Ja, hardstikke fijn allemaal.quote:Op zondag 15 november 2009 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon op slot, ts is al ontmaskerd en kan gewoon nederlands, geen smoesjes
Eens. Was niks mis mee. Tevens gaat er op alles automatisch een slot wat Nikmans hier neerzet?quote:Op zondag 15 november 2009 20:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, hardstikke fijn allemaal..
Maar een dicht topic is niet leuk. We zitten hier allemaal voor de lol en je haalt gewoon de lol weg met je slotje.
Ik denk eerder jij aangezien je ieder topic wat je ook maar een klein beetje niet aanstaat hier neer plempt. KLB draait toevallig niet om jou.quote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Nikmans het volgende:
Jij bent echt verzuurd.
Stelletje KLB-alto's lekker tegen alles ingaan
http://www.medischcentrumscheveningen.nl/quote:Op zondag 15 november 2009 21:06 schreef Nikmans het volgende:
Waar moet ik heen als mensen me pesten op mijn fotoboek?
Riagg?quote:Op zondag 15 november 2009 21:06 schreef Nikmans het volgende:
Waar moet ik heen als mensen me pesten op mijn fotoboek?
Waarom gaat een topic over een bepaald onderwerp 2 uur voor het begin van het daadwerkelijke onderwerp al open?quote:Op zondag 15 november 2009 20:16 schreef Adelante het volgende:
Nee, 18:30 uur. Zie regels in OP van dat topic.
Uren te bakkeleien? Ik heb 2x 1 berichtje geplaatst, 2 minuutjes hoogstens dus.quote:Op zondag 15 november 2009 21:18 schreef zovty het volgende:
Zitten jullie nou al echt uren te bakkeleien over hoe laat een topic open mag?
Is dat om het vooroordeel (te weten: levenloze nerds) over KLB-ers te bevestigen ofzo?
een werkwoord?quote:Op zondag 15 november 2009 21:46 schreef Cacciatore het volgende:
reageer is
Ik ben gelezen dus ik besta!quote:Op zondag 15 november 2009 22:05 schreef Japsnars het volgende:
Check trouwens even jouw postgeschiedenis, die is een stuk levenlozer
quote:Op maandag 16 november 2009 13:13 schreef buzz1291 het volgende:
@ Michielos aka FLAMMIE
Op zondagavond zaalvoetballen en dan al om half twaalf weer achter de PC om je verhaal kwijt te kunnen......
Het is dan zeker alleen in LIMBO land dat er op zondagavond zaalvoetbal gespeeld wordt
quote:Op maandag 16 november 2009 13:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
FLAMMIE ontmaskerd, en ik ga nu even kijken hoe ik een foto van ons Thaise talenwonder Flammie en zijn (voormalige) lelijke Thaise vriendin hier ergens kan uploaden.
Vind ik een beetje onnodig en ergelijk allemaalquote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef buzz1291 het volgende:
He, FLAMMIE ouwe Limbo Thai boxer uit Sittard. Ik wist niet dat ze in Chiang Mai ook kinderpostzegels verkopen. Maar je bent hier wel lekker bezig nu ze je voor een tijdje Thailand uitgeschopt hebben. Tief toch eens op met die domme praat van je. En ophouden nu anders post ik hier je naam uit je vroegere email adres en die oude foto's van jou en die van je lelijke Thaise vriendin van je. Eens kijken wie er dan het laatst lacht. En je kunt er op wachten totdat die nieuwe website van je gehackt wordt, reken maar. Niet dat ik dat zal doen want dat kan ik niet, maar er zijn er hier genoeg die zo'n kwal van een zuigertje (je moet die vriendin wat meer laten zuigen, wordt je rustig van) graag een lesje willen leren, Internet held!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |