niet deze....quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Deze? Dit zijn die CD-verkopers toch?.
nee man, anders was de spiegel er wel afgevallenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:38 schreef veldmuis het volgende:
Is dat een FIAT?
GMTA!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:39 schreef Kuukske het volgende:
Is dat niet bij de havermarkt in de buurt?
Exact. De Schoolstraat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:39 schreef veldmuis het volgende:
Vanaf de kant van de KMA naar de havermarkt denk ik?
Ik zou de breda-reeks voor geen goud missenquote:
wattuh??quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:54 schreef Kuukske het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Para in Breda? Is dat volledig ingekakt na de bouw van Mezz??
de PARA was al dicht voordat de MEZZ open ging. Ik dacht dat de MEZZ ook een soort van vervanging van de PARA moest worden. Grappig genoeg hoorde ik laatst dat er in de PARA weer wat de doen is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:54 schreef Kuukske het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Para in Breda? Is dat volledig ingekakt na de bouw van Mezz??
Joh. Ik weet nog dat de heideroosjes er ooit stondenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:57 schreef Asics het volgende:
[..]
de PARA was al dicht voordat de MEZZ open ging. Ik dacht dat de MEZZ ook een soort van vervanging van de PARA moest worden. Grappicg genoeg hoorde ik laatst dat er in de PARA weer wat de doen is.
Ach en wee . . . . de PARA. Wat een dierbare herinneringen koester ik toch aan dat mini zaaltje.
geef dan een korte samenvattingquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:57 schreef Kuukske het volgende:
Jij komt uit Etten-Leur. Jij weet natuurlijk weer niet waar ik het over heb
Laat maar zitten dus.
Nog goeie voornemens Rizzo??
Same, op P halen naquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:59 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
geef dan een korte samenvatting
goede voornemens:
P halen
meer feesten
meer werken
meer drinken
meer meisjes
en die van de rest van de breda gang?![]()
van Coothplein - vanaf de rotonde richting fellenoordstraat aan je linkerhand.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:58 schreef veldmuis het volgende:
Waar zat dat dan? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Bij het theater ofzo dan?quote:Op zondag 31 december 2006 00:00 schreef Asics het volgende:
[..]
van Coothplein - vanaf de rotonde richting fellenoordstraat aan je linkerhand.
Naast Creyfs uitzendbureauquote:
Dat zit daar toch zegmaar in die inham bij het parkeerterrein van die flat aan demarkendaalseweg?quote:Op zondag 31 december 2006 00:02 schreef Asics het volgende:
ja precies. naast buro halt om precies te zijn.
Ik ben juist blij dat ik in Breda ben gaan studeren en wonen. Laatst nog een discussie over met een vriendin waarom je een stad an sich belangrijk vind om te gaan studeren. Ik moest dus kiezen tussen Rottterdam en Breda. Tjah keuze snel gemaaktquote:
Ik kom oorspronkelijk uit de randstad en de huizen zijn dan juist goedkoper dan in Breda e.o. En tjah de mensen zijn inderdaad een stuk gemoedelijker dan hierzo. Daarom was ik erg snel gewend in de parel van het zuidenquote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef Ereshkigal het volgende:
keuze om in drenthe te gaan wonen was ook vrij simpel gemaakt
in breda zijn de woningen zo gruwelijk duur vergeleken met hier
en bovendien zijn er wachtlijsten waar je u tegen zegt
toen we dus na een tijd eindelijk een woning in drenthe kregen hebben we die maar snel aangenomen...
maar echt thuisvoelen heb ik hier nooit gedaan
mensne zijn hier heel anders...en kleine simpele dingen ga je al heel snel missen
Als je nu net buiten breda gaat wonen kan het wel goedkoper volgens mij. Als ik straks klaar ben met mn studie en ik zeg mn belachelijke kamers op ga ik denk ik net buiten Breda wonen. Wel lekker dicht bij de stad maar toch niet in de drukte ervan.quote:Op zondag 31 december 2006 00:54 schreef Ereshkigal het volgende:
maakt mij nie meer uit hoeveel ik voor een huis moet betalen...
maar brabant verlaat ik nooooooooooooooooooooooooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |