Wel bang voor mij blijven hé!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:49 schreef BossFight het volgende:
Ik wilde het doen, maar ik durfde niet...![]()
Mooie, of je kan in FB vragen of ze de TT willen aanpassen van dezequote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:51 schreef BossFight het volgende:
Breda #96. Waar Fransien matchende toilet artikelen koopt.
Zèg. Ik deed niet lelijk tegen je. Ik mag blijven leven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:57 schreef fransbreda het volgende:
Breda 100# Waar fransien een drive-by deed op de bredafokmeet.![]()
Maak even een lijst wie er komt, niet komt en van wie het nog onbekend isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:10 schreef Kuukske het volgende:
Ja, 20 oktober hè luitjes? Dat wordt de meet datum. Ik moet de wiki nog ff aanpassen.. PM het gerust allemaal door aan de Bredasche Users.
Dat zal ik thuis even doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:16 schreef tha_rizzo het volgende:
Maak even een lijst wie er komt, niet komt en van wie het nog onbekent is
Zowieso moet ik anders alleen het breda topic volspuien dus dat gaat toch niet werken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zèg. Ik deed niet lelijk tegen je. Ik mag blijven leven.
Jij hebt liever dinsdagavond zeker.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:38 schreef Stofje het volgende:
20 Oktober gaat 'm hier ook niet worden. 's Middags Efteling, 's avonds T. Raumschmiere/ Lady Aida in de Mezz.
(De PI suggereert dat ik er blij mee ben, maar niets is minder waar. Maar Efteling en dat concert zijn toch óók best aardige dingen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |