BekenD. Met een D. En wat duurde dat allemaal lang dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Algemeen bekent
Ik maak ook eens een vautjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BekenD. Met een D. En wat duurde dat allemaal lang dan.
Ik heb besloten dat dit de dag is waarop ik je plaag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik maak ook eens een vautje
Ik mag jou niet meer
Jij ook alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat dit de dag is waarop ik je plaag..
Alleen is de andere helft niet in Breda maar in Zegveldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
* DevilsAndDust stemt volledig in met de TT.
Ik nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
* DevilsAndDust stemt volledig in met de TT.
Het probleem hier is juist dat de andere helft in Breda zit dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef Frazz het volgende:
[..]
Alleen is de andere helft niet in Breda maar in Zegveld
Ik liep ook in de stadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het probleem hier is juist dat de andere helft in Breda zit dus.. Maar ik weet niet hoe lang nog...
Afgelopen zaterdag vroeg opgestaan om jullie centrum wat te bekijken, leuk! Geweldig aanbod lingeriewinkels..
. En zaterdagmiddag gevaren door de Biesbosch, heerlijk!
Ze sloot niet uit dat ze ooit naar Breda zou verhuizen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het probleem hier is juist dat de andere helft in Breda zit dus.. Maar ik weet niet hoe lang nog...
Afgelopen zaterdag vroeg opgestaan om jullie centrum wat te bekijken, leuk! Geweldig aanbod lingeriewinkels..
. En zaterdagmiddag gevaren door de Biesbosch, heerlijk!
Nee de andere helft komt dan naar Groningen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ze sloot niet uit dat ze ooit naar Breda zou verhuizen!
Ik zal nooit naar Zegveld willen dat weet ik wel. En als zij wel naar Breda wil zou dat keitof zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee de andere helft komt dan naar Groningen..
Haha ja wie weet Kuukske, in welke winkels ben je geweest?.
Jazeker! Op zich lijkt Breda me supertof om te wonen hoor, maar ik heb er nogal wat meer moeite mee om alles hier in het noorden achter te laten dan vriendlief lijkt te hebben andersom.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik zal nooit naar Zegveld willen dat weet ik wel. En als zij wel naar Breda wil zou dat keitof zijn
De Boekenvoordeel en ehm.. Etos in de Barones en H&M. Dat was het.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee de andere helft komt dan naar Groningen..
Haha ja wie weet Kuukske, in welke winkels ben je geweest?.
Ik was als eerste in de H&M, om half 10 meteen al.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Boekenvoordeel en ehm.. Etos in de Barones en H&M. Dat was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |