Goede grap man.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Groningen Stad #666 - Ha, alweer p0wned.![]()
tvp
Staat gewoon in de huiskamer, maar mijn ouders vinden het ding te groot. Ik ben het er niet mee eens, maar begrijp het wel.quote:
Woon je nog bij je ouders trouwens?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Staat gewoon in de huiskamer, maar mijn ouders vinden het ding te groot. Ik ben het er niet mee eens, maar begrijp het wel.
Hoe groot is dat ding dan wel niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Staat gewoon in de huiskamer, maar mijn ouders vinden het ding te groot. Ik ben het er niet mee eens, maar begrijp het wel.
De Ster?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:15 schreef Bob. het volgende:
Hoi!
Ik ben net voor het eerst in het hardrock café geweest.
Oui.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:57 schreef Slaif het volgende:
[..]
Woon je nog bij je ouders trouwens?
Beelddiagonaal is 82cm.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding dan wel niet?
Mee eens.quote:
Joepie-de-poepie!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:30 schreef MaxMark het volgende:
Bus tvp. Net terug in nl, bijna weer in grunn
En dan kom niet eens even buurten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was gewoon maar één land van je verwijderd!
Zet 'em op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
En dan kom niet eens even buurten.
Oké, tijd voor poging tot slapen nummero 3. Welterusten.
Jaaa! Nu hoef ik eindelijk mijn koeien niet meer steeds te verkopen omdat ik vind dat het te veel werk is.quote:
Dat is 'fertilizer', zijn ze nu aan het testen. Willekeurige mensen kunnen nu die dingen bij hun neighbours over de gewassen gooien, waardoor dit sneller gaat groeien/meer oplevert. Kun jij er al gebruik van maken dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jaaa! Nu hoef ik eindelijk mijn koeien niet meer steeds te verkopen omdat ik vind dat het te veel werk is.
En snap jij wat dat groei-spul is wat je tegenwoordig bij je buren over hun gewassen heen kunt gooien?
Hoeveel heb je en hoeveel moet je hebben?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:38 schreef Slaif het volgende:
Ik heb alleen te weinig vrienden in het spel, daarom kan ik niet uitbreiden...
Ja nog 2 nodig, maar ik ga geen mensen bietsen voor zo'n spelletje. Ik doe het op mn eigen manierquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoeveel heb je en hoeveel moet je hebben?
Goed zo, jongenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja nog 2 nodig, maar ik ga geen mensen bietsen voor zo'n spelletje. Ik doe het op mn eigen manier
Maar dat gaat dus per frequentie? Als ik deze kaart nu aan iemand anders geef op een andere frequentie krijgt die het ook. Anders had ik het bij mn ouders ook moeten hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:01 schreef Luco het volgende:
Eerste maand krijg je die er altijd gratis bij, net als Playboy TV en Spice enzo.
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is 'fertilizer', zijn ze nu aan het testen. Willekeurige mensen kunnen nu die dingen bij hun neighbours over de gewassen gooien, waardoor dit sneller gaat groeien/meer oplevert. Kun jij er al gebruik van maken dan?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja.Maar alleen als een neighbour hulp nodig heeft, ik geloof dat ik ook bij jou was maar op het verkeerde knopje drukte dus dat spul nergens over heb gegooid.
Ja chill is dat.quote:
sught, dat was zo'n geheimpje wat niemand wistquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:00 schreef Luco het volgende:
Heeft TARA een Darth vader kostuum?!
Ik wil nog altijd een Space Trooper pak hebben
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
sught, dat was zo'n geheimpje wat niemand wist![]()
Een beetje een nep ding, maskertje, lichtzwaard, mini-cape en apparaatje waar zwaar geadem uit komt. Ooit gekregen op een verjaardag
Geen idee, komt uit een humorplaatjes topic. Er stond geen plaats bij.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef Q.E.D. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?gl=US&v=BgUnYzXU-Fo
![]()
Jij ook alquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vanavond I Love Techno bedoel je.
Gent even onveilig maken.
Koffie?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:43 schreef Slaif het volgende:
Vandaag niksen.
Alweer een beetje bijgekomen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:10 schreef nietzman het volgende:
Goedemorgen!
Heb je dr vrucht gewassen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:48 schreef MaxMark het volgende:
Och, wat dom van me. Vergeet ik zomaar 's gewassen erachter te zetten.
Waar het Vleesboek al niet goed voor is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:41 schreef JH87 het volgende:
Er is een verschil tussen personen en akkers hè.
Wat ben je met Bob.?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef JH87 het volgende:
Oh wacht, nu ben ik met Bob. want ik verwar mensen.
Sowieso.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef nietzman het volgende:
Aan het tongen denk ik.
Ja zo. Jij al moe?quote:
You know it.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:41 schreef Q.E.D. het volgende:
Heb je het tegen mij?
Neeheeeeeeeeeee Net. Dat de N nu vlak naast de M zit op het toetsenbord kan ik toch niets aan doen.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:12 schreef JH87 het volgende:
Doe eens lief, ben ik eindelijk thuis, krijg ik dit over me heen.
Regen? Waarom?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:13 schreef Slaif het volgende:
Kut regen bah.
L O V E, it's a mistery.quote:
Wat moet ik me daar bij voorstellen ?quote:
Wat je zelf wil.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Ik sloop nooit wat, stoer hè?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Bob. het volgende:
Ik heb geloof ik alweer een telefoon gesloopt.
Heeft-ie echt...?quote:
Ik heb niets gezien, maar vond het al bewonderigswaardig dat 'ie een chick mee had gekregen.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien, maar vond het al bewonderigswaardig dat 'ie een chick mee had gekregen.
Rutmer was nog mooier en verder ontspoort. Hij pleurde vol op z'n bek in het Warholsteegje.. En even later werd 'ie door de pliesie weggestuurd omdat 'ie midden op de weg met
z'n sleuteltje probeerde z'n slot open te krijgen, en even later staande gehouden omdat 'ie dan gewoon z'n fiets maar meesleurde..
Hij is maar lopend naar huis gegaan.
Oja het uurtje... je vond het volgens mij best een leuk meisjequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:57 schreef nietzman het volgende:
En nou heb ik weer last van m'n nek..
hehequote:Op zondag 25 oktober 2009 12:37 schreef nietzman het volgende:
Heb je d'r nou nog iets mee gedaan of niet?
Ik sms'te je voor smeuïge details, niet om te zeggen dat het met mij goed gaat vandaag.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:10 schreef Slaif het volgende:
Hoe gaat het jops?
jawel manquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:15 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik sms'te je voor smeuïge details, niet om te zeggen dat het met mij goed gaat vandaag.
hehequote:
Goed, ik wil m'n product 17u afhebben. Ga ik vanavond samenvatting schrijven en puntjes op de i zetten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef Slaif het volgende:
Hoe gaat t met je verhaal jop?
okquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef JH87 het volgende:
[..]
Goed, ik wil m'n product 17u afhebben. Ga ik vanavond samenvatting schrijven en puntjes op de i zetten.
hehe, ja ik zag net ook mn fietssleutel liggen... en een muntje van de garderobequote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef nietzman het volgende:
Haha.
sms van Rutmer: "Weet jij waar m'n fiets staat?"
quote:
Door wat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
![]()
Dat was me een partij losgaan. Ben echt kapot, maar wil nog niet slapen. 30 uurtjes wakker nog maar
.
Door I Love Techno natuurlijk.quote:
hahahquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Door I Love Techno natuurlijk.
Feest is in Gent dus na het feest meteen de trein in (6,5 uur), maar als ik nu ga slapen verneuk ik me ritme en moet morgen nog een tentamen maken.
Dat lijkt me geen goed plan, daarnaast is alles vannacht al opgegaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:58 schreef Jesse_ het volgende:
neem nog een pilletje en studeer nog een paar uurtjes geconcentreerd
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
![]()
Dat was me een partij losgaan. Ben echt kapot, maar wil nog niet slapen. 30 uurtjes wakker nog maar
.
Dat sowieso. Maar ga zometeen gewoon nokkie en dan lekker vroeg opstaan en nog even paar uur leren.quote:
Amen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:26 schreef JH87 het volgende:
Godsgloeiendetyfuscholeraebola.Hele dag aan de studie, wil je snel wat eten halen zodat je even relaxed thuis kan zitten voor je weer aan de slag moet, kost 't de snackbar 45 minuten om wat fucking frieten te bakken. Lekker genaaid weer, zit je dan je eerste pauze van de dag in een stinkende snackbar. Kutleven. Kutwereld.
Jopj! Zulke taal uit jouw mond? Dat bestaat niet!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:26 schreef JH87 het volgende:
Godsgloeiendetyfuscholeraebola.Hele dag aan de studie, wil je snel wat eten halen zodat je even relaxed thuis kan zitten voor je weer aan de slag moet, kost 't de snackbar 45 minuten om wat fucking frieten te bakken. Lekker genaaid weer, zit je dan je eerste pauze van de dag in een stinkende snackbar. Kutleven. Kutwereld.
Wel voor je zelf opkomen jop!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:47 schreef JH87 het volgende:
Het was ontzettend druk, dus 't lag gewoon aan mij met m'n lompe hoofd dat ik er heb besteld. Ik snap niet wat je bek opentrekken voor nut heeft op zo'n moment.
Komt waarschijnlijk door kou in je nek omdat je je dreads afgeschoren hebt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:57 schreef nietzman het volgende:
En nou heb ik weer last van m'n nek..
quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door kou in je nek omdat je je dreads afgeschoren hebt.
Mocht je willen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef nietzman het volgende:
Ah fuck, betekent dit dat je weer naar het UMCG komt om je funnybone in het gips te laten zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek een dame... Ghehehe.quote:
Op de Vismarkt, euh, kruiden en keramiek? Zou dat hem kunnen zijn? Daar hebben ze heel veel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
Even een algemene vraag!
Ik woon nu al een tijdje in groningen en ben eigenlijk op zoek naar een goede winkel waar je goede kruiden kan halen.
Iemand tip ?
Ze hebben een mooie zwarte chevy bestelbus. Verder weet ik het nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:17 schreef Mark_Boelen het volgende:
Aah bob kijk dat is wat ik nodig heb!
Ik heb nu nog steeds af en toe wat kruiden van de AH, maar ik wil gewoon meer kruiden in huis halen.
Ik ga morgen gelijk maar is even een kijkje nemen, en ga me er vast vermaken want ik zie dat ze ook espressobonen verkopen
Iemand ook bekend met Basarz aan de vismarkt?
Ik heb er vorig jaar voor de Dutch Barista Championships verse amareenkersen besteld en gekocht dat was van prima kwaliteit. Maar verder nog geen ervaring meequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ze hebben een mooie zwarte chevy bestelbus. Verder weet ik het niet
Het ruikt wel lekker als ik er langs loop, ook meestal wel klanten binnen.
En hebben ze kruiden in de winkel? Of niet gezien?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:21 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar voor de Dutch Barista Championships verse amareenkersen besteld en gekocht dat was van prima kwaliteit. Maar verder nog geen ervaring mee
Dat heb ik dus zo snel toen niet gezien, wel overheerlijke volgens het papiertje huisgemaakte gemarineerde olijven etcquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:25 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En hebben ze kruiden in de winkel? Of niet gezien?
Tis wat hè, een heel uur tijdsverschilquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:56 schreef maok het volgende:
Ik ook, maar ik ga eerst maar eens slapen, ik ben een beetje ontregeld door de wintertijd denk ik.
Man dat moet je niet onderschatten. Alsof je naar Azië reist.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tis wat hè, een heel uur tijdsverschil
Ja Jop. Doe dat eens.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:50 schreef Bob. het volgende:
En misschien kun je een onderwerp zoeken voor mijn Asian economics and competitiveness course? En als je dan toch bezig bent: er gelijk een essay over schrijven?
Wat. Ik probeer er alleen voor te zorgen dat hij nu niet ineens in een groot gat valt zo zonder scriptie.quote:
Schrijf eens een paar sollicitatiebrieven voor me.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:45 schreef JH87 het volgende:
Zo scriptie ingeleverd. Wat zal ik eens gaan doen vandaag.
Ja. Nee. Is goed enzo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat. Ik probeer er alleen voor te zorgen dat hij nu niet ineens in een groot gat valt zo zonder scriptie.
Als ik enige keus heb niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:04 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je dan niet altijd met Deming en quality management aankomen?
Gemende gevoelens, dat zijn het.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:44 schreef Slaif het volgende:
Ben je ook zo blij voor joppermans?
Wasda?quote:
Ik vind het ook niet logisch eigenlijk, dan zou ik eigenlijk vroeger willen gaan slapen en niet later zoals vanachtquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tis wat hè, een heel uur tijdsverschil
Maar, het is toch ook niet de eerste keer dat de tijd verzet wordt? Ik snap nooit zo dat mensen het verschil zo hard merkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet logisch eigenlijk, dan zou ik eigenlijk vroeger willen gaan slapen en niet later zoals vanacht
Je bent niet de enige,quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar, het is toch ook niet de eerste keer dat de tijd verzet wordt? Ik snap nooit zo dat mensen het verschil zo hard merken
Loos alarm, ze waren aan het kokenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:25 schreef captain.lefteye het volgende:
Er kwamen hier zonet zoveel brandweerwagens langs, dat ik even ging kijken op een c2000-monitor en er blijkt een fikse brand te zijn in een woning aan de Oude Kijk in't Jatstraat.
Pffquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Digitale buschauffeur: "Hey, haal dat er eens af!"
Serieus?!? Das een anticlimax. Nou ja, beter dan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Loos alarm, ze waren aan het koken
Waar?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:41 schreef MaxMark het volgende:
Er staat nu wel een bietenvrachtwagen in de brand
OV-rukkersquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef giemiebier666 het volgende:
hoe kan dat nou met dit weer gaat toch meteen weer uit
Zo hard regent het niet hoor. De druppels die vallen zijn al verdampt voordat ze kunnen helpen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef giemiebier666 het volgende:
hoe kan dat nou met dit weer gaat toch meteen weer uit
vind ik ook je kan toch wel zien dat het een modeltrein is en niet 1 van de NSquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Misschien bedoelt 'ie je plaatje. Maar dat zou wel triest zijn dan
Precies. Ik ruk ook altijd op modellen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:58 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
vind ik ook je kan toch wel zien dat het een modeltrein is en niet 1 van de NS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |