abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:54:27 #1
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74450289
quote:
ok het is donderdag avond je kent het wel met de matties beetje klaarmaken mooie kleertjes aan ik had toch die jas gekocht en broek ma die broek was vercrackt door de kauwgom in de bus :p ma ik wilde dus om een avondje uit tegaan want donderdag avond is het altijd kk druk in de stad mijn haartjes doen en geurjte op doen

dus wij komen in de stad he eerste probleem kwam al meteen toen wij zon dans cafe ingingen ma geweigerd werden omdat we geen studenten zijn mattie kk boos worden schreeuwt ewa laat ons binnen of we bellen de politie :p beveiliging zo van ja maar luister vriend jullie komen er niet in want het is studentenavond dus ik zo ja ma hoe weet jij of ik wel of geen student ben
beveiliging: ja dat kan ik zien...
ik: waaraan dan?
hij: ja aan je uitdrukking en nu opflikkeren

dus wij zo ja jonge wij willen niet eens in die kk tent van jou gaan ma dat wilde we wel want daar zijn kk veel chicks altijd dus wij gingen zo later weer erheen ma eerst na andere tent om de jassen op te hangen en dan zo arogant doorlopen bij de security omdat je net doet alsof je al binnen bent geweest toch :p lukte toen we allemaal apart na binnen gingen wij daar binnen he

ik zweer je chicks heaven gewoon allemaal kk lekkere chicks die allemaal keken alsof ze wilden zeggen: jij bent aan, dus ik ging dansen he daarvoor ga je uit toch drankje in de hand, siggy in de andere was beetje stoned dus moves waren kk los :p ma ik zag zo'n chick kijken he tijdens het dansen dus ik daarzo heen ga dansen met haar pak vast bij de heupen en ze danst gewoon mee toch ik dacht easy nigth its gonna be tonight hehe :p

ma toen ineens kwam er zo'n gozer aan die mij beuk geeft he ik wist niet wat er gebeurde he matties erbij beetje schreeuwen zegt dat meisje zo tegen die gozer ja hij pakte mij vast en ik wilde dat niet, gozer zo jonge je moet van haar afblijven matties en ik zo ja ma ze wilde dat zelf vriend en niet zo tof doen ouwe komt er zo die beveiliging aan was blijkbaar opgeroepen pakt ie mij vast, kijkt mij aan en zegt: jij mocht hier niet eens naar binnen jonge dus hij mij vast pakken schreeuwt na matties: JULLIE ALLEMAAL MEEKOMEN en gooit ons eruit kk bbeveiliging

ma later hebben we nog in ander cafe kk dikke party gemaakt was jamaican night dus J smoken en bierie zuipen waar echt van die neger smatjes waren met billen vriend, zo rond he:p

klacht: security die stoer doet, niet oplet en weer stoer doet
quote:
Het is donderdagavond en ik wil met m'n vrienden de stad in. Ik heb speciaal nieuwe kleding gekocht, waaronder een jas en een broek. Die broek moet een andere keer worden aangetrokken, omdat daar nog resten kauwgum opzitten van mijn vorige busavontuur. Maar toch maar besloten om toch een broek aan te trekken, omdat het donderdagavond altijd erg druk is in de stad en je wilt er toch verzorgd bijlopen voor de dames.

Toen wij in de stad arriveerden, onstond het eerste probleem: we werden geweigerd bij een danscafé, omdat wij geen studenten zouden zijn en het nou eenmaal studentenavond was al daar. Eén van mijn wat minder opgevoede vrienden begon te schreeuwen tegen de beveilger, maar die was daar klaarblijkelijk niet van onder de indruk. Hij bleef bij zijn standpunt dat wij niet erg studentikoos overkwamen en hij ons geen toegang tot het café kon geven.

We deden eerst alsof we dat niet erg vonden, maar beseften toen dat we enorm veel aantrekkelijke studentes mis zouden lopen, als we naar die bar even verderop zouden gaan. Dus bedachten we een list! We gingen bij de andere bar onze jassen ophangen en vervolgens liepen we zo het danscafé binnen alsof we daar al eerder op de avond binnen waren geweest. Dat moest wel allemaal één voor één, want anders herkende de beveiliger ons misschien als groep.

Nou, eenmaal binnen, kreeg ik toch gelijk: overal aantrekkelijke dames die ons ook nog zeer verleidelijk aankeken. Ik heb gedanst, gedronken en gerookt en de dames waren zeer gewillig voor mijn bewegingen op de dansvloer. Ik zou bijna gaan geloven dat het vannacht dan eindelijk eens zou gaan lukken.

Maar toen ging het voor de tweede keer die avond mis. Een andere grotere jongen liep tegen mij aan, omdat hij van het meisje waar ik mee aan het dansen was, een signaal had gekregen dat zij daar niet van was gediend. Er onstond wat tumult en plots was daar weer die beveiliger die ons in eerste instantie al de toegang had ontzegd. Deze schoot niet tekort in daadkracht en zette mij en mijn vrienden pardoes het café uit.

Toen zijn we toch maar teruggekeerd naar die andere bar, waar onze jassen nog hingen en hebben we daar met z'n vieren wat biertjes gedronken tot het 23 uur was. Om vervolgens alleen naar huis te fietsen.

Klacht: beveiliging werkt niet mee aan een kans om een leuke avond en nacht.

[ Bericht 58% gewijzigd door Adelante op 06-11-2009 13:22:48 ]
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:01:12 #2
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74450557
Je maakt er wel de tijd voor vrij hè?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:02:23 #3
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74450605
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:01 schreef griekjeee het volgende:
Je maakt er wel de tijd voor vrij hè?
waarvoor?
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:02:29 #4
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74450609
HOAX; roken in een "uitgaansgelegenheid" kan tegenwoordig niet meer
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  FOK!Babe vrijdag 6 november 2009 @ 13:02:41 #5
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74450615
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef Cacciatore het volgende:
dus ik zo ja ma hoe weet jij of ik wel of geen student ben

Haha, TS heeft een domme kutkop
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:03:11 #6
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74450635
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

waarvoor?
Je topic.
pi_74450639
gebruik een alinea's en enters
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:03:25 #8
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74450644
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef error_404 het volgende:
!!!!! jij komt nooit meer in cafes of disco he mattie
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:03:46 #9
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74450666
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Je topic.
ik typ gewoon wat ik denk haha :p
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:03:55 #10
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_74450674
Geniaal topic weer
#FreeHat
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:04:07 #11
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74450686
Wederom amusant om te lezen though.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:04:08 #12
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74450689
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef swarmahoer het volgende:
gebruik een alinea's en enters
ik heb toch alineas en enters?
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:05:03 #13
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_74450716
Fake.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:06:06 #14
266546 Knuffelbier
fka Hoi_Piepeloi
pi_74450753
Kom net bij de oogarts vandaan, kan gelijk weer terug . Ga eens even Nederlands leren TS.
pi_74450755
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef Cacciatore het volgende:
ok het is donderdag avond je kent het wel met de matties beetje klaarmaken mooie kleertjes aan ik had toch die jas gekocht en broek ma die broek was vercrackt door de kauwgom in de bus :p ma ik wilde dus om een avondje uit tegaan want donderdag avond is het altijd kk druk in de stad mijn haartjes doen en geurjte op doen

dus wij komen in de stad he eerste probleem kwam al meteen toen wij zon dans cafe ingingen ma geweigerd werden omdat we geen studenten zijn mattie kk boos worden schreeuwt ewa laat ons binnen of we bellen de politie :p beveiliging zo van ja maar luister vriend jullie komen er niet in want het is studentenavond dus ik zo ja ma hoe weet jij of ik wel of geen student ben

dus wij zo ja jonge wij willen niet eens in die kk tent van jou gaan ma dat wilde we wel want daar zijn kk veel chicks altijd dus wij gingen zo later weer erheen ma eerst na andere tent om de jassen op te hangen en dan zo arogant doorlopen bij de security omdat je net doet alsof je al binnen bent geweest toch :p lukte toen we allemaal apart na binnen gingen wij daar binnen he

ik zweer je chicks heaven gewoon allemaal kk lekkere chicks die allemaal keken alsof ze wilden zeggen: jij bent aan, dus ik ging dansen he daarvoor ga je uit toch drankje in de hand, siggy in de andere was beetje stoned dus moves waren kk los :p ma ik zag zo'n chick kijken he tijdens het dansen dus ik daarzo heen ga dansen met haar pak vast bij de heupen en ze danst gewoon mee toch ik dacht easy nigth its gonna be tonight hehe :p

ma toen ineens kwam er zo'n gozer aan die mij beuk geeft he ik wist niet wat er gebeurde he matties erbij beetje schreeuwen zegt dat meisje zo tegen die gozer ja hij pakte mij vast en ik wilde dat niet, gozer zo jonge je moet van haar afblijven matties en ik zo ja ma ze wilde dat zelf vriend en niet zo tof doen ouwe komt er zo die beveiliging aan was blijkbaar opgeroepen pakt ie mij vast, kijkt mij aan en zegt: jij mocht hier niet eens naar binnen jonge dus hij mij vast pakken schreeuwt na matties: JULLIE ALLEMAAL MEEKOMEN en gooit ons eruit kk bbeveiliging

ma later hebben we nog in ander cafe kk dikke party gemaakt was jamaican night dus J smoken en bierie zuipen waar echt van die neger smatjes waren met billen vriend, zo rond he:p

klacht: security die stoer doet, niet oplet en weer stoer doet
Spreek/schrijf je in het dagelijkse leven ook zo?
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_74450768
HèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHè

Spreek dat eens snel uit
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:06:37 #17
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_74450769
Je ma heb ut we druk zo met je zeg..
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:07:27 #18
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74450791
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Spreek/schrijf je in het dagelijkse leven ook zo?
TS, waren die billen net zo rond als van zijn avatar? Anders moet je dat nog even visualiseren.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:08:05 #19
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74450813
als alle haters gewoon WEGBLIJVEN dan kan het topic
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:08:15 #20
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74450823
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

!!!!! jij komt nooit meer in cafes of disco he mattie
Ik wel, jij niet
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74450850
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:02 schreef error_404 het volgende:
Een goede uitgaansgelegenheid heeft binnen een rookruimte, pik.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:09:08 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_74450852
kortom:

klacht:gepowned
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_74450860
Elke zin die jij typt doet een hersencel bij mij afsterven.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_74450868
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Cacciatore het volgende:
als alle haters gewoon WEGBLIJVEN dan kan het topic
Wat kan het topic dan? Gesloten worden?
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:09:34 #25
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_74450869
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef error_404 het volgende:

[..]

Ik wel, jij niet
in dat kut cafe niet meer nee mattie ma andere wel en daar rookt iedereen weet niet na wat voor bijbel cafes jij gaat of alleen innenet cafes?? HAHAHAHAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')