*Meldt.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:34 schreef Frazz het volgende:
Iedereen is brak zeker van gisteren, dat het hier zo rustig blijft
Meet!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Al-33-uur-op-brak-meldt.
Maar serieus ik barst van de energie. Iemand zin om een biertje te gaan drinken in de stad?![]()
Hip. Wel bummer dat ik morgenochtend naar het oosten des lands moetquote:
Ja gadenouzittezeike!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hip. Wel bummer dat ik morgenochtend naar het oosten des lands moeten dat ik nog wat extra uren slaap moet inplannen
Oranjeboomstraat represent!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Brakkediebrak
Maar eigenlijk barst ik ook van de energie. Iemand zin om een biertje te gaan drinken in de stad?![]()
Ja ben een vrouw he. Moet toch altijd wat te zeiken hebben.quote:
Misschien dat het mijn kater kan verjagenquote:
Ja wel een super remediequote:Op maandag 1 januari 2007 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat het mijn kater kan verjagen.
Dat blijktquote:Op maandag 1 januari 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ben een vrouw he. Moet toch altijd wat te zeiken hebben.
Dus!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien dat het mijn kater kan verjagen.
Dat valt reuze mee he denk. Kom jij nou maar sneeuwballen gooien in het Ginnekenquote:
Niks van gehoord?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee he denk. Kom jij nou maar sneeuwballen gooien in het Ginneken
Trouwens, even totaal tussendoor; ga je ook naar de Nassau reunie?![]()
Ik denk dat ik heel anders ga, maar toch!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:55 schreef JDude het volgende:
Wij kunnen wel zowat dezelfde route naar de stad afleggen, Fieldmouse!
quote:
quote:In september 2007 zal De Nassau uitgebreid aandacht besteden aan haar Gouden Jubileum!
Een commissie is al maanden bezig om de verschillende festiviteiten vorm te geven. Voor degenen die zeer tijdig de agenda moeten trekken alvast één datum om goed in de gaten te houden:
ZATERDAG 29 SEPTEMBER REÜNIE OUD-LEERLINGEN
Zo rij ik ook vaak omdat je dan tenminste asfalt hebt en er nog een pinautomaat op de route is!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik denk dat ik heel anders ga, maar toch!.
Irenestraat, markendaalseweg, stad.
Die rabobank zit daar hendig he!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo rij ik ook vaak omdat je dan tenminste asfalt hebt en er nog een pinautomaat op de route is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |