quote:Het zou zomaar kunnen dat Het Gesprek zondagavond veel kijkers trekt. De interviewzender heeft een dubbelgesprek met Goedele Liekens en Ad van den Berg, een veroordeelde pedofiel die de pedopartij is begonnen. Velen zullen hem kennen uit de berichten op GeenStijl. Het Gesprek heeft een promofilmpje uit doen gaan dat schokkende uitspraken bevat.
In het filmpje van 45 seconden zegt Van den Berg met toestemming aan ‘een piemel te hebben gezogen’ en ‘ik heb zijn billen betast’. Goedele Liekens, die tot het begin van het interview niet wist wie zij zou spreken, vindt het verwerpelijk en laat dat ook blijken.
Eerder zond Het Gesprek zo’n dubbelinterview uit met Bert van der Veer en Peter R. de Vries. Die twee liggen elkaar slecht en maakten de interviewtijd dan ook niet vol. Het gesprek genereerde veel media-aandacht voor de zender.
Het Gesprek met Goedele en Ad wordt zondag 22.15 uur uitgezonden. Erg moedig van de zender dat ze Van den Berg een podium geven…
Een jongen op jonge leeftijd kan niet klaarkomen.Misschien dat Ad dat geil vind.quote:Op maandag 9 november 2009 01:24 schreef Choad het volgende:
Waarom een taboe laten? Bespreken en veroordelen zou ik zeggen. Want het is vies!
Wel lullig als je een bijbel leest, vind je niet LOTquote:Op maandag 9 november 2009 01:24 schreef L0t.. het volgende:
Als je er maar geen aandacht aan besteed dan bestaat het ook niet he TS
quote:Op maandag 9 november 2009 01:40 schreef Politiek het volgende:
[..]
Wel lullig als je een bijbel leest, vind je niet LOT
Als het één woord voor moet stellen, waarom timmer je dan driftig op je spatiebalk?quote:Op maandag 9 november 2009 01:45 schreef porsche1 het volgende:
Smerige kanker pedofiel.![]()
![]()
![]()
sorry voor het woord.
Dit dus. En voor iedereen die begint over vrijheid van meningsuiting of doorbreken van taboes: rot maar op want we hoeven je hier nietquote:
Ik vind het mooi dat in Nederland (zelfs) dit soort mensen hun mening mogen uiten. Zolang het maar bij mening uiten blijft.quote:Op maandag 9 november 2009 08:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dit dus. En voor iedereen die begint over vrijheid van meningsuiting of doorbreken van taboes: rot maar op want we hoeven je hier niet![]()
. Ga maar ergens anders mensen lopen vermoeien met je lulverhaal.
Lijkt me eerder een probleem dat die 16 jarige meisjes dat niet zo graag willenquote:Op maandag 9 november 2009 09:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat in Nederland (zelfs) dit soort mensen hun mening mogen uiten. Zolang het maar bij mening uiten blijft.
Van mij hoeft het taboe niet doorbroken te worden.
Aan de andere kant, als deze man er voor kan zorgen dat het over 20 jaar heel normaal is dat je als 60 jarige strakke 16 jarige meisjes op je verschrompelde paaltje kan drukken dan denk ik daar tegen die tijd misschien heel anders over.
Ik ga er vanuit dat breezer tegen die tijd nog gewoon verkocht wordt.quote:Op maandag 9 november 2009 10:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een probleem dat die 16 jarige meisjes dat niet zo graag willen
Kunnen die goed vertegenwoordigd worden dan?quote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Uro het volgende:
Beetje provocatief dit. Alsof die gast de pedofielen in dit land goed vertegenwoordigd.
Ik kwam vanaf me 8e al klaar hoor, er kwam alleen niks uit. Weet niet hoe dat bij jou zit? En ja die vent is gewoon ziek, dat je je aangetrokken voelt tot kinderen is al zieke shit, maar dat ook nog publiekelijk gaat zitten verkondigenquote:Op maandag 9 november 2009 01:29 schreef Politiek het volgende:
[..]
Een jongen op jonge leeftijd kan niet klaarkomen.Misschien dat Ad dat geil vind.
Nouja pedofiel worden daar kies je niet voor. Net zo min als dat je kiest om homofiel te worden of zwart (of blank).quote:Op maandag 9 november 2009 13:07 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Kunnen die goed vertegenwoordigd worden dan?Ik vind hem wel goed passen, alleen al vanwege die onbeschrijfelijk ranzige rotkop van 'm.
Is dat bewezen? Bronnen aub. Ik heb eerder het idee dat je niet als pedofiel geboren wordt, maar door de jaren zo gevormd wordt door tegenslagen in het leven met vrouwen/mannen?quote:Op maandag 9 november 2009 13:08 schreef Uro het volgende:
[..]
Nouja pedofiel worden daar kies je niet voor. Net zo min als dat je kiest om homofiel te worden of zwart (of blank).
Dat.quote:Op maandag 9 november 2009 02:01 schreef MASD het volgende:
Man.. Jij hebt het programma overduidelijk niet bekeken.
Iets zegt me dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 9 november 2009 13:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Is dat bewezen? Bronnen aub. Ik heb eerder het idee dat je niet als pedofiel geboren wordt, maar door de jaren zo gevormd wordt door tegenslagen in het leven met vrouwen/mannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Ik moest lachenquote:Op maandag 9 november 2009 14:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Van mij hoeven die plaatjes niet zo. Vooral dat tweede plaatje is vet ranzig!![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 01:21 schreef Politiek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bron
Dat die gore klootzak, ook nog zit uitteleggen dat hij geniet als een jongetje klaarkomt.
Van mijn part blijft dit een taboe.
Honkbal knuppels doen wonderen.
Van mij mogen ze ze allemaal tegen de muur zetten, samen met alle tyfuscriminelen in dit land.quote:Op maandag 9 november 2009 13:49 schreef paintmeester het volgende:
Of je als pedofiel wordt geboren of gevormd door ervaringen, dat doet er niet toe.
Je blijft met je poten van kinderen af! Kinderen kunnen toch nooit een weloverwogen beslissing nemen m.b.t. seks met een volwassen man? Want wat doet dit met de ontwikkeling van een kind? Dit is iets waar ze hun hele leven last van kunnen hebben!
De samenleving dient kinderen te beschermen tegen dit soort smeerlappen. Als je daardoor pedofielen in hun rechten moet beperken (beperkingen in hun bewegingen bij scholen e.d.) jammer dan.![]()
Kinderen zijn belangrijker dan de lustgevoelens van een pedofiel.
Dat dus. Homoseksuelen hebben een genetische afwijking, dat is met pedofielen toch niet zo?quote:Op maandag 9 november 2009 13:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Is dat bewezen? Bronnen aub. Ik heb eerder het idee dat je niet als pedofiel geboren wordt, maar door de jaren zo gevormd wordt door tegenslagen in het leven met vrouwen/mannen?
Die hele haat tegen pederastie (man met prepuberale jongens) kwam pas na de komst van religie die het als een zonde beschouwde. Daarvoor was het heel normaal dat volwassen mannen met jongens een relatie hadden, zie bijvoorbeeld de Grieken en andere civilisaties rond die tijd.quote:Op maandag 9 november 2009 13:20 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat.
Vond het wel verhelderend om eens een gesprek met die man te zien, zonder dat hij al bij voorbaat tegen de muur was geplaatst.
Sowieso, Het Gesprek.![]()
Pedarestie is een kenmerk van het verval van een beschaving. Kijk maar naar de Grieken en Romeinen. Als je je op dat vlak laat gaan, is het over en uit en word je onder de voet gelopen door andere beschavingen. Dat staat het decadente en moreel compleet vervallen westen ook te wachten.quote:Op maandag 9 november 2009 14:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Die hele haat tegen pederastie (man met prepuberale jongens) kwam pas na de komst van religie die het als een zonde beschouwde. Daarvoor was het heel normaal dat volwassen mannen met jongens een relatie hadden, zie bijvoorbeeld de Grieken en andere civilisaties rond die tijd.
Zelf denk ik ook dat als het in het Christendom zou zijn geaccepteerdn het nu nog steeds maatschappelijk toegestaan was. De mentaliteit van een volk is makkelijk te beïnvloeden door media en figuren die daarboven staan. Het zou mij ook niet verbazen dat het over een jaar of 500-1000 normaal bevonden wordt. Het hangt immers allemaal af met dingen die je van jongs af aan bij je opvoeding meekrijgt die je als normaal gaat beschouwen.
Homoseksualiteit was immers niet zo lang geleden nog een reden om mensen te doden. Sterker nog, in veel gevallen gebeurt het nog.
Het is misschien moeilijk te bevatten, maar "normaal" is niks meer dan de collectieve mening van een groep mensen over een onderwerp.
Bij deze een hele nette oproep voor een Fok!knokploeg.quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Biogarde het volgende:
Discussie best, maar hou het wel een beetje netjes.
http://www.hetgesprek.nl/archief/2997/.quote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
Promo bekeken maar er stond geen datum bij wanneer het wordt uitgezonden, of is het al uitgezonden>?
Wat jij hier zegt is dat openheid en tolerantie het verval is. Volgens veel mensen is homoseksualiteit ook een teken van verval. Dus hey, waarom stoppen wij ze niet gewoon allemaal in een concentratiekamp en doen alsof het niet bestaat.quote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Pedarestie is een kenmerk van het verval van een beschaving. Kijk maar naar de Grieken en Romeinen. Als je je op dat vlak laat gaan, is het over en uit en word je onder de voet gelopen door andere beschavingen. Dat staat het decadente en moreel compleet vervallen westen ook te wachten.
Gisteren. Maar het is gewoon terug te kijken.quote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef phpmystyle het volgende:
Promo bekeken maar er stond geen datum bij wanneer het wordt uitgezonden, of is het al uitgezonden>?
Van mij hoeven homo's helemaal niet in kampenquote:Op maandag 9 november 2009 15:06 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat jij hier zegt is dat openheid en tolerantie het verval is. Volgens veel mensen is homoseksualiteit ook een teken van verval. Dus hey, waarom stoppen wij ze niet gewoon allemaal in een concentratiekamp en doen alsof het niet bestaat.
Als je het probleem niet ziet is het er niet, toch?
In jouw gedachten is het misschien een feit, maar de rest van de mensheid heeft voor zover ik weet al sinds het begin te maken gehad met homoseksualiteit en dat zal vast ook wel zo blijven. Dus om dan maar te spreken over het vervallen van een beschaving... Lange val dan.quote:Op maandag 9 november 2009 15:15 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Van mij hoeven homo's helemaal niet in kampenWat gewoon een feit is, is dat het verval van een beschaving vooraf wordt gegaan door verval van zeden. En dat is iets wat gewoon al een tijdje aan de gang is.
Een feit? Hoeveel precedenten hebben we gehad?quote:Op maandag 9 november 2009 15:15 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Van mij hoeven homo's helemaal niet in kampenWat gewoon een feit is, is dat het verval van een beschaving vooraf wordt gegaan door verval van zeden. En dat is iets wat gewoon al een tijdje aan de gang is.
Dat dus.quote:Op maandag 9 november 2009 15:08 schreef Koko_Banana het volgende:
Die gast heeft lelijke tanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |