ja, die platte, jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:29 schreef bassieVL het volgende:
linksboven. Numero Uno
of bedoel je op de plattegrond?
Je kunt ze tegenwoordig aanklagen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef EDMAN- het volgende:
Wat ik net al zeg tegen Spekkie in een ander topic:
Ik werk bij OZ Zorgverzekeringen op het Chasséveld en zag vandaag de opbouwe van het staatsloterij'feest'.
Verteld een collega van me dat zn broer daar woont (4811), met 7 loten meespeelt, maar die vorige maand heeft afgezegd. Dan baal je wel(zn ouders trouwens een jaar geleden hetzelfde)
Ik persoonlijk zou gek worden
Hee ik draag bij aan je salaris.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef EDMAN- het volgende:
Ik werk bij OZ Zorgverzekeringen.
Haha oh?quote:
Kan je doen jaquote:
Oh, dan draag ik nog niet bij aan je salaris.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef EDMAN- het volgende:
Haha oh?
Werk er trouwens maar voor een paar weken als uitzendkracht hoor(net 3 dagen nu)
Ik wel aan de jouwequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dan draag ik nog niet bij aan je salaris.
Helemaal niet. Jij betaalt een andere academie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik wel aan de jouwe
Vandaar die rust hierquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef Asics het volgende:
ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |