Truste en tot bier!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
Zo ik ga melden bij de afdeling comateus.
Trusten!!![]()
hij is het padje een beetje kwijtquote:Op maandag 1 januari 2007 23:06 schreef JDude het volgende:
MSN is de andere kant op, Fieldmouse!
Een gesprek over vage bandjes waar ik nooit van gehoord had bijvoorbeeld!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:08 schreef Frazz het volgende:
Ik heb wat gemist hoor ik al
Dan zal ik er vast ook niet van gehoord hebbenquote:Op maandag 1 januari 2007 23:11 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Een gesprek over vage bandjes waar ik nooit van gehoord had bijvoorbeeld!
Geen idee! Ik weet niet waar jij allemaal van gehoord hebt?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:11 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dan zal ik er vast ook niet van gehoord hebben
En Fieldmouse zijn schoolcarriėre! En de wereldreizen van Kuuske d'r pa!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:11 schreef veldmuis het volgende:
Een gesprek over vage bandjes waar ik nooit van gehoord had bijvoorbeeld!
Niet veel vage bandjes in iedergevalquote:Op maandag 1 januari 2007 23:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen idee! Ik weet niet waar jij allemaal van gehoord hebt?
Kuuske zou nog fotos maken/sturen zei ze op msnquote:Op maandag 1 januari 2007 23:12 schreef JDude het volgende:
[..]
En Fieldmouse zijn schoolcarriėre! En de wereldreizen van Kuuske d'r pa!
En video overlay!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:12 schreef JDude het volgende:
[..]
En Fieldmouse zijn schoolcarriėre! En de wereldreizen van Kuuske d'r pa!
Ja, van JDude en mijn fiets!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef Frazz het volgende:
[..]
Kuuske zou nog fotos maken/sturen zei ze op msn
Is dat nog gebeurt?
Er zijn er wel wat gemaakt ja. Maar niet van veldmuis, want die is cameraschuwquote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef Frazz het volgende:
Kuuske zou nog fotos maken/sturen zei ze op msn
Is dat nog gebeurt?
Mijn fiets! Zie JDude's uitleg!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:14 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zijn fietshoezo dat? heeft hij zon speciale fiets dan?
En kuukske zelf is die ook camera schuwquote:Op maandag 1 januari 2007 23:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Er zijn er wel wat gemaakt ja. Maar niet van veldmuis, want die is cameraschuw.
Die verstopte zich!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:15 schreef Frazz het volgende:
[..]
En kuukske zelf is die ook camera schuw
Die zijn er meer. Morgen is er trouwens weer een meet, bij de kerstboom!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef Frazz het volgende:
[..]
Sorry, ben nog beetje duf van gisteren
Hoe laat, ik moet morgen namelijk werken tot half 10.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die zijn er meer. Morgen is er trouwens weer een meet, bij de kerstboom!
Geen idee!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef Frazz het volgende:
[..]
Hoe laat, ik moet morgen namelijk werken tot half 10.
14.gifquote:Op maandag 1 januari 2007 23:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die zijn er meer. Morgen is er trouwens weer een meet, bij de kerstboom!
NIKS DRVAN IK BLIJF TOCH THUIS VUILAKquote:Op maandag 1 januari 2007 23:20 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
14.gif
zal ik er ook bij zijn
ow en muisje.... ik neem m'n cam mee en ik zal je fotograferen
jij gaat mee, net als m'n cameraquote:Op maandag 1 januari 2007 23:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
NIKS DRVAN IK BLIJF TOCH THUIS VUILAK
Ik help nog wel even! Morgen alwéér trouwens?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:22 schreef veldmuis het volgende:
Ik doe mn best, maar dit topic gaat vandaag niet meer vol vrees ik!
waarom niet?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik help nog wel even! Morgen alwéér trouwens?![]()
Hendig sjieke broodjes gefabriceerd net!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:40 schreef veldmuis het volgende:
Heb je al gegeten, JD?
Dan neem ik mn flitser mee en zet ik die op remote!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:44 schreef tha_rizzo het volgende:
ik heb een laptop
maar die gaat niet mee
wel m'n ixus
quote:Op maandag 1 januari 2007 23:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan neem ik mn flitser mee en zet ik die op remote!!
Dan is elke foto die je maakt gegarandeerd overbelicht.
Ik denk zomaar dat ie het wel doetquote:Op maandag 1 januari 2007 23:51 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie dat doet bij m'n ixus
het is geen uberluxe DSLR (alhoewel ik er wel 1tje wil)
hoe weet jij dat dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 23:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat ie het wel doet.
boh gek wtf we gaan morgen allemaal op de lollerskates naar de rofl1000 om groentens te pwnen!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:53 schreef JDude het volgende:
Probeer het uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |