Volgens de site van Breda is het toch echt Hoge Vucht.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:08 schreef djenneke het volgende:
Dan mag je toch wel weten dat je in de Hoge Vught woont
Volgens het woonloket weer niet... stom...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:30 schreef Urnie het volgende:
[..]
Volgens de site van Breda is het toch echt Hoge Vucht.
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 1.120 voor "Hoge Vught"
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 936 voor "Hoge Vucht"
Dat weet jij helemaal nietquote:
De gemeentepagina zegt toch met een c. Ik neem aan dat ze het daar toch wel wetenquote:
Heb je wel eens gezien wat voor mensen daar zitten bij de gemeentequote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
De gemeentepagina zegt toch met een c. Ik neem aan dat ze het daar toch wel weten![]()
Misschien was het vroeger wel met een g, maar gaf dat teveel verwarring en hebben ze het veranderd naar een c.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
De gemeentepagina zegt toch met een c. Ik neem aan dat ze het daar toch wel weten![]()
Ja, meneer Adankquote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien wat voor mensen daar zitten bij de gemeente
Toch is't best een aardige gast. Nooit les van gehad, wist niet eens dat-ie leraar was, maar wel eens gesproken in z'n huidige functie enzo.quote:
Uitzicht vanaf de kerktoren.quote:
Hij vond mij altijd leuk, omdat ik zo brutaal was, dat mocht hij wel, en dan kreeg ik altijd zwaar onterecht hele hoge punten... aardige man inderdaadquote:Op zondag 28 mei 2006 21:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Toch is't best een aardige gast. Nooit les van gehad, wist niet eens dat-ie leraar was, maar wel eens gesproken in z'n huidige functie enzo.
Jep, die heb ik al een paar keer beklommen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:55 schreef Urnie het volgende:
[..]
Uitzicht vanaf de kerktoren.
Die toren heb ik 2 jaar geleden ook beklommen.
Ik nog nooitquote:Op zondag 28 mei 2006 22:06 schreef Superheld het volgende:
[..]
Jep, die heb ik al een paar keer beklommen.![]()
Waar gaf die kerel eigenlijk les?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij vond mij altijd leuk, omdat ik zo brutaal was, dat mocht hij wel, en dan kreeg ik altijd zwaar onterecht hele hoge punten... aardige man inderdaad![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |