Ik niet, ik ben blij dat ik de auto in de buurt kan parkeren zonder een parkeerkaart te hoeven betalenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zou echt alleen maar in het centrum willen wonen
ja maar ben te lui om te fietsen...liever alles om me heen op loopafstand:-)quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben blij dat ik de auto in de buurt kan parkeren zonder een parkeerkaart te hoeven betalenBinnen Breda is verder alles heel goed te fietsen
Ik ben te lui om te lopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja maar ben te lui om te fietsen...liever alles om me heen op loopafstand:-)
electrische fiets of niequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te lopenFietsen is makkelijker
die kutdingen heb je in breda toch niet, nooit gespotquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:15 schreef JDude het volgende:
De hele zaterdag zo'n draaiorgel onder m'n raam lijkt me trouwens ook niks.
Nee maar je hebt wel van die fijne heren die opeens bij mooi weer met z'on nepvioleel en accordeon op de proppen komen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
die kutdingen heb je in breda toch niet, nooit gespot
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:21 schreef incident het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel van die fijne heren die opeens bij mooi weer met z'on nepvioleel en accordeon op de proppen komen.
Als je dat niet kunt aanhoren moet je niet in Breda wonenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
liever dat dan honderd keer 'oudoe ey' 'ja oudoe' 'oudoe ey' ja oudoe' ey....oudoe!' onder me raam. waarom zo vaak? alleen in breda
waaro dan kan et me echt niet voor de geest halenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:28 schreef Kuukske het volgende:
Er staat vaak zat een draaiorgel in de stad hoor.
In de buurt van de HEMA, in de Eindstraat. Dat soort plaatsen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
waaro dan kan et me echt niet voor de geest halen
en 3 keer oudoe is toch genoeg...dan de deur dicht en optyfen :-)
Ah ja idd daar staat z'on wannabe orgel, niet eens een echte grote met van alles erop en der aan !quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In de buurt van de HEMA, in de Eindstraat. Dat soort plaatsen.
Immuniteit ervoor ontwikkeld blijkbaar ja....héél fijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Nja, ik doe ook altijd erg mijn best om die herrie te negeren.
oudoe eej!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
liever dat dan honderd keer 'oudoe ey' 'ja oudoe' 'oudoe ey' ja oudoe' ey....oudoe!' onder me raam. waarom zo vaak? alleen in breda
quote:
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Asics het volgende:
en fietsen is veel relaxter en gezonder
fietsen
Ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef Tammeh het volgende:
De laatste keer dat ik gefietst heb was met carnaval, omdat ik wel zin had in een wijntje.
Nu ik een auto heb fiets ik nooit meer. Slecht, eigenlijk.
Hahaha zie je dat al gebeuren?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef incident het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt
Kunnen wel een Fok! Breda Toer organiseren, met als stop plaatsen een Fok! user die drinken of happies verzorgt.... ?!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef incident het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt
Kunnen wel een Fok! Breda Toer organiseren, met als stop plaatsen een Fok! user die drinken of happies verzorgt.... ?!
Whehe. Met als zwaarste etappe de Bavelse Bergquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef incident het volgende:
Ik weet wat je bedoelt
Wel even regelen dat je overal groen licht krijgt dan.quote:
Haha daar fietste ik 2 jaar lang elke dag 2 keer overheen. Niet erg prettig moet ik zeggen, om 06.00 's morgens in de winter.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehe. Met als zwaarste etappe de Bavelse Berg.
Neh, ik fiets al genoeg.
Het viaduct naar Bavel zeker?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:52 schreef Tammeh het volgende:
Haha daar fietste ik 2 jaar lang elke dag 2 keer overheen. Niet erg prettig moet ik zeggen, om 06.00 's morgens in de winter.
Ja, dat ding ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Het viaduct naar Bavel zeker?.
Op de "echte" berg ligt geen fietspad voor zover ik weet.
Zeven jaar lang vijfmaal per week de Nijmeegse Waalbrug over doet het ook leuk trouwens.
Bij gebrek aan ander vervoermiddel: ja. Hoewel ik het laatste jaar nog wel eens de auto meenamquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef JDude het volgende:
[
Wel even regelen dat je overal groen licht krijgt dan.
BOH! B&Jquote:Op woensdag 15 april 2009 06:49 schreef fransbreda het volgende:
Goh toevallig , Ik zoek nog een aantrekkelijke vrijgezelle huisgenote.
Ook kan ik bier en hapjes verzorgen tijdens de tocht.
Houdoeeeeeeeeeeeee heeeeee kullekesssss
Vooruit een bonuspic
[ afbeelding ]
Wijn en ijs? Wat een combi. Doet de hele bak ijs teniet.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:57 schreef Tammeh het volgende:
INDERDAAAAAD. Zoet wit wijntje erbij, zonnetje.. MJAM.
Ach welnee.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wijn en ijs? Wat een combi. Doet de hele bak ijs teniet.
wakostaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef incident het volgende:
yup beetje flitsieflits maar das alles.
Zoekt er nog iemand woonruimte ? Ik heb een grote kamer met zicht dakterras en gedeelde woon-bad-wc-keuken. Centrum breda.
En als ze nou heul lelijk is?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef incident het volgende:
pfff geen ideeMale : ¤300 Female : ¤200
Dan € 400,-quote:
Yup !!!quote:
New York..quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef bassieVL het volgende:
Net terug van 8 dagen New York. Ook leuk, maar geen Breda.![]()
Ondertussen mijn baan kwijt geraakt door een reorganisatie binnen ons bedrijf. Dus voorlopig heb ik heel lang weekend.
Niet te snel natuurlijk. Eerst rustig kijken wat ik wil gaan doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:38 schreef Tammeh het volgende:
[..]
New York..![]()
Klote van je baan joh! Hopelijk vind je weer snel iets!
ajjjj... das klote.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef bassieVL het volgende:
Net terug van 8 dagen New York. Ook leuk, maar geen Breda.![]()
Ondertussen mijn baan kwijt geraakt door een reorganisatie binnen ons bedrijf. Dus voorlopig heb ik heel lang weekend.
Pm me maar de verdere details.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef incident het volgende:
yup beetje flitsieflits maar das alles.
Zoekt er nog iemand woonruimte ? Ik heb een grote kamer met zicht dakterras en gedeelde woon-bad-wc-keuken. Centrum breda.
Dat is al ± 2 weken zo, de boefjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef JDude het volgende:
Iemand heeft het NAC-viaduct tussen Oosterhout en Breda verneukt. Nu staat er "NAC - Fabel van het zuiden".
Ik moest even hardop lachen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef JDude het volgende:
Iemand heeft het NAC-viaduct tussen Oosterhout en Breda verneukt. Nu staat er "NAC - Fabel van het zuiden".
Was me nog geeneens opgevallen, vandaag wel langsgereden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef JDude het volgende:
Nou, die ene toren is al zwart, als we daar dan gele strepen op schilderen, dat moet dan wel tof zijn!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Asics het volgende:
we willen ze best terug pakken maar er is daar niks om trots op te zijn
dus ook niks om geel zwart te verven
quote:NAC - Fabel van het zuiden
Om 3 uur zat ik al in België. Dus dat zal wel niet dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:08 schreef Tammeh het volgende:
Ik moest even hardop lachen.![]()
Ik dacht jou net te zien rijden Kuuk, in een zwarte voiture. Maar dat zal wel weer niet zo zijn geweest.
Moet jij niet op een terras zitten ofzo?quote:
Ik wil wel, maar een maat en m'n portemonnee nietquote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Moet jij niet op een terras zitten ofzo?
Wat flauw van hem zeg. Maar jij moet wat harder werken dan.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar een maat en m'n portemonnee niet
quote:
Af en toe is 't ook een flauwe lul.quote:Op maandag 20 april 2009 20:43 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Wat flauw van hem zeg. Maar jij moet wat harder werken dan.
Zojuist een paar pinten aan de Haven, nu voetbal op de thuis-TV.quote:Op dinsdag 21 april 2009 17:37 schreef Asics het volgende:
Vanavond opt terras in Breda!
Daarna een potje mannenvoetbal kijken De Bijerd!
Jij maakt geen vrienden zoquote:Op woensdag 22 april 2009 08:40 schreef Rossdale het volgende:
Voor de eerste keer dat ik eens een wedstrijd van NAC kijk, zie ik zulk slecht voetbalIk ben eigenlijk wel blij dat Twente won, want heel de eerste helft is er max 3 man van NAC op de helft van Twente geweest... sloeg helemaal nergens op... mietjesvoetbal.
Terras was heerlijk, hing een gezellig sfeertje. Centrum had meer sfeer dan het gemiddelde centrum van een stad waar ik het afgelopen half jaar ben geweest (Maastricht, Nijmegen, Den Bosch). Park was ook relax trouwens. Alleen jammer van de emo's.quote:
Succesquote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Bijna weekend!!! Morgen sollicitatie, duim voor me.
Ik duim. Helpt het?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Bijna weekend!!! Morgen sollicitatie, duim voor me.
Het is een regiefunctie rondom advisering, implementatie en inrichting van informatiesystemen. Zit ook een stuk (functioneel) beheer bij. Sollicitatie ging wel aardig eigenlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:41 schreef Rossdale het volgende:
Succes
Op wat voor functie ga je solliciteren?
Volgens mij wel Kuukske!; Want ik heb zojuist een mailtje ontvangen met uitnodiging voor een tweede gesprekquote:
Met al die ambities van Avans en NHTV hebben we zo een UvB toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:02 schreef automatic_ het volgende:
Breda
Had liever de UvB gehad dan de UvT![]()
Ik ben net van Avans af (waar ik ook wel blij om ben), dus zij hoeven geen UvB te makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Met al die ambities van Avans en NHTV hebben we zo een UvB toch?
Campusje bouwen op het KMA-terrein en klaar.
Ik ben zwaaár illegaal, ssstttt!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Is iedereen deaud hier?
Zie overigens wel een aantal nieuwe users
Nee, ook al nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ook al niet
Ik woon in de gemeente Roosendaal
ik ben overal illegaal
R'daal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben hier al keilang een poster, maar ben ook nog steeds niet woonachtig in Breda
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
Jup... Om precies te zijn in een dorpje tussen R'daal en BoZquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
R'daal?
Ik ben hier al keilang een poster, maar ben ook nog steeds niet woonachtig in Breda
Wouw? Heerle?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup... Om precies te zijn in een dorpje tussen R'daal en BoZ
Ooo gelukkig maar!Naja, ik wil er wel gaan wonen "als ik later groot ben"
Etten-Leur?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wouw? Heerle?
Ik woon iets dichter bij Breda, ben binnen 15 min (mits rustig en aardig gas geven) in 't centrum.
Ik wil enkel in Breda-Zuid gaan wonen (m.u.v. IJpelaar)
U gaat door voor de magnetronquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Etten-Leur?
En inderdaad, Heerle
Bij mij duurt het nog zolang, dus ik heb nog geen voorkeur
[oké, niet in Tuinzigt ofzo]
Die hebben we al over! Heb je niets anders?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
U gaat door voor de magnetron![]()
Heuvel en Hoge Vught (met name Geeren-Noord) wil je ook niet
Waarom gaat 't zo lang duren? Nog niet ingeschreven?
Ginnekenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:13 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wouw? Heerle?
Ik woon iets dichter bij Breda, ben binnen 15 min (mits rustig en aardig gas geven) in 't centrum.
Ik wil enkel in Breda-Zuid gaan wonen (m.u.v. IJpelaar)
Je kan ook nog de krant van eergisteren winnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die hebben we al over! Heb je niets anders?
Ooo idd, daar word ik ook niet vrolijk van, haha.
Ik ben inderdaad nog niet ingeschreven en ik wil het meteen goed doenIk ben nu nog student & ik vertik het om op kamers te gaan
Eigenlijk wil ik maar in drie wijken wonen;quote:
Stoer!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je kan ook nog de krant van eergisteren winnen
Als ik jou was zou ik het vandaag nog doen, ik heb nu drie jaar wachttijd en dat is meestal ook nog niet voldoende voor de leukere woninkjes in het zuiden van Breda
Haha. Zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Kopen, als starter
Woonloket Breda werkt met inschrijfduur, je moet een bepaalde tijd ingeschreven staan voor bepaalde woningen.
Ooo oke, jij spaart nu alleen maar?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Hier ook, je mag maar maximaal drie keer weigeren, maar je kan wel aangeven waar je wilt zitten en wat je wilt hebben (geloof ik, ik ben sta op non-actief)
Ja, ik wilde bijna actief worden voor een speciale woning, maar ik kwam sowieso wachttijd tekort.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo oke, jij spaart nu alleen maar?
Hier, R'daal, spaar je gewoon en als je wil reageren, dan reageer je
Ja dat is dan inderdaad het bestequote:Op zaterdag 25 april 2009 19:17 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja, ik wilde bijna actief worden voor een speciale woning, maar ik kwam sowieso wachttijd tekort.
Dus nog maar even thuis wonen, als ik voldoende verdien, ga ik wel kijken voor een woning.
Ik hoop volgend jaar wel wat te kunnen gaan kopen. Maar een huisje onder de 2 ton gaat niet lukken in ginneken gok ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Kopen, als starter
Woonloket Breda werkt met inschrijfduur, je moet een bepaalde tijd ingeschreven staan voor bepaalde woningen.
Blijven hopenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik hoop volgend jaar wel wat te kunnen gaan kopen. Maar een huisje onder de 2 ton gaat niet lukken in ginneken gok ik
In een garagebox is het vast ook mooi wonen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop volgend jaar wel wat te kunnen gaan kopen. Maar een huisje onder de 2 ton gaat niet lukken in ginneken gok ik
Dat is vast een hele mooie plekquote:Op zondag 26 april 2009 11:48 schreef JDude het volgende:
[..]
In een garagebox is het vast ook mooi wonen!
Dan kan 'ie hopen tot zijn dood.quote:
Naja.. Heeft hij toch plezier gehad aan het hopenquote:
Dolletjes.quote:Op zondag 26 april 2009 12:32 schreef automatic_ het volgende:
Naja.. Heeft hij toch plezier gehad aan het hopen
Dat doet zuurstof. Met nog wat hulpmiddelen.quote:
Haha, normaal hangt de TT er maar een beetje bij?quote:Op zondag 26 april 2009 13:36 schreef JDude het volgende:
Volgens mij is er nog nooit een Breda-topique geweest waar we ons zo goed aan de TT houden.
Nee, de TT staat.quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef automatic_ het volgende:
Haha, normaal hangt de TT er maar een beetje bij?
Niet 't Hart... Een van de weinige tenten op de markt waar ik wel eens kom/kwamquote:Op maandag 27 april 2009 07:01 schreef Asics het volgende:
goeiemorgen...
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-centrum-breda.html
soo de juu heb idd een heleboel sirenes gehoord vannnacht
huis te koop!quote:Op maandag 27 april 2009 09:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja zeker na de brand van vandaag is er wel weer wat woonruimte gezocht...
True, en Cafe de vrachtwagen is dan weer de briljantste cafenaam van Bredaquote:Op maandag 27 april 2009 10:18 schreef Stofje het volgende:
Leeft de Boulevard nog?. Het briljantste café van Breda...
De briljanste naam vond ik 'de bushalte' waar een vriend van mij vroeger heenging.quote:Op maandag 27 april 2009 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True, en Cafe de vrachtwagen is dan weer de briljantste cafenaam van Breda
Dat vind ik dus zo raar! Ik woon in het centrum en heb niets gehoord. Slaap ik zó vast?quote:Op maandag 27 april 2009 07:01 schreef Asics het volgende:
goeiemorgen...
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-centrum-breda.html
soo de juu heb idd een heleboel sirenes gehoord vannnacht
Ja hoor.quote:Op maandag 27 april 2009 12:01 schreef Ritchie het volgende:
Toch jammer. Iemand pics van hoe het er nu uit ziet?
quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Ritchie het volgende:
Terras zit wat krapjes nu:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef Ritchie het volgende:
Terras zit wat krapjes nu:
[ afbeelding ]
Dat heb ik altijd met oorlog in arme landen met voornamelijk negers.quote:Op maandag 27 april 2009 17:27 schreef Swiffer het volgende:
Kan me eik weinig boeien, kwam toch al niet vaak op de grote markt
Wel vervelend voor de terrasliefhebbers, dat wel.
NEEEEEEEEE NIET SIRTAKI.quote:Op maandag 27 april 2009 16:36 schreef Ritchie het volgende:
mmm, krijg net de horen dat het Muyseum ook flink waterschade heeft, en dat bij Sirtaki het plafond op punt van naar benden storten staat.
Potverdrie dat vind ik nog erger dan 't Hart zelf. Weet iemand hoe 't met de Coffee Company zit? Ook niet geheel onbelangrijk.quote:
Begint wel te kriebelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja dat is dan inderdaad het beste
Wil je graag uit huis?
Mooi @ dat laatste.quote:Op maandag 27 april 2009 18:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Begint wel te kriebelen
Nu hebben trouwens de zure wijven in Breda geen werk meer, nu 't Hart is afgefikt
Rizz, wat heb jij toch góéde ideeën!quote:Op maandag 27 april 2009 18:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mss kunnen we ze nu naar Stilburg jagen
Dan hoop ik dat je snel iets gaat vinden!quote:
* JDude noteert: zaterdag niet de straat op.quote:Op maandag 27 april 2009 19:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Van 't weekend wss al m'n nieuwe vehikel ophalen
Ik bedoelde dat ik vertrouw in jou!quote:Op maandag 27 april 2009 19:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoe lang ga je er alleen vertrouwen in houden?
Wanneer verwacht je in Breda te zitten?
quote:Op maandag 27 april 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik vertrouw in jou!
Bij mij gaat dat nog wel even duren
Voor wie dan wel?quote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ben niet voor Jan Lul privé-chauffeur
Alles blijft binnen de autoquote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Voor een bedrijf, word door verschillende mensen ingehuurd
Heb geen BN'ers gereden, en als ik ze had gereden, had ik niks gezegd
Dat is correct.quote:
autorijden is leukquote:Op maandag 27 april 2009 20:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat is correct.
Wel een leuk bijbaantje, en je maakt soms toch aardig wat kilometertjes.
Ik reed met m'n vorige bak gem. 10k per jaar. En dan reed ik lange stukken met andere auto's. Bleef met m'n eigen bak voornamelijk in de buurt van Breda.quote:Op maandag 27 april 2009 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
autorijden is leuk
Ik heb mijn auto sinds eind juli 2008 en er staat nu bijna 18.000 op
Ooo okequote:Op maandag 27 april 2009 22:15 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik reed met m'n vorige bak gem. 10k per jaar. En dan reed ik lange stukken met andere auto's. Bleef met m'n eigen bak voornamelijk in de buurt van Breda.
M'n volgende ga ik iets vaker gebruiken
Ja, dat zeker! Maar goed; heb m'n auto niet voor nietsquote:
Wat voor één? Dan moet ik uitkijken op 't kleine stukje van de A58 als ik de snelweg op donderquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeker! Maar goed; heb m'n auto niet voor niets
Hihiquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:42 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat voor één? Dan moet ik uitkijken op 't kleine stukje van de A58 als ik de snelweg op donder
Dan had je mij gister wel kunnen spotten, want toen reed ik daar ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik knal er rond een uur of half acht op, in de auto van m'n mama
Er was wel een hendig sjiek ongeluk gebeurd vandaag, rond een uur of 17:15 / 17:30, onder de brug bij afrit 18 (afslag Etten-Leur)
Niet gezien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan had je mij gister wel kunnen spotten, want toen reed ik daar ook
En wat versta jij onder een "hendig sjiek ongeluk"?
Alsof iemand dat gaat toegevenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:08 schreef tha_rizzo het volgende:
Rijdt hier overigens iemand in een grijze Nissan Micra uit ongeveer 1990 met striping?
+1quote:
Daar gaat het al mis.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Als iemand met 110 km/h aankomt en nog aan het acceleren is
Ik was nog aan het acceleren naar de 130 km/h en er zat een paar honderd meter niks achter me (op geen van beide rijstroken).quote:
quote:
Ow waar ? kom ik lastige klant spelen !quote:
Niet in een kroeg ofzo, dus helaas.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:46 schreef incident het volgende:
[..]
Ow waar ? kom ik lastige klant spelen !
Ik wassut nie!quote:
Dat hoor ik hier in Klundert/Moerdijk ook regelmatig. Maar vandaag viel het me iig niet op.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef Ritchie het volgende:
Ik hoorde hier in Dordt ook een klap.
Zal dus wel een vliegtuig door de geluidsbarrière zijn geweest.
Wat ga je daar dan doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:42 schreef Tammeh het volgende:
Ik hoorde wel een klap, leek meer op vuurwerk dan een vliegtuig/geluidsbarriere.
Maar, ik ga richting Rijsbergen.
quote:
Daar liggen mijn roots, vandaarquote:Op woensdag 29 april 2009 16:50 schreef Tammeh het volgende:
[..]
M'n zusje ophalen en kennismaken met haar schoonmoeder + zusje + Oma.
Aah okay. Maar meer in de bewoonde wereld dan daarachter denk ik.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Jeej. Een assessment en nog een gesprek later: ik heb een nieuwe baan.
Nicequote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Jeej. Een assessment en nog een gesprek later: ik heb een nieuwe baan.
vertel mij wat...ik ga kapot hier op kantoorquote:
Mja, lang leve vroeg beginnen. Vanmiddag mooi om 2 uur klaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:57 schreef solidworks het volgende:
vertel mij wat...ik ga kapot hier op kantoor
was om 7.40 al binnen en zelfs na 4 koppen koffie kom ik niet op gang
was gisteravond nog even in de visserstraat, maar daar hing een vreemd sfeertje (verrassend...not) daar dus ook snel weggegaan, was weer een reminder waarom ik daar nooit kom. verder was het 2 dagen erg leuk, zonder schreeuwende kinderen!
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Lang leve vakantie hebben en net je bed uitrollen
sowisda!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:22 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Maar het harde werken siert juist de werkpaarden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:45 schreef Swiffer het volgende:
Wederom bewezen: er zijn werkpaarden en sierpaarden.. Ik hoor bij de eerste groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |