Ik zal je even bijpraten:quote:JDude!? Heb ik iets gemist?
Oud nieuwsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:07 schreef vosss het volgende:
Ik zal je even bijpraten:
Het is een kutmodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alles waar kut voor staat is lekker. Vooral die strakke zuigkutjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zal je even bijpraten:
Het is een kutmodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bedoelt wanneer ik aangesteld wordt?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:08 schreef JDude het volgende:
Ik zit hier vanwege een tijdelijk personeelstekort even de boel in de gaten te houden. Zogauw de vacature van Havoc is ingevuld ben ik weer wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En terecht freakin' huiliequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:08 schreef zalmsalade het volgende:
Jdude heeft 2 topics van mij gesloten...
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:09 schreef veldmuis het volgende:
KOM JIJ UIT BREDA JDUDE IK OOKom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mwah, eerst die paar dagen maar eens overlevenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:09 schreef Mr-Z het volgende:
Wel cool.. wil je niet blijven op Onz?
ga jij nou maar terug naar je solotopicquote:
Mijn stem heb je in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Mwah, eerst die paar dagen maar eens overlevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Jij bent een grap hoop ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:12 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dit is een grap hoop ik?
Boeimeerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:11 schreef JDude het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Waar ergens?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:11 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ga jij nou maar terug naar je solotopic
Dit topic loopt anders beter dan al jouw topics in totaal hebben gelopenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:14 schreef Brainvoyager het volgende:
Baggertopic
Heuvelkwartier, aan de overkant van het waterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Boeimeerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jeij?
ja dit topic loopt goed....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dit topic loopt anders beter dan al jouw topics in totaal hebben gelopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat zul jij het zwaar krijgen in je verdere levenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:13 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Jij bent een grap hoop ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop