quote:
jouw posts in dat klb cacioarote topic heb ik m ook op geattendeerd idd, die normale taalquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
bio of die naar de 2 persoonlijkheden wil kijken
Tnx.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:05 schreef swarmahoer het volgende:
die 2 topics zitten dicht en fiets geattendeerd op bowas post en bio of die naar de 2 persoonlijkheden wil kijken
A, ik vind je keilief, dat weet je, maar ben je toevallig achterlijk geworden? Aanmoedigen dat het topic over Dominoday van dezelfde reeks deel te laten worden als de meest belachelijke en meest walgelijke spamreeks uit de KLBgeschiedenisquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:48 schreef Adelante het volgende:
Die andere was eerder en zoals ik al aangaf kan de OP uit die centrale wel in deel 2, als jullie zo ver komen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef dubidub het volgende:
Waarom is m'n topic over videoclips dicht? Er werd gepraat/geklaagd over hedendaagse videoclips. En ja,daar horen links bijVerzorgde OP, geen gescheld/geouwerhoer.. ik zie het probleem niet.
zie sluitpost, linkdumpen kan ongetwijfeld in MUZ ergensquote:
Het ging niet zozeer om de muziek, maar om de clips.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie sluitpost, linkdumpen kan ongetwijfeld in MUZ ergens
muziek topics in klb werken niet
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:50 schreef de_boswachter het volgende:
SF,
Ben je mijn topic op aan het schonen?
[..]
Neem niet aan dat dat een sluitpost is ?
Edit: Schijnbaar wel, want er is vrij weinig actie meer in dat topic...... Je gaat toch niet serieus menen dat dat je sluitpost is he?
Bovendien weer erg vreemd dat je 1 topic komt sluiten en vervolgens weer verdwenen bent uit KLB...... terwijl er tal van topics in KLB zijn die meer aandacht verdienden. Je bent selectief aan het modden fietsje
Valt alleen zo op![]()
Als je sluit, doe het dan met een fatsoenlijke reden en zet een sluitpost met enigszins een reden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee.
Ja.
Ja.
Druk bezig was dat. Ik zag je topic en ik sloot hem.
Jij weet niet wat ik allemaal doe. Zolang je niet naast mij staat weet je dat gewoon niet dus hou je commentaar over dingen die ik wel of niet doe gewoon bij je.
Of je stopt met het maken van baggertopics. Scheelt ons slotjes en jou een stukje irritatie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je sluit, doe het dan met een fatsoenlijke reden en zet een sluitpost met enigszins een reden.
Niet iemand quoten met alleen een smilie ( dan ook nog eens deze :) en het topic op slot flikkeren. Dan krijg je ook dit soort vragen niet. Lijkt me niet dat de
smilie een sluitsmilie is.
Bovendien ben je naast de andere wzh die je vast op FOK zal hebben ook mod in KLB, die taak heb jezelf op je genomen. Daar hoef ik toch geen medelijden mee te hebben of wel?
Vragen als die van mij kun je dus ook op een normale en fatsoenlijke manier beantwoorden hoor. Bovendien lijkt het alsof je op je plasser getrapt bent vanwege mijn opmerking, nergens voor nodig want dat was mijn bedoeling niet.
Als het bagger was dan ben ik de eerste die dat zou toegeven. Denk dat er een leuke discussie bezig was over mensen die met de bus op vakantie gaan, dus zo bagger was het allemaal niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:17 schreef Biogarde het volgende:
Of je stopt met het maken van baggertopics. Scheelt ons slotjes en jou een stukje irritatie.
Mjah, wat had ie moeten zeggen dan? Bagger? Slotje is net zoveel waard als de inhoud van je topic. We sluiten allemaal weleens met een smiley, lekker boeiend. Je maakt nu drama om niks.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als het bagger was dan ben ik de eerste die dat zou toegeven. Denk dat er een leuke discussie bezig was over mensen die met de bus op vakantie gaan, dus zo bagger was het allemaal niet.
Maar indien dat de reden was: Prima, zal wel. Kan er niet om wakker liggen.
Wat me wel irriteert is dat er dit soort slotjes geplaatst worden, ik dit aankaart in de FB, en de verantwoordelijke mod vervolgens komt met een shitty antwoord waaruit ook nog eens blijkt dat hij zich aangevallen voelt door mijn opmerking.
Laten we eerlijk zijn Bio: Dat soort slotjes kunnen toch niet de bedoeling zijn?
Je weet dat ik ook gelijk hebquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mjah, wat had ie moeten zeggen dan? Bagger? Slotje is net zoveel waard als de inhoud van je topic. We sluiten allemaal weleens met een smiley, lekker boeiend. Je maakt nu drama om niks.
Hell yeahquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal je topics niet meer sluiten met alleen een smiley.
Zijn we nu weer vriendjuws?
omdat fok cencuur pleegt. De waarheid mag niet gehoord worden!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:36 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Waarom word het topic van michielos gesloten?
Ik vond et wel een goed topic eigenlijk
Nee, hij zei: waar zijn mijn borrelnoten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hell yeah
zei biogarde achter de schermen dat je me maar even gerust moest stellen om van het gezeik af te zijn![]()
, ja he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |