BekenD. Met een D. En wat duurde dat allemaal lang dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Algemeen bekent
Ik maak ook eens een vautjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BekenD. Met een D. En wat duurde dat allemaal lang dan.
Ik heb besloten dat dit de dag is waarop ik je plaag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik maak ook eens een vautje
Ik mag jou niet meer
Jij ook alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat dit de dag is waarop ik je plaag..
Alleen is de andere helft niet in Breda maar in Zegveldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
* DevilsAndDust stemt volledig in met de TT.
Ik nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
* DevilsAndDust stemt volledig in met de TT.
Het probleem hier is juist dat de andere helft in Breda zit dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef Frazz het volgende:
[..]
Alleen is de andere helft niet in Breda maar in Zegveld
Ik liep ook in de stadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het probleem hier is juist dat de andere helft in Breda zit dus.. Maar ik weet niet hoe lang nog...
Afgelopen zaterdag vroeg opgestaan om jullie centrum wat te bekijken, leuk! Geweldig aanbod lingeriewinkels..
. En zaterdagmiddag gevaren door de Biesbosch, heerlijk!
Ze sloot niet uit dat ze ooit naar Breda zou verhuizen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het probleem hier is juist dat de andere helft in Breda zit dus.. Maar ik weet niet hoe lang nog...
Afgelopen zaterdag vroeg opgestaan om jullie centrum wat te bekijken, leuk! Geweldig aanbod lingeriewinkels..
. En zaterdagmiddag gevaren door de Biesbosch, heerlijk!
Nee de andere helft komt dan naar Groningen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ze sloot niet uit dat ze ooit naar Breda zou verhuizen!
Ik zal nooit naar Zegveld willen dat weet ik wel. En als zij wel naar Breda wil zou dat keitof zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee de andere helft komt dan naar Groningen..
Haha ja wie weet Kuukske, in welke winkels ben je geweest?.
Jazeker! Op zich lijkt Breda me supertof om te wonen hoor, maar ik heb er nogal wat meer moeite mee om alles hier in het noorden achter te laten dan vriendlief lijkt te hebben andersom.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik zal nooit naar Zegveld willen dat weet ik wel. En als zij wel naar Breda wil zou dat keitof zijn
De Boekenvoordeel en ehm.. Etos in de Barones en H&M. Dat was het.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee de andere helft komt dan naar Groningen..
Haha ja wie weet Kuukske, in welke winkels ben je geweest?.
Ik was als eerste in de H&M, om half 10 meteen al.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Boekenvoordeel en ehm.. Etos in de Barones en H&M. Dat was het.
Nou eigenlijk zijn we niet eens officieel samen maar ik zou zeggen sinds gisteren eigenlijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jazeker! Op zich lijkt Breda me supertof om te wonen hoor, maar ik heb er nogal wat meer moeite mee om alles hier in het noorden achter te laten dan vriendlief lijkt te hebben andersom.
Zijn jullie al lang samen, eigenlijk?
Haha, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:20 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zijn we niet eens officieel samen maar ik zou zeggen sinds gisteren eigenlijk!
Hè. Jammerlijk. Maar Jambelle is dat inderdaad, die is wel vrij prijzig maar ze hebben goede spullen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was als eerste in de H&M, om half 10 meteen al.. Daarna naar de Bijenkorf, nog wat dameskledingwinkels, en vrij lang in die beenmodewinkel, Jambelle of zo? Geweldige kousen gekocht.
.
Maar dan lijkt de kans me klein ja..
Dankje.quote:
Dat is wel waar, maar het maakt dingen ook wel wat lastiger. Vooral omdat ik ook in het weekend werk, en we dus alleen de zondagen hebben de komende tijd. Als je dan 3,5 uur heen en terug moet reizen, is dat gewoon kut.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dankje.
Ik vind het wel iets hebben zon verre liefde. Dan lijkt het alsof je meer geniet van elk moment dat je samen bent
Ja dat ken ik. Ik moet ook altijd zaterdag werken en zij soms zondag en avonddiensten. Dus dan kunnen we eigenlijk alleen zondag en maandag afspreken en dan doen haar ouders nog eens moeilijk dat we te snel gaan. Maar goed uiteindelijk is het het allemaal waard als ik haar weer ziequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar het maakt dingen ook wel wat lastiger. Vooral omdat ik ook in het weekend werk, en we dus alleen de zondagen hebben de komende tijd. Als je dan 3,5 uur heen en terug moet reizen, is dat gewoon kut.
Van mij mag ie wel bijna deze kant opkomen..
Dat zeker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef Frazz het volgende:
[..]
Maar goed uiteindelijk is het het allemaal waard als ik haar hem weer zie
Ik was eergister al 10 jaar met mijn vrouw (toen nog vriendinquote:
Ja, ineens vond ik mijn ouders heul niet streng. "Pap, mam. JD en ik gaan samenwonen." "OOHH DAN GAAN WE NÚ NAAR DE PRAXIS VERF HALEN" enzo. Geweldig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef Helsie het volgende:
Ouders te moeilijk??? Hoe oud....
Zolang je van die ouders hebt die niet voor je willen bepalen welke kleur verf enzo... wel jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ineens vond ik mijn ouders heul niet streng. "Pap, mam. JD en ik gaan samenwonen." "OOHH DAN GAAN WE NÚ NAAR DE PRAXIS VERF HALEN" enzo. Geweldig..
Beide 22. En het leukste is dat haar ouders oude kennissen zijn van de mijne.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik was eergister al 10 jaar met mijn vrouw (toen nog vriendin) samen (nu 3 jaar en 2 maanden getrouwd).
Dat is echt van die crap waar alleen mensen die anderhalf uur voor hun geliefde in de trein moeten mee aankomenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef Frazz het volgende:
Dan lijkt het alsof je meer geniet van elk moment dat je samen bent
Lekker bot.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:43 schreef JDude het volgende:
Dat is echt van die crap waar alleen mensen die anderhalf uur voor hun geliefde in de trein moeten mee aankomen.
Ja, been there, done that, beviel niet.
Ik weet ook niet wat me overkwamquote:
Ik heb je besmet.quote:
Ik vond het leuk om naar de geliefde te reizen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is echt van die crap waar alleen mensen die anderhalf uur voor hun geliefde in de trein moeten mee aankomen.
Ja, been there, done that, beviel niet.
ikke! 13-28 augustusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef Swiffer het volgende:
heej wie is er eind augustus op vakantie??
Alsnog feli!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef Helsie het volgende:
[..]
Ik was eergister al 10 jaar met mijn vrouw (toen nog vriendin) samen (nu 3 jaar en 2 maanden getrouwd).
Wij, van 20 tot 26 ongeveer. Maar we hebben daar ook Internet hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef Swiffer het volgende:
heej wie is er eind augustus op vakantie??
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij, van 20 tot 26 ongeveer. Maar we hebben daar ook Internet hoor.
Bij Arnhem.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef Swiffer het volgende:
@ Kuuk waar staat dat huis dan? in frankrijk??
Jot. Best.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef MdO82 het volgende:
hmm, Kuuk en JD zonder internet (kan dat samen)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:48 schreef MdO82 het volgende:
hmm, Kuuk en JD zonder internet (kan dat samen)
Nice!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:04 schreef Frazz het volgende:
17-7-2007.
Im not single anymore. Its official
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:04 schreef Frazz het volgende:
17-7-2007.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:04 schreef Frazz het volgende:
17-7-2007.
Ook al zoeen datum met veel 1's en 7's!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:04 schreef Frazz het volgende:
17-7-2007.
Ik ben bijna jarig. Ik mag dat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:17 schreef JDude het volgende:
Niet te kritisch!
Ik miep altijd. Nu bijvoorbeeld over het feit dat ik haar komende 2/3 weken niet zie ivb met vele werken en het op vakantie gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Gefelicitééérd!!
Keileuk. En nu niet meer miepen hè Frats..
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:48 schreef Frazz het volgende:
Ik miep altijd. Nu bijvoorbeeld over het feit dat ik haar komende 2/3 weken niet zie ivb met vele werken en het op vakantie gaan
Herkenbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:51 schreef Frazz het volgende:
Maar ik heb wel verkering met een lekker lief ding die helemaal gek op mij is![]()
Tsssk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:57 schreef Frazz het volgende:
Zijn er meer mensen die dat hebben? Ik dacht dat ik de enige was
Jij bent de enige die ervoor in de trein moet zitten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:57 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die dat hebben? Ik dacht dat ik de enige was
DevilsAndDust ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij bent de enige die ervoor in de trein moet zitten!
Jij had toch geen verkering met een lekker lief ding maar met een gloeiend lekker ding waarmee je ook samenwoont?quote:
Scherp.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:05 schreef Frazz het volgende:
Jij had toch geen verkering met een lekker lief ding maar met een gloeiend lekker ding waarmee je ook samenwoont?
Iets met Boe en een lijstje.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:10 schreef veldmuis het volgende:
Oh is dat je chick, frats?
Ik heb mn dinnetje al een klein beetje voorbereid op fok! Ik heb haar al verteld dat ik wel eens op een "forum" kom waarvan ik een aantal mensen ook in het echt zie. Misschien laat ik haar binnenkort wel eens registreren hierzoquote:
Oh god. Klefconcurrentie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:14 schreef Frazz het volgende:
Ik heb mn dinnetje al een klein beetje voorbereid op fok! Ik heb haar al verteld dat ik wel eens op een "forum" kom waarvan ik een aantal mensen ook in het echt zie. Misschien laat ik haar binnenkort wel eens registreren hierzo
Schopte ze je niet gelijk de deur uit?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:14 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb mn dinnetje al een klein beetje voorbereid op fok! Ik heb haar al verteld dat ik wel eens op een "forum" kom waarvan ik een aantal mensen ook in het echt zie. Misschien laat ik haar binnenkort wel eens registreren hierzo
Neequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Schopte ze je niet gelijk de deur uit?!
Wijf!quote:
"Een Fok!ker?! WAT?! ERUIT. NU!! VIEZE VUILAK".quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef veldmuis het volgende:
Schopte ze je niet gelijk de deur uit?!
En nóg vindt ze je het einde? Wow.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:17 schreef Frazz het volgende:
Ook het hele citronella verhaal kent ze.
Ugh. Ik wil ookquote:
Ga je haar dan verleiden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef veldmuis het volgende:
Even vast een welkomskloon uitzoeken voor frats z'n chick!
Moet wel echte liefde zijn dan he!quote:
18-22 aug. ben ik vrij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef DarkSamba het volgende:
Wanneer ga je op vakantie?
Nah, duidelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Frazz het volgende:
Moet wel echte liefde zijn dan he!
In het begin vond ze het niet leuk dat ik Citronella leuk vond en laatst met dr ging winkelen. Maar omdat wel snel duidelijk werd dat ik voor Citroen niets meer voelde en des te meer voor haar was ze daar snel overheen!
Zitronellaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef veldmuis het volgende:
Nee, een Hitronella ofzo, al klinkt dat suf.
Je zou maar samenwonen met iemand en er achter komen dat ie een Fok!ker is! JDude is toch geen Fok!ker he?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"Een Fok!ker?! WAT?! ERUIT. NU!! VIEZE VUILAK".
Nee, hij is een Boeing.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef Frazz het volgende:
Je zou maar samenwonen met iemand en er achter komen dat ie een Fok!ker is! JDude is toch geen Fok!ker he?
Nee man. Fokquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef Frazz het volgende:
Je zou maar samenwonen met iemand en er achter komen dat ie een Fok!ker is! JDude is toch geen Fok!ker he?
Dat zijn 4 dagen dat is bijna net zo lang als mijn vakantie van 22 23 en 24 juli in Zeelandquote:
Ohnee wacht, 18-27.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Frazz het volgende:
Dat zijn 4 dagen dat is bijna net zo lang als mijn vakantie van 22 23 en 24 juli in Zeeland.
Lang, hard en het doet even pijn als'ie bij je naar binnen vliegt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Nee, hij is een Boeing.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Lang, hard en het doet even pijn als'ie bij je naar binnen vliegt?
Yeahquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Treinkopper het volgende:
Nah, dát of er onstaat leven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:26 schreef tha_rizzo het volgende:
JD, vallen er dan ook meteen 200 doden?
Vliegtuigcrash in Brazilië: '200 doden'
Gaan we klonen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van mijn trein af.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef Citronella het volgende:
Gaan we klonen?
Nu ze mij niet meer kan krijgen gaat ze achter jouw trein aan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van mijn trein af.. Niks geen gekloon jullie 2.
Gelukkig heeft dat veel potentie. Enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:31 schreef Frazz het volgende:
Nu ze mij niet meer kan krijgen gaat ze achter jouw trein aan!
Dat is een bedrijf. In Tilburg. Doen iets met electronica.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef Frazz het volgende:
TMI?
Oh god, werden daar ook al topics voor aangemaakt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:39 schreef Frazz het volgende:
het is vandaag 14 mei 2004 en....
Mijn toenmalige vriendin had zich toen ook speciaal voor mij aangemeld op fok!
btw toen was ik nog SanCoTec!
Het was een bestaand topic waarin eerst ik ging verkondigen dat ik 2 maanden had, toen hoorde zij dat en wilde ze ook mee posten dus had ze er speciaal voor geregistreerd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh god, werden daar ook al topics voor aangemaakt?
Keertje als we samen achter de computer zitten dan ga ik het wel eens laten zien!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef Swiffer het volgende:
mwehehe t is sund
bereid r maar heul goed voor dan![]()
Klopt ja. Was érg gezellig. Voor zover er werd gesproken danwel getypt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef Frazz het volgende:
Keertje als we samen achter de computer zitten dan ga ik het wel eens laten zien!
Zoals maandag zaten we ook saampies achter hyves en msn! Vraag maar aan Kuukske, die heeft met ons zitten msnnen!
Ze moet mij jummie vinden niet Brad Pitt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:49 schreef Conscience het volgende:
Brad Pitt, jummie.. Goede keus Frazz.
Tha_rizzo is nog vrij. Ik zei laatst nog dat 'ie op zoek moest naar iemand op Fok!.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef Conscience het volgende:
Ik wil ook liefde. Zucht.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef Conscience het volgende:
Een nieuwe meet bij de kerstboom mensen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Teveel liefde en vrolijkheid in dit topique, ik denk dat ik me hier even niet meer laat zien
Moet je me nu weer voor zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tha_rizzo is nog vrij. Ik zei laatst nog dat 'ie op zoek moest naar iemand op Fok!.
Is niet makkelijk te vinden af en toe hè?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef Conscience het volgende:
Kerstboom?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:56 schreef Frazz het volgende:
[..]
[..]
Een nieuwe meet bij de kerstboom mensen?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tha_rizzo is nog vrij. Ik zei laatst nog dat 'ie op zoek moest naar iemand op Fok!.
De beginlocatie van de 01-01-07-meet!quote:
Daar hebben JDude en ik elkaar laten raakschieten door Cupidoquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:58 schreef Conscience het volgende:
Kerstboom?
My thoughts exactly.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook een gedenkwaardig moment!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:59 schreef Kuukske het volgende:
Oh en daar hebben we de fiets van veldmuis gefotografeerd.
Grapje johquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:01 schreef tha_rizzo het volgende:
K., waarom eigenlijk naar iemand die op Fok! actief is?
Paardenbek joh dat mens.quote:
Nee, leg uit.quote:
Ik leg niets uit. Ik maak een grapje. Tfoe.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, leg uit.
Er is een reden waarom je dat zegt.
Ik wacht.....
Al na? een half jaar dan? of heo moet ik dat zien?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:59 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zo hebben Kuukske en JDude elkaar ontmoet. En nu wonen ze samen!
Het liep gewoon zo. En het bevalt, dus niet zo noozy.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:03 schreef Conscience het volgende:
Al na? een half jaar dan? of heo moet ik dat zien?
Als een heel lief stelletje!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:03 schreef Conscience het volgende:
[..]
Minder zelfs.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:03 schreef Conscience het volgende:
Nu je het zegt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:07 schreef JDude het volgende:
Minder zelfs.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Teveel liefde en vrolijkheid in dit topique
quote:
Your'e?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:37 schreef Frazz het volgende:
Can't get enough of your'e love baby!
Ah je bent me voor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef JDude het volgende:
Your'e?
Een Chinook!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
DUDES! Er vloog net keilaag zo'n militaire dubbele helikopterdinges over school heen. Keistoer.
Heet dat zo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:56 schreef JDude het volgende:
Een Chinook!
quote:
Leasen zou ook via de werkgever gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:58 schreef Swiffer het volgende:
bijvoorbeeld.. alleen zou ik nooit leasen (ja mijn werkgever) maar veel werken en sparen enzo
of sla een mooi tsjikkie aan de haak met sentjuhs
Ah oké. Nou zo'n ding dus. Supergrote schaduw van die ehm.. bladen noem ik het maar even over de school.quote:
Rotor?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Ah oké. Nou zo'n ding dus. Supergrote schaduw van die ehm.. bladen noem ik het maar even over de school.
En enorme wolken trouwens die eruit zien alsof ze veel regen gaan brengen in aantocht.
Zomervakantie. Komkommertijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Clauw het volgende:
Moeten jullie niet werken ofzo!
Ja dat. Damn wat ben jij toch alwetend.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Rotor?.
Er lijken inderdaad wat buitjes te ontstaan boven Zeeland.
Same here.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
Zomervakantie. Komkommertijd.
Nee die apaches hebben ons alleen wat meer belastingcenten gekost.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef Kuukske het volgende:
Hebben die zo'n dubbele rotor? Volgens mij niet.
Alleen de parkeergarage is van de gemeente, als ik het zo lees.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:17 schreef Kuukske het volgende:
http://www.bndestem.nl/breda/article1656658.ece Dit kostte ook wat belastingcenten. Maar gaat wel hard.
Nou.. die Apaches zijn ook tof hoor!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:13 schreef Swiffer het volgende:
apache's zijn niet speciaal![]()
chinooks wel
![]()
apatsjies niet nee, sjinnoeks wel..quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef Kuukske het volgende:
Hebben die zo'n dubbele rotor? Volgens mij niet.
Ik ben benieuwd hoe groot die mega-bioscoop wordt. Ik heb zo m'n twijfels.... geen mij maar Metropolisquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:17 schreef Kuukske het volgende:
http://www.bndestem.nl/breda/article1656658.ece Dit kostte ook wat belastingcenten. Maar gaat wel hard.
Herkenbaar ja. Dodelijk om dan internet op je werkplek te hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:09 schreef Frazz het volgende:
Mwah beetje verveeld. Zon staat waar je nergens zin in hebt maar nog wel 100 kleine dingen moet doen maar die stel je maar uit.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef Swiffer het volgende:
ik zie nikes heur!
Ik krazz want ik ben frazz?quote:
Nee inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:51 schreef bassieVL het volgende:
Die nikes van tegenwoordig worden er ook niet mooier op.
Grappig, ik draag ze altijd per twee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan nooit meer zonder skateschoen.
+en dan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:49 schreef JDude het volgende:
Grappig, ik draag ze altijd per twee.
Precies, met rizzo, kiwi en fratsbak!quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:33 schreef Frazz het volgende:
Op het terras bij de haven!
Tof! Speel zequote:Op donderdag 19 juli 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb Guitar Hero II gekregen van JD.
Ik voel ook een FOK!ker of the week aankomen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:19 schreef Swiffer het volgende:
jaah krijg je als je algemeen bekend FoK! persoon bent
Whehehe. Ik help je even herinneren hoe het was in die tijd.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:34 schreef Dalamar het volgende:
22 alweer hè? Man dat was voor mij in... 1994.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |