quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door kou in je nek omdat je je dreads afgeschoren hebt.
Mocht je willen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:27 schreef nietzman het volgende:
Ah fuck, betekent dit dat je weer naar het UMCG komt om je funnybone in het gips te laten zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek een dame... Ghehehe.quote:
Op de Vismarkt, euh, kruiden en keramiek? Zou dat hem kunnen zijn? Daar hebben ze heel veel.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
Even een algemene vraag!
Ik woon nu al een tijdje in groningen en ben eigenlijk op zoek naar een goede winkel waar je goede kruiden kan halen.
Iemand tip ?
Ze hebben een mooie zwarte chevy bestelbus. Verder weet ik het nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:17 schreef Mark_Boelen het volgende:
Aah bob kijk dat is wat ik nodig heb!
Ik heb nu nog steeds af en toe wat kruiden van de AH, maar ik wil gewoon meer kruiden in huis halen.
Ik ga morgen gelijk maar is even een kijkje nemen, en ga me er vast vermaken want ik zie dat ze ook espressobonen verkopen
Iemand ook bekend met Basarz aan de vismarkt?
Ik heb er vorig jaar voor de Dutch Barista Championships verse amareenkersen besteld en gekocht dat was van prima kwaliteit. Maar verder nog geen ervaring meequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ze hebben een mooie zwarte chevy bestelbus. Verder weet ik het niet
Het ruikt wel lekker als ik er langs loop, ook meestal wel klanten binnen.
En hebben ze kruiden in de winkel? Of niet gezien?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:21 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar voor de Dutch Barista Championships verse amareenkersen besteld en gekocht dat was van prima kwaliteit. Maar verder nog geen ervaring mee
Dat heb ik dus zo snel toen niet gezien, wel overheerlijke volgens het papiertje huisgemaakte gemarineerde olijven etcquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:25 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En hebben ze kruiden in de winkel? Of niet gezien?
Tis wat hè, een heel uur tijdsverschilquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:56 schreef maok het volgende:
Ik ook, maar ik ga eerst maar eens slapen, ik ben een beetje ontregeld door de wintertijd denk ik.
Man dat moet je niet onderschatten. Alsof je naar Azië reist.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tis wat hè, een heel uur tijdsverschil
Ja Jop. Doe dat eens.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:50 schreef Bob. het volgende:
En misschien kun je een onderwerp zoeken voor mijn Asian economics and competitiveness course? En als je dan toch bezig bent: er gelijk een essay over schrijven?
Wat. Ik probeer er alleen voor te zorgen dat hij nu niet ineens in een groot gat valt zo zonder scriptie.quote:
Schrijf eens een paar sollicitatiebrieven voor me.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:45 schreef JH87 het volgende:
Zo scriptie ingeleverd. Wat zal ik eens gaan doen vandaag.
Ja. Nee. Is goed enzo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat. Ik probeer er alleen voor te zorgen dat hij nu niet ineens in een groot gat valt zo zonder scriptie.
Als ik enige keus heb niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:04 schreef Jesse_ het volgende:
Kan je dan niet altijd met Deming en quality management aankomen?
Gemende gevoelens, dat zijn het.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:44 schreef Slaif het volgende:
Ben je ook zo blij voor joppermans?
Wasda?quote:
Ik vind het ook niet logisch eigenlijk, dan zou ik eigenlijk vroeger willen gaan slapen en niet later zoals vanachtquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tis wat hè, een heel uur tijdsverschil
Maar, het is toch ook niet de eerste keer dat de tijd verzet wordt? Ik snap nooit zo dat mensen het verschil zo hard merkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:03 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet logisch eigenlijk, dan zou ik eigenlijk vroeger willen gaan slapen en niet later zoals vanacht
Je bent niet de enige,quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar, het is toch ook niet de eerste keer dat de tijd verzet wordt? Ik snap nooit zo dat mensen het verschil zo hard merken
Loos alarm, ze waren aan het kokenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:25 schreef captain.lefteye het volgende:
Er kwamen hier zonet zoveel brandweerwagens langs, dat ik even ging kijken op een c2000-monitor en er blijkt een fikse brand te zijn in een woning aan de Oude Kijk in't Jatstraat.
Pffquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Digitale buschauffeur: "Hey, haal dat er eens af!"
Serieus?!? Das een anticlimax. Nou ja, beter dan!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Loos alarm, ze waren aan het koken
Waar?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:41 schreef MaxMark het volgende:
Er staat nu wel een bietenvrachtwagen in de brand
OV-rukkersquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef giemiebier666 het volgende:
hoe kan dat nou met dit weer gaat toch meteen weer uit
Zo hard regent het niet hoor. De druppels die vallen zijn al verdampt voordat ze kunnen helpen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:40 schreef giemiebier666 het volgende:
hoe kan dat nou met dit weer gaat toch meteen weer uit
vind ik ook je kan toch wel zien dat het een modeltrein is en niet 1 van de NSquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Misschien bedoelt 'ie je plaatje. Maar dat zou wel triest zijn dan
Precies. Ik ruk ook altijd op modellen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:58 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
vind ik ook je kan toch wel zien dat het een modeltrein is en niet 1 van de NS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |