Toffe TT.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Goed topic, wel.
Geile toren?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:02 schreef Kuukske het volgende:
Hm, ik bekijk de toren van Kasteel Bouvigne ineens vanuit een heel ander opzicht.
Dit weer is echt slecht voor de geest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:05 schreef JDude het volgende:
Geile toren?
Tja.. das de Leur hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:19 schreef JDude het volgende:
Toch blijf ik liever ten zuiden van het spoor.
Als in Etten-Leur? Neh, dat was Rizzo.quote:
Zuiden van 't spoor is Ettenquote:
hugodver, heb ik dan al die tijd de kaart op zijn kop gehouden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zuiden van 't spoor is Etten
En Etten is toffer dan de Leur
Geweldige TT trouwens
Jij ziet het vanaf de noordkant.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:35 schreef Ritchie het volgende:
hugodver, heb ik dan al die tijd de kaart op zijn kop gehouden?
nou ik moet zeggen ik woon dus ook naast dat winkelcentrum, en vind het daar fijner wonen dan bv Ginneken..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:19 schreef JDude het volgende:
Mja, ik had ooit een vriendin die in de HV woonde, naast het winkelcentrum. Ik vond het maar een grauwe betonbak, niets voor mij. Vooral het oostelijk deel (Geeren) is echt bagger met die dichtgetimmerde panden en zo. Het westelijke deel (daar bij de Texaco) valt nog best mee. Ook die nieuwbouw bij de Bernard de Wildestraat ziet er best tof uit (de oude flats daarentegen... húúú.)
Toch blijf ik liever ten zuiden van het spoor.
Zo, je vriendin heeft aardige smaak Ritch!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:51 schreef Ritchie het volgende:
Ruitersbos, daar wil mijn vriendin gaan wonen..
Dus we sparen nog even door
Ja.. en ze spoort niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo, je vriendin heeft aardige smaak Ritch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |