Niet te zuinig inderdaad!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:27 schreef hannekethemaster het volgende:
t waait idd wel hard hier
Yup! Dat hele plein heet zo inderdaadquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:32 schreef Ritchie het volgende:
Is dat bij de nieuwbouw op het oude chasse kazerne terein?
Niks d'rvan!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
daarom
ik moet te lang reizen om naar hartje breda te gaan
m'n autoootje slaat dan bijna om en ik ben te lui
dus veldmuis, foto's maken
quote:
3 kutfototjesquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:44 schreef veldmuis het volgende:
Oh, terugkomende op de scheldestraat: http://mainstay.nl/actueel/ac29122006.htm
Nee, dat zijn niet mijn foto's..
Dat pauperhok fiets ik altijd langs op weg naar de Jumbo. Slopen die zooi.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:44 schreef veldmuis het volgende:
Oh, terugkomende op de scheldestraat: http://mainstay.nl/actueel/ac29122006.htm
Nee, dat zijn niet mijn foto's..
Tja het alternatief is driemaal zoveel wagens waarvan het grootste deel stof staat te vangen aan de Lunetstraat tot het één avond per jaar druk isquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:50 schreef Kuukske het volgende:
"Door de grote drukte duurde het even voordat de brandweer ter plaatsen was."
Dat is een geruststellende gedachte. Als het druk is en het huis staat in de hens, dan moet je wachten.
Beter nog!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
3 kutfototjes
maar zulke goeie foto's kan jij niet maken veldmuis of je moet nu anders bewijzen
Ter plaatsen he!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:50 schreef Kuukske het volgende:
"Door de grote drukte duurde het even voordat de brandweer ter plaatsen was."
Dat is een geruststellende gedachte. Als het druk is en het huis staat in de hens, dan moet je wachten.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Tja het alternatief is driemaal zoveel wagens waarvan het grootste deel stof staat te vangen aan de Lunetstraat tot het één avond per jaar druk is.
Ja, sjiek was die he!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij had toen toch zo'n hendig sjieke reportage toen die afvalverwerkert in de fik stond?
Yup! Prinsenbeek heeft ook een eigen kazerne, net als Teteringen bijvoorbeeld. Die hebben allemaal maar 1 normale spuitwagen, en als ze de hoogwerker nodig hebben komt die uit Breda.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:54 schreef Kuukske het volgende:
Ulvenhout?! haha
Hebben ze daar een brandweerkazerne dan
teteringen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yup! Prinsenbeek heeft ook een eigen kazerne, net als Teteringen bijvoorbeeld. Die hebben allemaal maar 1 normale spuitwagen, en als ze de hoogwerker nodig hebben komt die uit Breda.
Joh. Ik leer hier nog eens watquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yup! Prinsenbeek heeft ook een eigen kazerne, net als Teteringen bijvoorbeeld. Die hebben allemaal maar 1 normale spuitwagen, en als ze de hoogwerker nodig hebben komt die uit Breda.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
teteringen?
voor die 3 huizen?
je zou er bijna trots op wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is de kazerne dan ook.
Nou he?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je zou er bijna trots op worden
Die is dan ook ontworpen door eenofandere beroemde architect. Even googlen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef veldmuis het volgende:
Nou he?.
Dat ding van Breda vind ik overigens best mooi!
die aan de singel?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou he?.
Dat ding van Breda vind ik overigens best mooi!
i couldn't agree morequote:Op zaterdag 30 december 2006 23:07 schreef JDude het volgende:
Trouwens Fieldmouse... als dit topic zo doorgaat moet je vanavond nog de straat op voor een nieuwe OP-foto!
Ik vind de Mezz wel wat hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:12 schreef Kuukske het volgende:
Even die architectuur.org gechecked. Wat heeft Breda eigenlijk leuke gebouwen!
Behalve de Mezz dan natuurlijk
Ik denk er niet aan! Archief, anyone?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:07 schreef JDude het volgende:
Trouwens Fieldmouse... als dit topic zo doorgaat moet je vanavond nog de straat op voor een nieuwe OP-foto!
Mezz is van binnen en van buiten klote. Ook altijd kloteartiesten, en veel te klein, en en enquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:12 schreef Kuukske het volgende:
Even die architectuur.org gechecked. Wat heeft Breda eigenlijk leuke gebouwen!
Behalve de Mezz dan natuurlijk
het is weer eens wat andersquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vind de Mezz wel wat hebben eigenlijk.
die paaltjes van avans staan hier nog ergensquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk er niet aan! Archief, anyone?.
[..]
Mezz is van binnen en van buiten klote. Ook altijd kloteartiesten, en veel te klein, en en en.
Rowwen Hèze was er laatstquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:15 schreef Kuukske het volgende:
Wat veldmuis zegt, Mezz is gewoon klote
Om over het programma nog maar te zwijgen![]()
Breda #10 waar ook indiaantjes rustig doorfluitenquote:
Ik haat die figuren overigens!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Breda #10 waar ook indiaantjes rustig doorfluiten
bij ons zitten ze voor de appie, waar ik werkquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik haat die figuren overigens!!
Deze? Dit zijn die CD-verkopers toch?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
bij ons zitten ze voor de appie, waar ik werk
kijken ze me altijd aan van "geef mij svp geld"
schijtziek word je ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |