Mag je zwaaien als je over de A16 rijdt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:54 schreef Clauw het volgende:
Ik werk dus bij Dordwijk waar ze allemaal aan het verbouwen zijn
ik doe klinisch chemisch laboratorium techniek
Niet doorvertellen dat 038 het kengetal van Zwolle is.quote:
en het onderwijs is gewoon kutquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:53 schreef JDude het volgende:
@ Rizzo: Je collegegeld (en het collegeld van je medestudenten) is maar een klein deel van wat zo'n school binnenharkt. De rest komt van de staat. Niet miepen dus, als je alles moest betalen was je collegegeld 10x zo hoog.
Verder vind ik het uiteraard niet erg dat de burgers van [twee Brabantse dorpen] een deel van mijn salaris ophoesten.
Elke school is kutquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:23 schreef JDude het volgende:
Dan had je een andere school moeten kiezen.
Ik kan het ook nog niet zo snel als jullie dus bedanktquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:55 schreef JDude het volgende:
Ik was maar even zo vrij om de nieuwe OP voor je te maken, Clauw.
Ik reis dus via trein en bus naar ASZ, lange leve het studenten OVquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:00 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Mag je zwaaien als je over de A16 rijdt.
Overigens, mijn vriending studeert voor Operatie Assistente en zit in het SFG in Rotterdam.
Zo slecht is E-L toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:22 schreef DutchieBre het volgende:
oow jippie .. Ik werk eindelijk weer in Breda.. Woon nu sinds december in Etten Leur .. Maar heb toch weer stevig het gevoel terug te komen naar onze mooie stad ..
mijn gelukkige werkgever is overigens Deloitte![]()
Daar staan idd niet de beste huizen, zijn ze idd zo klein van binnen als dat ze er van buiten uitzien?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef DutchieBre het volgende:
uuhm, Centrum gok ik .. Rode Poort
Dat valt best wel mee .. Ik huur dit huis met 2 vrienden .. Dus met z'n 3tjes is dat best goed te doen hoor. Waar woon jij dan ? Welke richting op ? Al zal het me weinig zeggen, want ik ken alleen mijn huis en de weg naar Bredaquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:46 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Daar staan idd niet de beste huizen, zijn ze idd zo klein van binnen als dat ze er van buiten uitzien?
Ikzelf woon er 5minuten lopen daar vandaan
Voorbij de apotheek, als je dan de eerste links pakt, een stuk doorrijdt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:50 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Dat valt best wel mee .. Ik huur dit huis met 2 vrienden .. Dus met z'n 3tjes is dat best goed te doen hoor. Waar woon jij dan ? Welke richting op ? Al zal het me weinig zeggen, want ik ken alleen mijn huis en de weg naar Breda![]()
joow, en de weg nu al kwijtquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Voorbij de apotheek, als je dan de eerste links pakt, een stuk doorrijdt.
dus niet zo extreem ver weg
je weet waar ze nu bezig zijn?quote:
Al m'n ganze leven, het woont hier opzich wel aardig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:24 schreef DutchieBre het volgende:
aah ok .. Je hele leven al hier ? Nooit de drang gehad naar Breda te komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |