heb je lekker pechquote:Op zondag 31 december 2006 18:53 schreef Frazz het volgende:
Ik wilde de sluitpost hebben met dit deel er in. En nee Nieuw-Lekkerland ligt niet in Zeeland
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordtquote:Op zondag 31 december 2006 18:55 schreef Frazz het volgende:
Zuid-Holland, tussen Dordrecht en Rotterdam ongeveer
het is nog 2006quote:Op zondag 31 december 2006 18:56 schreef bassieVL het volgende:
naast lui-lekkerland?
dat was mijn laatste slechte grap van 2007. Allemaal de beste wensen hier in Breda.
Geloof me, je bent niet de enige. En de meeste mensen van wie ik het hoor komen allemaal uit Breda en omstrekenquote:Op zondag 31 december 2006 18:56 schreef bassieVL het volgende:
naast lui-lekkerland?
dat was mijn laatste slechte grap van 2007. Allemaal de beste wensen hier in Breda.
Heb ik nog zon mooi plaatje gezochtquote:Op zondag 31 december 2006 18:57 schreef veldmuis het volgende:
Als het zo doorgaat haalt dit topic 2007 niet!
om 9uur ben ik zeker wegquote:Op zondag 31 december 2006 18:59 schreef Frazz het volgende:
[..]
Heb ik nog zon mooi plaatje gezocht
Njah hopen maar dat iedereen maar aan de olie bollen gaat
quote:Op zondag 31 december 2006 17:41 schreef tha_rizzo het volgende:
mocht het geval zijn dat ik wegens voorvallende omstandigheden niet meer op fok kan komen dan wens ik u ieder een fijne jaarwisseling toe
kijk uit met vuurwerk, geen rotjes afsteken en in den broek steken
iig tot volgend jaar
Verraderquote:Op zondag 31 december 2006 19:39 schreef _wie het volgende:
Nog een maandje woon ik in Breda, dan ga ik na ruim 6 jaar wegSamenwonen met mn lief in Rdam
....geen carnaval meer
![]()
Rotterdamquote:Op zondag 31 december 2006 19:39 schreef _wie het volgende:
Nog een maandje woon ik in Breda, dan ga ik na ruim 6 jaar wegSamenwonen met mn lief in Rdam
....geen carnaval meer
![]()
Vet idee! Zeker doen!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:08 schreef Asics het volgende:
net besloten dat mijn girlie en ik end jan. 3 weken naar Brasil gaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben nog ooit zover en weinig zolang weggeweest van Breda en MIJN clubke.
maar ja tis een voetballand he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |