wonen jullie daar op die foto in je fotoboek?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
Oja, wij zijn ook op zoek naar een nieuw huissieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat is Clauw denk ik, ook een usert die hier postquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:06 schreef prump het volgende:
Ik lees toch echt claudia in die taakbalk
De Nieuwe Ginnekenstraat? Nee, mochten we willenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
wonen jullie daar op die foto in je fotoboek?
zal de straatnaam niet noemen, maar weet lekker wel waar het is nanananana
Nee helaas nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Maar accountancy, bevalt het niet Bubs?
Heb je wel vrijstellingen ofzo op je nieuwe opleiding?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee helaas nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dus we beginnen (weer) vrolijk opnieuw in SeptemberJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarvoor moet je bij Frazz zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:10 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat een kutfotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee maar is ook niet nodig gelukkigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je wel vrijstellingen ofzo op je nieuwe opleiding?
Nee hoor, bier is een pre, geen mustquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik vind de foto ook minder eerlijk gezegd, maar ik hou ook niet zo van bier (ja hoogzomer een witbiertje met citroen)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.word ik nou t topic uitgekicktJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tof! Ik zal em wel ff in de OP knallen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:50 schreef MdO82 het volgende:
Ik ben even aan het kijken voor een betere optie van de kaart die we gemaakt hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat vinden jullie hiervan?
Niet dat de kaart nu slecht is, maar misschien wordt het zo duidelijker ?
Het voorbeeld staat hier
Ik weet niet of dit iets ie, dus laat maar wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Netjes, vrot mij er ook effe in, Sterrenkroosquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:50 schreef MdO82 het volgende:
Ik ben even aan het kijken voor een betere optie van de kaart die we gemaakt hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat vinden jullie hiervan?
Niet dat de kaart nu slecht is, maar misschien wordt het zo duidelijker ?
Het voorbeeld staat hier
Ik weet niet of dit iets ie, dus laat maar wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop