Ik heb mn dinnetje al een klein beetje voorbereid op fok! Ik heb haar al verteld dat ik wel eens op een "forum" kom waarvan ik een aantal mensen ook in het echt zie. Misschien laat ik haar binnenkort wel eens registreren hierzoquote:
Oh god. Klefconcurrentie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:14 schreef Frazz het volgende:
Ik heb mn dinnetje al een klein beetje voorbereid op fok! Ik heb haar al verteld dat ik wel eens op een "forum" kom waarvan ik een aantal mensen ook in het echt zie. Misschien laat ik haar binnenkort wel eens registreren hierzo
Schopte ze je niet gelijk de deur uit?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:14 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb mn dinnetje al een klein beetje voorbereid op fok! Ik heb haar al verteld dat ik wel eens op een "forum" kom waarvan ik een aantal mensen ook in het echt zie. Misschien laat ik haar binnenkort wel eens registreren hierzo
Neequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Schopte ze je niet gelijk de deur uit?!
"Een Fok!ker?! WAT?! ERUIT. NU!! VIEZE VUILAK".quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:16 schreef veldmuis het volgende:
Schopte ze je niet gelijk de deur uit?!
En nóg vindt ze je het einde? Wow.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:17 schreef Frazz het volgende:
Ook het hele citronella verhaal kent ze.
Ugh. Ik wil ookquote:
Ga je haar dan verleiden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef veldmuis het volgende:
Even vast een welkomskloon uitzoeken voor frats z'n chick!
Moet wel echte liefde zijn dan he!quote:
18-22 aug. ben ik vrij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef DarkSamba het volgende:
Wanneer ga je op vakantie?
Nah, duidelijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Frazz het volgende:
Moet wel echte liefde zijn dan he!
In het begin vond ze het niet leuk dat ik Citronella leuk vond en laatst met dr ging winkelen. Maar omdat wel snel duidelijk werd dat ik voor Citroen niets meer voelde en des te meer voor haar was ze daar snel overheen!
Zitronellaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef veldmuis het volgende:
Nee, een Hitronella ofzo, al klinkt dat suf.
Je zou maar samenwonen met iemand en er achter komen dat ie een Fok!ker is! JDude is toch geen Fok!ker he?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"Een Fok!ker?! WAT?! ERUIT. NU!! VIEZE VUILAK".
Nee, hij is een Boeing.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef Frazz het volgende:
Je zou maar samenwonen met iemand en er achter komen dat ie een Fok!ker is! JDude is toch geen Fok!ker he?
Nee man. Fokquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef Frazz het volgende:
Je zou maar samenwonen met iemand en er achter komen dat ie een Fok!ker is! JDude is toch geen Fok!ker he?
Dat zijn 4 dagen dat is bijna net zo lang als mijn vakantie van 22 23 en 24 juli in Zeelandquote:
Ohnee wacht, 18-27.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Frazz het volgende:
Dat zijn 4 dagen dat is bijna net zo lang als mijn vakantie van 22 23 en 24 juli in Zeeland.
Lang, hard en het doet even pijn als'ie bij je naar binnen vliegt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Kuukske het volgende:
Nee, hij is een Boeing.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Lang, hard en het doet even pijn als'ie bij je naar binnen vliegt?
Yeahquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Treinkopper het volgende:
Nah, dát of er onstaat leven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:26 schreef tha_rizzo het volgende:
JD, vallen er dan ook meteen 200 doden?
Vliegtuigcrash in Brazilië: '200 doden'
Gaan we klonen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van mijn trein af.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef Citronella het volgende:
Gaan we klonen?
Nu ze mij niet meer kan krijgen gaat ze achter jouw trein aan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Blijf met je tengels van mijn trein af.. Niks geen gekloon jullie 2.
Gelukkig heeft dat veel potentie. Enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:31 schreef Frazz het volgende:
Nu ze mij niet meer kan krijgen gaat ze achter jouw trein aan!
Dat is een bedrijf. In Tilburg. Doen iets met electronica.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef Frazz het volgende:
TMI?
Oh god, werden daar ook al topics voor aangemaakt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:39 schreef Frazz het volgende:
het is vandaag 14 mei 2004 en....
Mijn toenmalige vriendin had zich toen ook speciaal voor mij aangemeld op fok!
btw toen was ik nog SanCoTec!
Het was een bestaand topic waarin eerst ik ging verkondigen dat ik 2 maanden had, toen hoorde zij dat en wilde ze ook mee posten dus had ze er speciaal voor geregistreerd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh god, werden daar ook al topics voor aangemaakt?
Keertje als we samen achter de computer zitten dan ga ik het wel eens laten zien!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef Swiffer het volgende:
mwehehe t is sund
bereid r maar heul goed voor dan![]()
Klopt ja. Was érg gezellig. Voor zover er werd gesproken danwel getypt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef Frazz het volgende:
Keertje als we samen achter de computer zitten dan ga ik het wel eens laten zien!
Zoals maandag zaten we ook saampies achter hyves en msn! Vraag maar aan Kuukske, die heeft met ons zitten msnnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |