je kan er prima winkelenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:12 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het winkelen in Breda?
Heerlijk winkelenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:12 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het winkelen in Breda?
Ok, waar kan ik het beste parkeren als ik met de auto ben?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
je kan er prima winkelen
genoeg winkels en als je even wil rusten, er zijn op de grote markt en de havermarkt (ook vlakbij d'n grote kerk) (eet)café's
het is op ong. 10minuten lopen van Breda CS
vanuit waar kom je?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ok, waar kan ik het beste parkeren als ik met de auto ben?
Vanuit de autosnelweg?
oud nederlansch enzo?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:30 schreef JDude het volgende:
"van des levens"?
Als je onbekend bent in de stad zou ik zeggen Chasséveld of Beyerd/Vlaszak. De rest is met die hele verbouwing amper te vindenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:18 schreef tha_rizzo het volgende:
vanuit waar kom je?
het oosten of het westen?
(A58/A16 of A58/A27)
"Van" zit al opgesloten in "des". Dus da's dubbelop.quote:
ga eensch buitenspelen jong vuillakquote:Op donderdag 5 april 2007 11:32 schreef JDude het volgende:
[..]
"Van" zit al opgesloten in "des". Dus da's dubbelop.
Okeeesorryrizzo.quote:
die krijg je morgen welquote:Op donderdag 5 april 2007 11:32 schreef bassieVL het volgende:
was ik zo dicht bij mijn eerste naamtopic![]()
understatement van het jaarquote:Op donderdag 5 april 2007 11:39 schreef bassieVL het volgende:
De topics gaan inderdaad vrij rap hier in Breda.
Zuiden...vanuit Eindhovenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
vanuit waar kom je?
het oosten of het westen?
(A58/A16 of A58/A27)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |