Die komen wel online hè?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:24 schreef MdO82 het volgende:
Ik ga misschien zondag ofzo nog wel even kijken in de stad met de fotocamera in de handom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geregeldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:07 schreef Dalamar het volgende:
Heej Md, deze mag ook effe in de Google Maps (Sterrenkroos):
[afbeelding]
Helemaal zielig en alleen in de Haagse Beemdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sneu voor jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:37 schreef Frazz het volgende:
BvP. Ik hoor de Jazz hier!
Top, thanks.quote:
Prachtigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:58 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Top, thanks.
Ik bedoelde eigenlijk dat Sterrenkroos de straatnaam isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik woon er gewoon zelf.
Daarom moet je met zulke soort dingen alleen Jupiler drinken! Liever een flesje dan zo'n stuk plastic met die verrekte gekke randen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:49 schreef Wiebelkont het volgende:
- Waarom plastic glazenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, ik zat aan de cola light ivm nog rijden. Heb wel een lekkere mixed grill met friet gegeten op het terras van Sirtakiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Daarom moet je met zulke soort dingen alleen Jupiler drinken! Liever een flesje dan zo'n stuk plastic met die verrekte gekke randen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop