Wat zei ik nou over jou en Maikuuul?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:55 schreef veldmuis het volgende:
boh gek wtf we gaan morgen allemaal op de lollerskates naar de rofl1000 om groentens te pwnen!
bbq ?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over jou en Maikuuul?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:01 schreef veldmuis het volgende:
Ik vertrouw niemand meer het was de laatste en eerste meeting kuukske het bier mag door mn brievenbus lollers
Ohw het is echt een mededeling die hier staat. Das goed hoor!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:01 schreef veldmuis het volgende:
Ik vertrouw niemand meer het was de laatste en eerste meeting kuukske het bier mag door mn brievenbus lollers
Ik zie je al met deur en al de Grote Markt op komen sjouwenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan hem ook wel door de brievenbus trekken en meeslepen.
We laten veldmuis daar staan met deur en al... mooie biertafel!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:43 schreef Kuukske het volgende:
Dan blijf je niet staan hoop ikWant zo'n deur is wel zwaar
Húúú! Toch niet -die- foto he?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Goeiemorgen rizzotje. Wat vond je van de JDude foto?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
[..]
We laten veldmuis daar staan met deur en al... mooie biertafel!
Jaquote:
quote:
hij was ook zeer engquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:48 schreef JDude het volgende:
[..].
Dan snap ik nu wel dat rizzo 'm eng vindt.
Hopelijk is ie dan niet net zo vervelend als die in de vullingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
[..]
We laten veldmuis daar staan met deur en al... mooie biertafel!
Veldmuis of de tafel?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Hopelijk is ie dan niet net zo vervelend als die in de vulling![]()
De tafelquote:
Nou actief.. actief.. Ik zit heel rustig op m'n stoel hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:52 schreef bassieVL het volgende:
Breda is weer actief deze morgen
......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou actief.. actief.. Ik zit heel rustig op m'n stoel hoor
Dan is de activiteit niet veel hoger dan bij mij. De hele dag mensen de hand schudden enzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ga even mijn dubbele senseo onder het apparaat vandaan halen... misschien dat het dan nog wat wordt vandaag.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
moet je niezen en dan iemand de hand schuddenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:58 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dan is de activiteit niet veel hoger dan bij mij. De hele dag mensen de hand schudden enzo.
het is geen duivel maar een muisquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:07 schreef JDude het volgende:
Aj't over d'n duvel heb!
Veldvleermuis!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |