quote:Het zou zomaar kunnen dat Het Gesprek zondagavond veel kijkers trekt. De interviewzender heeft een dubbelgesprek met Goedele Liekens en Ad van den Berg, een veroordeelde pedofiel die de pedopartij is begonnen. Velen zullen hem kennen uit de berichten op GeenStijl. Het Gesprek heeft een promofilmpje uit doen gaan dat schokkende uitspraken bevat.
In het filmpje van 45 seconden zegt Van den Berg met toestemming aan ‘een piemel te hebben gezogen’ en ‘ik heb zijn billen betast’. Goedele Liekens, die tot het begin van het interview niet wist wie zij zou spreken, vindt het verwerpelijk en laat dat ook blijken.
Eerder zond Het Gesprek zo’n dubbelinterview uit met Bert van der Veer en Peter R. de Vries. Die twee liggen elkaar slecht en maakten de interviewtijd dan ook niet vol. Het gesprek genereerde veel media-aandacht voor de zender.
Het Gesprek met Goedele en Ad wordt zondag 22.15 uur uitgezonden. Erg moedig van de zender dat ze Van den Berg een podium geven…
Een jongen op jonge leeftijd kan niet klaarkomen.Misschien dat Ad dat geil vind.quote:Op maandag 9 november 2009 01:24 schreef Choad het volgende:
Waarom een taboe laten? Bespreken en veroordelen zou ik zeggen. Want het is vies!
Wel lullig als je een bijbel leest, vind je niet LOTquote:Op maandag 9 november 2009 01:24 schreef L0t.. het volgende:
Als je er maar geen aandacht aan besteed dan bestaat het ook niet he TS
quote:Op maandag 9 november 2009 01:40 schreef Politiek het volgende:
[..]
Wel lullig als je een bijbel leest, vind je niet LOT
Als het één woord voor moet stellen, waarom timmer je dan driftig op je spatiebalk?quote:Op maandag 9 november 2009 01:45 schreef porsche1 het volgende:
Smerige kanker pedofiel.![]()
![]()
![]()
sorry voor het woord.
Dit dus. En voor iedereen die begint over vrijheid van meningsuiting of doorbreken van taboes: rot maar op want we hoeven je hier nietquote:
Ik vind het mooi dat in Nederland (zelfs) dit soort mensen hun mening mogen uiten. Zolang het maar bij mening uiten blijft.quote:Op maandag 9 november 2009 08:44 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dit dus. En voor iedereen die begint over vrijheid van meningsuiting of doorbreken van taboes: rot maar op want we hoeven je hier niet![]()
. Ga maar ergens anders mensen lopen vermoeien met je lulverhaal.
Lijkt me eerder een probleem dat die 16 jarige meisjes dat niet zo graag willenquote:Op maandag 9 november 2009 09:03 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat in Nederland (zelfs) dit soort mensen hun mening mogen uiten. Zolang het maar bij mening uiten blijft.
Van mij hoeft het taboe niet doorbroken te worden.
Aan de andere kant, als deze man er voor kan zorgen dat het over 20 jaar heel normaal is dat je als 60 jarige strakke 16 jarige meisjes op je verschrompelde paaltje kan drukken dan denk ik daar tegen die tijd misschien heel anders over.
Ik ga er vanuit dat breezer tegen die tijd nog gewoon verkocht wordt.quote:Op maandag 9 november 2009 10:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een probleem dat die 16 jarige meisjes dat niet zo graag willen
Kunnen die goed vertegenwoordigd worden dan?quote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef Uro het volgende:
Beetje provocatief dit. Alsof die gast de pedofielen in dit land goed vertegenwoordigd.
Ik kwam vanaf me 8e al klaar hoor, er kwam alleen niks uit. Weet niet hoe dat bij jou zit? En ja die vent is gewoon ziek, dat je je aangetrokken voelt tot kinderen is al zieke shit, maar dat ook nog publiekelijk gaat zitten verkondigenquote:Op maandag 9 november 2009 01:29 schreef Politiek het volgende:
[..]
Een jongen op jonge leeftijd kan niet klaarkomen.Misschien dat Ad dat geil vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |