Ja idd daar kunnen die longdrinkglazen lauw bier van 9 euri niet tegenopquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:25 schreef BossFight het volgende:
Jupiler van de fles voor hooguit 2 euro maakt Breda al vele malen toffer dan Parijs.
Hé gekke student. Hoe is het?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:35 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi!
Prima, vanavond alleen beetje tijdsnood (van werk naar werk)quote:
Vandaag gaat het hoofdpijnsgewijs slecht. Maar verder wel aardig. Inmiddels is de hoofdpijn ook érg ver weg. Dus dat is dolletjesquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Prima, vanavond alleen beetje tijdsnood (van werk naar werk)
Verder is alles goed en hoe is het heden met u?
Intrigerend, hm.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:39 schreef JDude het volgende:
Toffe ontknoping had dat vorige topic!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vandaag gaat het hoofdpijnsgewijs slecht. Maar verder wel aardig. Inmiddels is de hoofdpijn ook érg ver weg. Dus dat is dolletjes.
Lifewise gaat alles prima voor de wind en houd ik immer veel van het leven. Meer dan een jaar geleden.. Om het er even in te peperen.
Jahwel. Ik had de rest van week nergens last van.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik weet 't nog als de dag van gisteren
Gaan die kopfschmerzen ooit nog weg?
goh leg 's uit?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Lifewise gaat alles prima voor de wind en houd ik immer veel van het leven. Meer dan een jaar geleden.. Om het er even in te peperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |