Daar waar m'n fiets staat... dat lelijke nieuwbouwbeton net binnen de singel tegenover de brandweer zeg maar.quote:
Ja maar vanaf daar kan ik fietsen... dus da's drie minuten tot de kerstboomquote:Op maandag 1 januari 2007 19:39 schreef Kuukske het volgende:
Een half uur. en dan een kwartier naar de kerstboom
Dan fiets jij wel hard.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja maar vanaf daar kan ik fietsen... dus da's drie minuten tot de kerstboom![]()
Ja, ik verbaasde me er ook overquote:Op maandag 1 januari 2007 19:44 schreef JDude het volgende:
Ah. De plannen zijn echt serieus! Nou, beter zorgen jullie dan dat ik daar zometeen niet alleen sta.
Jullie hebben nu al een meet voor augustus gepland?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Ja beter zorgen jullie ervoor dat ik daar dadelijk niet alleen sta. Ik weet je te vinden in augustus Jdude.. Jou dan weer niet veldmuis
Auto? Bier?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:55 schreef Kuukske het volgende:
Nou ik ga ook es in mn autoke zitten en een parkeerplekkie zoeken. En dan vernikkelen in de kou
Do not ask. I will explain in a bit.quote:
ik zie nog een beetje dubbel.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Meid. Denk? of komen de lurkers ook??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |