Ik ben toch geen mod.quote:Op zondag 8 november 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
waarom klagen mensen altijd over 100den anderen kanslozere topics die open zijn als het ze uitkomt, en helpen ze niet gewoon constructief mee aan het zetten van TR's zodat we actie kunnen ondernemen
kweekt meer goodwill dan 1 zo'n kansloze post in FB als t je een keer uitkomt
ik wel, daarom slot ik je baggerquote:
we zijn dr mee bezig iigquote:Op zondag 8 november 2009 20:28 schreef Skylark. het volgende:
Om
[ afbeelding ]
maar niet te vergeten.
die mail is echt al heel oud, zijn ook al diverse topics over geweest, en je ziet wat voor reacties er van komen, die kennen we al eigelijkquote:Op zondag 8 november 2009 20:44 schreef UncleErnie het volgende:
Waarom mag ik geen topic openen, enkel omdat het woord kanker er in voorkomt? Mocht het niet duidelijk zijn, mijn klacht ging niet over het wel of niet gebruiken van het woord kanker, mijn klacht gaat over mensen die mij woorden willen verbieden, en dat ook nog met gênant slechte spelling doet.
Dan mod je de ongewenste reacties weg? Ik vind dat ik een gegronde klacht heb, en met mijn topic binnen de policy blijf. Dan vind ik het eerlijk gezegd een beetje jammer dat mijn topic dan toch geen kans krijgt, omdat er standaard reacties zullen komen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die mail is echt al heel oud, zijn ook al diverse topics over geweest, en je ziet wat voor reacties er van komen, die kennen we al eigelijk
http://www.thuisserver.net/foksearch/ succesquote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef UncleErnie het volgende:
Ok, is goed. Linkje naar zo'n ander topic dan?
zal die leuk vinden als iedereen gaat pm'enquote:Op zondag 8 november 2009 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
voor vragen omtrent de zondagavondreeks kan je per pm contact opnemen met NJ
Dankje, wil je er op verdacht zijn voor het geval er nog meer foto's komen. FOK!kers kunnen niet tegen een foto met een jongen die er wel normaal uitziet.quote:
tnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |