Veel plezier in de sneeuw dan. Ik vermoed dat we zo ver overigens niet zullen zijn als we op dit tempo door blijven gaan hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
FIPO!
Tevens tvp'tje en afscheidspost (tijdelijk)
Ik ga de sneeuw opzoeken. Zodra ik terug ben zitten jullie al in #39![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:10 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
FIPO!
Tevens tvp'tje en afscheidspost (tijdelijk)
Ik ga de sneeuw opzoeken. Zodra ik terug ben zitten jullie al in #39![]()
![]()
Ik heb zo'n zin in het weekendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:19 schreef Dalamar het volgende:
[..]
![]()
Veel plezier.
Wij moeten het voorlopig doen met een weekendje vrij, maar daar ben ik ook al erg blij mee.
Zeker bij deze kutwerkgever![]()
Hey Kuukske, vanwaar weer de vorice icon teruggezet?
Heh bahquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:34 schreef tha_rizzo het volgende:
kiwi, niet teveel vallen hè, anders hebben we kiwisap
Hallo collega esjuhquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:08 schreef esjuh het volgende:
Ik ben door - blijkbaar- collega Kuukske getipt dat er hier een Bredatopic is. Normaal lurk ik alleen in Klussen en Wonen of zit ik op het forum van de Haagse Vespa Club. Normaal Fok ik natuurlijk niet onder werktijd![]()
8.30quote:Vanaf 29 januari a.s. ben je van harte welkom in Xplora Breda.
De eerste openstelling om 08.30 uur krijgt een feestelijk tintje, dus zorg dat je er bij bent!
Ik werk niet op maandag dus wat mij betreft staan ze daar lekker om 08.30. Ik lig dan nog op 1 oorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:10 schreef veldmuis het volgende:
Zegge CIC- en ADT-er, wie heeft dit bedacht:
[..]
8.30![]()
Jawel hoor, vanmorgen heeeeeeel vroeg lag er een heeeeel miniscuul dun laagje sneeuwquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:23 schreef BossFight het volgende:
Oke ik ben al de hele dag in Breda aan het werken maar heb nog geen vlok sneeuw gezien! WTF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |