Ze hebben een mooie zwarte chevy bestelbus. Verder weet ik het nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:17 schreef Mark_Boelen het volgende:
Aah bob kijk dat is wat ik nodig heb!
Ik heb nu nog steeds af en toe wat kruiden van de AH, maar ik wil gewoon meer kruiden in huis halen.
Ik ga morgen gelijk maar is even een kijkje nemen, en ga me er vast vermaken want ik zie dat ze ook espressobonen verkopen
Iemand ook bekend met Basarz aan de vismarkt?
Ik heb er vorig jaar voor de Dutch Barista Championships verse amareenkersen besteld en gekocht dat was van prima kwaliteit. Maar verder nog geen ervaring meequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ze hebben een mooie zwarte chevy bestelbus. Verder weet ik het niet
Het ruikt wel lekker als ik er langs loop, ook meestal wel klanten binnen.
En hebben ze kruiden in de winkel? Of niet gezien?quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:21 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Ik heb er vorig jaar voor de Dutch Barista Championships verse amareenkersen besteld en gekocht dat was van prima kwaliteit. Maar verder nog geen ervaring mee
Dat heb ik dus zo snel toen niet gezien, wel overheerlijke volgens het papiertje huisgemaakte gemarineerde olijven etcquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:25 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En hebben ze kruiden in de winkel? Of niet gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |