Dat kan dus zomaar niet. Ik heb hier nog geen "mag ik in Breda komen wonen?" sollicitatie voorbij zien komen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:54 schreef Silven het volgende:
Ik ga volgend jaar in Breda naar school! En ken wat mensen die daar wonen.![]()
Daarom zei ik ook ik KEN wat mensen die er wonen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:58 schreef richkes het volgende:
[..]
Dat kan dus zomaar niet. Ik heb hier nog geen "mag ik in Breda komen wonen?" sollicitatie voorbij zien komen.
Die titel ben ik zelf ook erg trots op!quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:51 schreef JDude het volgende:
Mooi begin voor de OP, Fieldmouse. Gave foto, leuke titel ook.
Jaja...more to come hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:57 schreef richkes het volgende:
Was al aan het wachten op de OP van de altijd onderschatte Veldmuis.
Zijn ze niet vrij laat begonnen? Hoor ze pas een uurtje. Dat belooft wat, tot hoelaat gaan ze door?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
Zo te horen is het weer Valkenberg-herrie. Hoor die zooi hier!.
Ik dacht eigenlijk tot een uur of 10 en 11, vanwege herrie overlast.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:04 schreef richkes het volgende:
[..]
Zijn ze niet vrij laat begonnen? Hoor ze pas een uurtje. Dat belooft wat, tot hoelaat gaan ze door?
Ik zat net op een balkon aan de achterkant van het Kasteelplein (met uitzicht op de muzikale oefenruimte die blijkbaar boven o'Mearas gevestigd is). Daar hoorde je er niets van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:18 schreef veldmuis het volgende:
Zo te horen is het weer Valkenberg-herrie. Hoor die zooi hier!.
WTF! Dat is naast het Valkenberg man, dove kwartel!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zat net op een balkon aan de achterkant van het Kasteelplein (met uitzicht op de muzikale oefenruimte die blijkbaar boven o'Mearas gevestigd is). Daar hoorde je er niets van.
Ja, maar wel aan de achterkant he, soort van binnenplaatsje. Dan zit er een aardige geluidwal tussen ons en het Valkenberg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:54 schreef timmeeeh het volgende:
WTF! Dat is naast het Valkenberg man, dove kwartel!
welke brievenbus? heb er ook een gepost namelijkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:24 schreef Tommeh het volgende:
Wat een asocialen hier zeg. Doe ik netjes een brief in de brievenbus en 's avonds hoor ik een keiharde knal en een hoop gelach, hebben ze de brievenbus opgeblazen. Nou maar hopen dat ik nog voor de lichting was.
Mooie OP foto overigens.
Kruising frisolaan en vdborchlaan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
welke brievenbus? heb er ook een gepost namelijkheeft spoed namelijk
Hallo Tommeh.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:44 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Kruising frisolaan en vdborchlaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |