niet deze....quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Deze? Dit zijn die CD-verkopers toch?.
nee man, anders was de spiegel er wel afgevallenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:38 schreef veldmuis het volgende:
Is dat een FIAT?
GMTA!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:39 schreef Kuukske het volgende:
Is dat niet bij de havermarkt in de buurt?
Exact. De Schoolstraat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:39 schreef veldmuis het volgende:
Vanaf de kant van de KMA naar de havermarkt denk ik?
Ik zou de breda-reeks voor geen goud missenquote:
wattuh??quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:54 schreef Kuukske het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Para in Breda? Is dat volledig ingekakt na de bouw van Mezz??
de PARA was al dicht voordat de MEZZ open ging. Ik dacht dat de MEZZ ook een soort van vervanging van de PARA moest worden. Grappig genoeg hoorde ik laatst dat er in de PARA weer wat de doen is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:54 schreef Kuukske het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Para in Breda? Is dat volledig ingekakt na de bouw van Mezz??
Joh. Ik weet nog dat de heideroosjes er ooit stondenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:57 schreef Asics het volgende:
[..]
de PARA was al dicht voordat de MEZZ open ging. Ik dacht dat de MEZZ ook een soort van vervanging van de PARA moest worden. Grappicg genoeg hoorde ik laatst dat er in de PARA weer wat de doen is.
Ach en wee . . . . de PARA. Wat een dierbare herinneringen koester ik toch aan dat mini zaaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |