Waar het Vleesboek al niet goed voor is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:41 schreef JH87 het volgende:
Er is een verschil tussen personen en akkers hè.
Wat ben je met Bob.?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:01 schreef JH87 het volgende:
Oh wacht, nu ben ik met Bob. want ik verwar mensen.
Sowieso.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:36 schreef nietzman het volgende:
Aan het tongen denk ik.
Ja zo. Jij al moe?quote:
You know it.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:41 schreef Q.E.D. het volgende:
Heb je het tegen mij?
Neeheeeeeeeeeee Net. Dat de N nu vlak naast de M zit op het toetsenbord kan ik toch niets aan doen.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:12 schreef JH87 het volgende:
Doe eens lief, ben ik eindelijk thuis, krijg ik dit over me heen.
Regen? Waarom?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:13 schreef Slaif het volgende:
Kut regen bah.
L O V E, it's a mistery.quote:
Wat moet ik me daar bij voorstellen ?quote:
Wat je zelf wil.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen ?
Ik sloop nooit wat, stoer hè?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:39 schreef Bob. het volgende:
Ik heb geloof ik alweer een telefoon gesloopt.
Heeft-ie echt...?quote:
Ik heb niets gezien, maar vond het al bewonderigswaardig dat 'ie een chick mee had gekregen.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien, maar vond het al bewonderigswaardig dat 'ie een chick mee had gekregen.
Rutmer was nog mooier en verder ontspoort. Hij pleurde vol op z'n bek in het Warholsteegje.. En even later werd 'ie door de pliesie weggestuurd omdat 'ie midden op de weg met
z'n sleuteltje probeerde z'n slot open te krijgen, en even later staande gehouden omdat 'ie dan gewoon z'n fiets maar meesleurde..
Hij is maar lopend naar huis gegaan.
Oja het uurtje... je vond het volgens mij best een leuk meisjequote:Op zondag 25 oktober 2009 11:57 schreef nietzman het volgende:
En nou heb ik weer last van m'n nek..
hehequote:Op zondag 25 oktober 2009 12:37 schreef nietzman het volgende:
Heb je d'r nou nog iets mee gedaan of niet?
Ik sms'te je voor smeuïge details, niet om te zeggen dat het met mij goed gaat vandaag.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:10 schreef Slaif het volgende:
Hoe gaat het jops?
jawel manquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:15 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik sms'te je voor smeuïge details, niet om te zeggen dat het met mij goed gaat vandaag.
hehequote:
Goed, ik wil m'n product 17u afhebben. Ga ik vanavond samenvatting schrijven en puntjes op de i zetten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef Slaif het volgende:
Hoe gaat t met je verhaal jop?
okquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:00 schreef JH87 het volgende:
[..]
Goed, ik wil m'n product 17u afhebben. Ga ik vanavond samenvatting schrijven en puntjes op de i zetten.
hehe, ja ik zag net ook mn fietssleutel liggen... en een muntje van de garderobequote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef nietzman het volgende:
Haha.
sms van Rutmer: "Weet jij waar m'n fiets staat?"
quote:
Door wat?quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
![]()
Dat was me een partij losgaan. Ben echt kapot, maar wil nog niet slapen. 30 uurtjes wakker nog maar
.
Door I Love Techno natuurlijk.quote:
hahahquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Door I Love Techno natuurlijk.
Feest is in Gent dus na het feest meteen de trein in (6,5 uur), maar als ik nu ga slapen verneuk ik me ritme en moet morgen nog een tentamen maken.
Dat lijkt me geen goed plan, daarnaast is alles vannacht al opgegaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:58 schreef Jesse_ het volgende:
neem nog een pilletje en studeer nog een paar uurtjes geconcentreerd
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
![]()
Dat was me een partij losgaan. Ben echt kapot, maar wil nog niet slapen. 30 uurtjes wakker nog maar
.
Dat sowieso. Maar ga zometeen gewoon nokkie en dan lekker vroeg opstaan en nog even paar uur leren.quote:
Amen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:26 schreef JH87 het volgende:
Godsgloeiendetyfuscholeraebola.Hele dag aan de studie, wil je snel wat eten halen zodat je even relaxed thuis kan zitten voor je weer aan de slag moet, kost 't de snackbar 45 minuten om wat fucking frieten te bakken. Lekker genaaid weer, zit je dan je eerste pauze van de dag in een stinkende snackbar. Kutleven. Kutwereld.
Jopj! Zulke taal uit jouw mond? Dat bestaat niet!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:26 schreef JH87 het volgende:
Godsgloeiendetyfuscholeraebola.Hele dag aan de studie, wil je snel wat eten halen zodat je even relaxed thuis kan zitten voor je weer aan de slag moet, kost 't de snackbar 45 minuten om wat fucking frieten te bakken. Lekker genaaid weer, zit je dan je eerste pauze van de dag in een stinkende snackbar. Kutleven. Kutwereld.
Wel voor je zelf opkomen jop!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:47 schreef JH87 het volgende:
Het was ontzettend druk, dus 't lag gewoon aan mij met m'n lompe hoofd dat ik er heb besteld. Ik snap niet wat je bek opentrekken voor nut heeft op zo'n moment.
Komt waarschijnlijk door kou in je nek omdat je je dreads afgeschoren hebt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:57 schreef nietzman het volgende:
En nou heb ik weer last van m'n nek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |