Ik kan niet wachten tot ik weer in het Valkenberg sta met Breda Barstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef Asics het volgende:
een herfstplaatje van het valkenbergom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die kaart moet toch vervangen wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef Wiebelkont het volgende:
Jullie willen mij niet op de kaart hebben hè. Geef het maar toe.
Ja, hup, aanpassen die OP!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:08 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Die kaart moet toch vervangen wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Iedereen heeft op een andere manier zijn naam erop gezet, het zou mooier zijn als dit uniform zou zijn
Dat had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef Kuukske het volgende:
Je staat toch in de Google maps Wiebelaar.
Eerst lezen. Dan pas piepen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:28 schreef Wiebelkont het volgende:
Dat had ik nog niet eens gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wiebelaarsch.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef Asics het volgende:
wiebelaarsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook, alleen pas na de F1 en met de auto (wat betekent dat ik geen bier magquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef timmeeeh het volgende:
Misschien ben ik toch present op de Dancetour zondag!
Ik gok dat Kwalders er in de eerste bocht eraf ligtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:01 schreef Kuukske het volgende:
Oh F1!! Dat is waar. Monacoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop