Koopzondagen centrum:
Koopzondagen Woonboulevard:
Goeie combi heh?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:29 schreef veldmuis het volgende:
Niet klef + de macom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het gaat al langer slecht met Future Fitness. En terecht, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:13 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij gaat het slecht met Future Fitness. Zo rustig heb ik het nog nooit gezien op vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Het is niet waar. Het is een kiwi.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Precies, dat was voor mij reeds 2 jaar geleden voldoende reden om weg te gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt wel gelijk trouwens. Bagger personeel, irritante leden, overmatig veel patsertjes.
Maar goed.
En toen zaten we ook beiden al op fok. Jaja, klein wereldje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
2 jaar geleden. Hm.
Toen was ik daar ook al.
volgens m'n profiel 4 gemiddeld per dag, dus als ik hierna niet meer reageer dan weet je waaromquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Al 3 posts binnen 8 minuten. Je reputatie, wat doe je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop