abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 januari 2023 @ 15:50:02 #1
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_207512356


Welkom op het enige echte Breda Fok topic! Geniet hier ook van de Brabantse gastvrijheid :)




                                                                                    Festiviteiten in Breda                                                                              
Jazz Festival || HBO Intro || Redhead Days || Carnaval 't Kielegat || Palm Parkies || BUT Filmfestival

                                                                        Overige interessante links Breda                                                                              
ViaBreda (nieuwbouw en ontwikkeling) || Bredase Statistieken || Bredase nieuwssite || Bredase Wikipedia || Gemeente Breda || Breda voor toeristen || Brabants nieuws || NAC || Bredase wijk Haagse Beemden

                                            Bredase DJ's Tiësto en Hardwell's ode aan Breda: 076                                                
                                                                                        



Genoeg te beleven in Breda! Zie sfeerimpressie.



De Bruine Pij || Bruxelles || Het Hart van Breda || Kerkplein Venue || Mezz || Cafe Moeke || O'Mearas || SamSam || De Speeltuin || Suykerkist || De Vulling || Walkabout || Zeezicht || De Beyerd
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_207591565
quote:
10s.gif Op woensdag 11 januari 2023 15:50 schreef JDude het volgende:
[ afbeelding ]

Welkom op het enige echte Breda Fok topic! Geniet hier ook van de Brabantse gastvrijheid :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
                                                                                    Festiviteiten in Breda                                                                              
Jazz Festival || HBO Intro || Redhead Days || Carnaval 't Kielegat || Palm Parkies || BUT Filmfestival

                                                                        Overige interessante links Breda                                                                              
ViaBreda (nieuwbouw en ontwikkeling) || Bredase Statistieken || Bredase nieuwssite || Bredase Wikipedia || Gemeente Breda || Breda voor toeristen || Brabants nieuws || NAC || Bredase wijk Haagse Beemden

                                            Bredase DJ's Tiësto en Hardwell's ode aan Breda: 076                                                
                                                                                        

[ afbeelding ]

Genoeg te beleven in Breda! Zie sfeerimpressie.

[ afbeelding ]

De Bruine Pij || Bruxelles || Het Hart van Breda || Kerkplein Venue || Mezz || Cafe Moeke || O'Mearas || SamSam || De Speeltuin || Suykerkist || De Vulling || Walkabout || Zeezicht || De Beyerd
Ik ben de laatste tijden vaak op werkbezoek geweest in Breda. Leuke mensen. Qua werkmentaliteit moet je het maar net treffen maar ik geniet wel van al hun verhalen over het weekend dat voor de meeste op donderdag begint en op maandag eindigt.

Ook leuk centrum. Die ijswinkel moet ik nog proberen maar ik wacht even tot aan de zomer.
Ben in die bowlingbaan geweest en ergens bij een Italiaan gaan eten in het centrum. Hartstikke leuk!
pi_207619630
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 21:28 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik ben de laatste tijden vaak op werkbezoek geweest in Breda. Leuke mensen. Qua werkmentaliteit moet je het maar net treffen maar ik geniet wel van al hun verhalen over het weekend dat voor de meeste op donderdag begint en op maandag eindigt.

Ook leuk centrum. Die ijswinkel moet ik nog proberen maar ik wacht even tot aan de zomer.
Ben in die bowlingbaan geweest en ergens bij een Italiaan gaan eten in het centrum. Hartstikke leuk!
Wees welkom! :) Ik raad je ook aan om met carnaval te komen.
Ik wil op anoniem.
pi_207620250
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 22:30 schreef GenetiX het volgende:

[..]
Wees welkom! :) Ik raad je ook aan om met carnaval te komen.
Was mij ook aangeraden dit jaar maar leek mij nog te druk!
Volgende week gaan we met een select gezelschap naar Boules en Bites Breda!
pi_207880198
Breethaahaa!
- NAC Breda -
pi_207887258
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:00 schreef Ritchie het volgende:
Breethaahaa!
De Boules en Bites was gezellig. Ik had gewonnen. Wat ik wel minder vond was van dat er in de uitnodiging was aangekondigd dat er eten en drinken zou zijn. Men dacht dus in eten als een maaltijd. Maar het waren snacks.
pi_207888429
Eens met TT. En onze zoon is 3 wkn terug geboren in Breda. Staat toch maar mooi in zijn paspoort later.
pi_207924121
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 00:30 schreef alpeko het volgende:
Eens met TT. En onze zoon is 3 wkn terug geboren in Breda. Staat toch maar mooi in zijn paspoort later.
Gefeliciteerd! *O* *O*
Hup nieuwe Bredanaars!
- NAC Breda -
  dinsdag 14 februari 2023 @ 15:23:54 #9
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_207994663
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 00:30 schreef alpeko het volgende:
Eens met TT. En onze zoon is 3 wkn terug geboren in Breda. Staat toch maar mooi in zijn paspoort later.
Zo is't maar net!
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_208076751
Druk druk druk in de stad! Maar wel gezellig en blij dat het weer kan.
Ik wil op anoniem.
pi_208110620
Alaaf!
- NAC Breda -
pi_208763556
Ik vond Heusdenhout al een leuke winkelcentrum maar zojuist had ik ook kennis gemaakt met De Burcht. Leuk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')