heb je lekker pechquote:Op zondag 31 december 2006 18:53 schreef Frazz het volgende:
Ik wilde de sluitpost hebben met dit deel er in. En nee Nieuw-Lekkerland ligt niet in Zeeland
hoe dichter bij dordt hoe rotter het wordtquote:Op zondag 31 december 2006 18:55 schreef Frazz het volgende:
Zuid-Holland, tussen Dordrecht en Rotterdam ongeveer
het is nog 2006quote:Op zondag 31 december 2006 18:56 schreef bassieVL het volgende:
naast lui-lekkerland?
dat was mijn laatste slechte grap van 2007. Allemaal de beste wensen hier in Breda.
Geloof me, je bent niet de enige. En de meeste mensen van wie ik het hoor komen allemaal uit Breda en omstrekenquote:Op zondag 31 december 2006 18:56 schreef bassieVL het volgende:
naast lui-lekkerland?
dat was mijn laatste slechte grap van 2007. Allemaal de beste wensen hier in Breda.
Heb ik nog zon mooi plaatje gezochtquote:Op zondag 31 december 2006 18:57 schreef veldmuis het volgende:
Als het zo doorgaat haalt dit topic 2007 niet!
om 9uur ben ik zeker wegquote:Op zondag 31 december 2006 18:59 schreef Frazz het volgende:
[..]
Heb ik nog zon mooi plaatje gezocht
Njah hopen maar dat iedereen maar aan de olie bollen gaat
quote:Op zondag 31 december 2006 17:41 schreef tha_rizzo het volgende:
mocht het geval zijn dat ik wegens voorvallende omstandigheden niet meer op fok kan komen dan wens ik u ieder een fijne jaarwisseling toe
kijk uit met vuurwerk, geen rotjes afsteken en in den broek steken
iig tot volgend jaar
Verraderquote:Op zondag 31 december 2006 19:39 schreef _wie het volgende:
Nog een maandje woon ik in Breda, dan ga ik na ruim 6 jaar wegSamenwonen met mn lief in Rdam
....geen carnaval meer
![]()
Rotterdamquote:Op zondag 31 december 2006 19:39 schreef _wie het volgende:
Nog een maandje woon ik in Breda, dan ga ik na ruim 6 jaar wegSamenwonen met mn lief in Rdam
....geen carnaval meer
![]()
Vet idee! Zeker doen!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:08 schreef Asics het volgende:
net besloten dat mijn girlie en ik end jan. 3 weken naar Brasil gaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben nog ooit zover en weinig zolang weggeweest van Breda en MIJN clubke.
maar ja tis een voetballand he![]()
Mijn kater zit in de weg.quote:Op maandag 1 januari 2007 13:40 schreef veldmuis het volgende:
Het topic gaat wel traag opeens!
Daar heb ik helemaal geen last van. Ik heb maar 5-6 uur geslapen ofzo, dus ben wel moe, maar ik voel me verder best okay!quote:
Aan de Oranjeboom toch ?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:49 schreef bassieVL het volgende:
nou alcohol groeit ook niet aan de bomen hier![]()
Daar heb ik ook wat van meegekregen, er een rij van die wouten, nog wat fietspliesie en een paar brede figurenquote:Op maandag 1 januari 2007 15:49 schreef JDude het volgende:
De vechtpartijen voor de beach club waren best amusant.
*Meldt.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:34 schreef Frazz het volgende:
Iedereen is brak zeker van gisteren, dat het hier zo rustig blijft
Meet!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Al-33-uur-op-brak-meldt.
Maar serieus ik barst van de energie. Iemand zin om een biertje te gaan drinken in de stad?![]()
Hip. Wel bummer dat ik morgenochtend naar het oosten des lands moetquote:
Ja gadenouzittezeike!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hip. Wel bummer dat ik morgenochtend naar het oosten des lands moeten dat ik nog wat extra uren slaap moet inplannen
Oranjeboomstraat represent!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Brakkediebrak
Maar eigenlijk barst ik ook van de energie. Iemand zin om een biertje te gaan drinken in de stad?![]()
Ja ben een vrouw he. Moet toch altijd wat te zeiken hebben.quote:
Misschien dat het mijn kater kan verjagenquote:
Ja wel een super remediequote:Op maandag 1 januari 2007 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat het mijn kater kan verjagen.
Dat blijktquote:Op maandag 1 januari 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ben een vrouw he. Moet toch altijd wat te zeiken hebben.
Dus!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat het mijn kater kan verjagen.
Dat valt reuze mee he denk. Kom jij nou maar sneeuwballen gooien in het Ginnekenquote:
Niks van gehoord?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee he denk. Kom jij nou maar sneeuwballen gooien in het Ginneken
Trouwens, even totaal tussendoor; ga je ook naar de Nassau reunie?![]()
Ik denk dat ik heel anders ga, maar toch!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef JDude het volgende:
Wij kunnen wel zowat dezelfde route naar de stad afleggen, Fieldmouse!
quote:
quote:In september 2007 zal De Nassau uitgebreid aandacht besteden aan haar Gouden Jubileum!
Een commissie is al maanden bezig om de verschillende festiviteiten vorm te geven. Voor degenen die zeer tijdig de agenda moeten trekken alvast één datum om goed in de gaten te houden:
ZATERDAG 29 SEPTEMBER REÜNIE OUD-LEERLINGEN
Zo rij ik ook vaak omdat je dan tenminste asfalt hebt en er nog een pinautomaat op de route is!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk dat ik heel anders ga, maar toch!.
Irenestraat, markendaalseweg, stad.
Die rabobank zit daar hendig he!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo rij ik ook vaak omdat je dan tenminste asfalt hebt en er nog een pinautomaat op de route is!!
Ja joh. Maar dat weten wij toch inmiddels.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:06 schreef veldmuis het volgende:
De grote markt was net bij Hart van Nederland! Goeie sfeer in Breda zeiden ze. Ofzoiets..
YA RLY!quote:
Steek gewoon even wat in de fik dan komt veldmuis gewapend met camera om je naar de kroeg te loodsen!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:30 schreef Frazz het volgende:
Half negen stap ik in de bus om naar Breda te komen, ik ben er pas rond 11 uur (in Breda)
Als tie zelf al in de kroeg zit?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Steek gewoon even wat in de fik dan komt veldmuis gewapend met camera om je naar de kroeg te loodsen!
De kant zodat we gelijk bij de vulling naar binnen kunnen?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:36 schreef Kuukske het volgende:
Jongens. Welke kant van de kerstboom.
Das een dope kant.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De kant zodat we gelijk bij de vulling naar binnen kunnen?
Goeiekoop bier. Puick plan!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:36 schreef veldmuis het volgende:
De kant zodat we gelijk bij de vulling naar binnen kunnen?
Vuilak, waar is de middellaan?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:38 schreef JDude het volgende:
Hm, hoe lang zou het van hier lopen zijn naar de Middellaan?
Daar waar m'n fiets staat... dat lelijke nieuwbouwbeton net binnen de singel tegenover de brandweer zeg maar.quote:
Ja maar vanaf daar kan ik fietsen... dus da's drie minuten tot de kerstboomquote:Op maandag 1 januari 2007 19:39 schreef Kuukske het volgende:
Een half uur. en dan een kwartier naar de kerstboom
Dan fiets jij wel hard.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar vanaf daar kan ik fietsen... dus da's drie minuten tot de kerstboom![]()
Ja, ik verbaasde me er ook overquote:Op maandag 1 januari 2007 19:44 schreef JDude het volgende:
Ah. De plannen zijn echt serieus! Nou, beter zorgen jullie dan dat ik daar zometeen niet alleen sta.
Jullie hebben nu al een meet voor augustus gepland?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Ja beter zorgen jullie ervoor dat ik daar dadelijk niet alleen sta. Ik weet je te vinden in augustus Jdude.. Jou dan weer niet veldmuis
Auto? Bier?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga ook es in mn autoke zitten en een parkeerplekkie zoeken. En dan vernikkelen in de kou
Do not ask. I will explain in a bit.quote:
ik zie nog een beetje dubbel.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Meid. Denk? of komen de lurkers ook??
Ik wou nog vragen of je knoflook op had, maar ik vond het wat ongepast.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:52 schreef JDude het volgende:
Is mijn adem zo slecht?
mietjequote:Op maandag 1 januari 2007 22:56 schreef JDude het volgende:
Hm, ik maak zelf wel wat. Hier is het warm.
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo. Jij krijgt niets. Jij bent niet meegeweest.
Neem er even een paar mee hierheen. Ik heb er geen meerquote:
Je lijkt net een wi Kuukske.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik kan trouwens ook moeilijk bier mee gaan drinken als ik met de auto zou komen
als je zat bent is het een lange weg van breda naar e-lquote:
Truequote:Op maandag 1 januari 2007 22:59 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
als je zat bent is het een lange weg van breda naar e-l
quote:
Truste!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
Zo ik ga melden bij de afdeling comateus.
Trusten!!![]()
Truste en tot bier!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
Zo ik ga melden bij de afdeling comateus.
Trusten!!![]()
hij is het padje een beetje kwijtquote:Op maandag 1 januari 2007 23:06 schreef JDude het volgende:
MSN is de andere kant op, Fieldmouse!
Een gesprek over vage bandjes waar ik nooit van gehoord had bijvoorbeeld!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:08 schreef Frazz het volgende:
Ik heb wat gemist hoor ik al
Dan zal ik er vast ook niet van gehoord hebbenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een gesprek over vage bandjes waar ik nooit van gehoord had bijvoorbeeld!
Geen idee! Ik weet niet waar jij allemaal van gehoord hebt?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:11 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dan zal ik er vast ook niet van gehoord hebben
En Fieldmouse zijn schoolcarriëre! En de wereldreizen van Kuuske d'r pa!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:11 schreef veldmuis het volgende:
Een gesprek over vage bandjes waar ik nooit van gehoord had bijvoorbeeld!
Niet veel vage bandjes in iedergevalquote:Op maandag 1 januari 2007 23:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen idee! Ik weet niet waar jij allemaal van gehoord hebt?
Kuuske zou nog fotos maken/sturen zei ze op msnquote:Op maandag 1 januari 2007 23:12 schreef JDude het volgende:
[..]
En Fieldmouse zijn schoolcarriëre! En de wereldreizen van Kuuske d'r pa!
En video overlay!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:12 schreef JDude het volgende:
[..]
En Fieldmouse zijn schoolcarriëre! En de wereldreizen van Kuuske d'r pa!
Ja, van JDude en mijn fiets!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef Frazz het volgende:
[..]
Kuuske zou nog fotos maken/sturen zei ze op msn
Is dat nog gebeurt?
Er zijn er wel wat gemaakt ja. Maar niet van veldmuis, want die is cameraschuwquote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef Frazz het volgende:
Kuuske zou nog fotos maken/sturen zei ze op msn
Is dat nog gebeurt?
Mijn fiets! Zie JDude's uitleg!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:14 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zijn fietshoezo dat? heeft hij zon speciale fiets dan?
En kuukske zelf is die ook camera schuwquote:Op maandag 1 januari 2007 23:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zijn er wel wat gemaakt ja. Maar niet van veldmuis, want die is cameraschuw.
Die verstopte zich!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:15 schreef Frazz het volgende:
[..]
En kuukske zelf is die ook camera schuw
Die zijn er meer. Morgen is er trouwens weer een meet, bij de kerstboom!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
Sorry, ben nog beetje duf van gisteren
Hoe laat, ik moet morgen namelijk werken tot half 10.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die zijn er meer. Morgen is er trouwens weer een meet, bij de kerstboom!
Geen idee!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef Frazz het volgende:
[..]
Hoe laat, ik moet morgen namelijk werken tot half 10.
14.gifquote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die zijn er meer. Morgen is er trouwens weer een meet, bij de kerstboom!
NIKS DRVAN IK BLIJF TOCH THUIS VUILAKquote:Op maandag 1 januari 2007 23:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
14.gif
zal ik er ook bij zijn
ow en muisje.... ik neem m'n cam mee en ik zal je fotograferen
jij gaat mee, net als m'n cameraquote:Op maandag 1 januari 2007 23:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
NIKS DRVAN IK BLIJF TOCH THUIS VUILAK
Ik help nog wel even! Morgen alwéér trouwens?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:22 schreef veldmuis het volgende:
Ik doe mn best, maar dit topic gaat vandaag niet meer vol vrees ik!
waarom niet?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik help nog wel even! Morgen alwéér trouwens?![]()
Hendig sjieke broodjes gefabriceerd net!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:40 schreef veldmuis het volgende:
Heb je al gegeten, JD?
Dan neem ik mn flitser mee en zet ik die op remote!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:44 schreef tha_rizzo het volgende:
ik heb een laptop
maar die gaat niet mee
wel m'n ixus
quote:Op maandag 1 januari 2007 23:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan neem ik mn flitser mee en zet ik die op remote!!
Dan is elke foto die je maakt gegarandeerd overbelicht.
Ik denk zomaar dat ie het wel doetquote:Op maandag 1 januari 2007 23:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie dat doet bij m'n ixus
het is geen uberluxe DSLR (alhoewel ik er wel 1tje wil)
hoe weet jij dat dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ie het wel doet.
boh gek wtf we gaan morgen allemaal op de lollerskates naar de rofl1000 om groentens te pwnen!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:53 schreef JDude het volgende:
Probeer het uit!
Wat zei ik nou over jou en Maikuuul?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:55 schreef veldmuis het volgende:
boh gek wtf we gaan morgen allemaal op de lollerskates naar de rofl1000 om groentens te pwnen!
bbq ?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over jou en Maikuuul?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:01 schreef veldmuis het volgende:
Ik vertrouw niemand meer het was de laatste en eerste meeting kuukske het bier mag door mn brievenbus lollers
Ohw het is echt een mededeling die hier staat. Das goed hoor!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:01 schreef veldmuis het volgende:
Ik vertrouw niemand meer het was de laatste en eerste meeting kuukske het bier mag door mn brievenbus lollers
Ik zie je al met deur en al de Grote Markt op komen sjouwenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan hem ook wel door de brievenbus trekken en meeslepen.
We laten veldmuis daar staan met deur en al... mooie biertafel!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Dan blijf je niet staan hoop ikWant zo'n deur is wel zwaar
Húúú! Toch niet -die- foto he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen rizzotje. Wat vond je van de JDude foto?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
[..]
We laten veldmuis daar staan met deur en al... mooie biertafel!
Jaquote:
quote:
hij was ook zeer engquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:48 schreef JDude het volgende:
[..].
Dan snap ik nu wel dat rizzo 'm eng vindt.
Hopelijk is ie dan niet net zo vervelend als die in de vullingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
[..]
We laten veldmuis daar staan met deur en al... mooie biertafel!
Veldmuis of de tafel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Hopelijk is ie dan niet net zo vervelend als die in de vulling![]()
De tafelquote:
Nou actief.. actief.. Ik zit heel rustig op m'n stoel hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:52 schreef bassieVL het volgende:
Breda is weer actief deze morgen
......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou actief.. actief.. Ik zit heel rustig op m'n stoel hoor
Dan is de activiteit niet veel hoger dan bij mij. De hele dag mensen de hand schudden enzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga even mijn dubbele senseo onder het apparaat vandaan halen... misschien dat het dan nog wat wordt vandaag.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
moet je niezen en dan iemand de hand schuddenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:58 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dan is de activiteit niet veel hoger dan bij mij. De hele dag mensen de hand schudden enzo.
het is geen duivel maar een muisquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:07 schreef JDude het volgende:
Aj't over d'n duvel heb!
Veldvleermuis!quote:
Ja .. Maar ook vanuit deze hoek?quote:
je bekijkt 'm vaak van de bovenkant?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:10 schreef veldmuis het volgende:
Zo bekijk ik 'm niet vaak nee!
Uren!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je bekijkt 'm vaak van de bovenkant?
Ja gebruiken we mijn mooie foto van het ginneken??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:16 schreef tha_rizzo het volgende:
veldmuis, heb je al een nieuwe foto?
met dit tempo hebben we vanmiddag al een nieuw topique
Dat kan goed in het Ginneken!quote:
Je bent me net voorquote:
Nog niet over je 3e plaats van gister heen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:23 schreef JDude het volgende:
Duidelijk wie er het lollerwakkerderst is!
Pas op menneke ik weet nu waar je huis woont!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:25 schreef veldmuis het volgende:
Nog niet over je 3e plaats van gister heen?
ergens in Breda?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Pas op menneke ik weet nu waar je huis woont!
Sorry meneer :$quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Pas op menneke ik weet nu waar je huis woont!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:30 schreef JDude het volgende:
Het is nét weer droog geworden zie ik, moet kunnen.
Binnen BBQénquote:
echt nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Binnen BBQén![]()
Dan heet het gourmetten
Was het maar vast weer zomer. *Zucht*.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:43 schreef tha_rizzo het volgende:
met goormetten gebruik je geen bbq en heb je geen echt vuur
- beer-meet @ anversquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
- beer-meet @ anvers
- new years eve-meet @ frazz
- HJ meet @ scheldestraat
- sneeuwballen-meet @ ginneken
- paaltjes-meet @ avans
- BBQ-meet @ kuukske JDude
dus...
"Het is nog een verrassing wat we gaan doen, maar neem wel je zwemkleding mee"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:50 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog wel een achtertuin. Mét opblaaszwembad.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:52 schreef veldmuis het volgende:
EN EEN ROFL-ZOMG WTF HENDIG SJIEK MEET IN LIMBURG!
Maastrichtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:52 schreef veldmuis het volgende:
EN EEN ROFL-ZOMG WTF HENDIG SJIEK MEET IN LIMBURG!
YOUR MOTHER PWNS DE BBQ IN HELL!!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:53 schreef tha_rizzo het volgende:
we moeten de maikuul uit je slaan
"the exorsist"
Pwn de ginneken foto maar vast!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:01 schreef Kuukske het volgende:
Bijna een nieuw deel!
quote:
NEEEEEEEE,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:09 schreef veldmuis het volgende:
Ik ga vast maar een TVP plaatsen in het maastrichttopique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |