Waar zijn de containers gebleven?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Boomlaars het volgende:
Bredaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer komt Feyenoord weer danquote:
I dunno.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:42 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Wanneer komt Feyenoord weer danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat doet die apostrof daarquote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Oow Oow, dat ik het Spanjaard's gat niet had genoemd zeg .. Ik schaam me !!
Dus jij vindt het verantwoord om trekpleisters uit jouw stad verkeerd te schrijven? Straks ga je het nog de Adriaan van Bassiestraat noemenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik irriteer me steeds meer aan mensen die zo op de taalfouten letten !!
Ontopic .. Breda ja !
De x in mijn naam moet met een hoofdletterquote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Kun je bepaalde mensen weren uit een topic ? Wat ben jij irritant zeg !!! ChrisJx
Ps: Staan er geen spelfouten in ?
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef Thieske het volgende:
Voor de echte Bredafan een must om even door te lezen: http://www.combilozen.nl/breda/index.html
Dit jaar zijn er 317 buitenlandse studenten bijgekomen uit 39 verschillende landen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef ChrisJX het volgende:
De Internationale Hogeschool?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Want...? Er studeren drie ChinezenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Loser-site.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop