abonnement Unibet Coolblue
pi_942636
Door de pech van de servercrash bij deze een nieuw topic over de Breda meeting op 1 juli.


Op zondag 1 juli vindt het gratis popfestival "Breda barst" plaats, dat wordt gehouden in het Valkenberg park, een fraaie en ruim stadspark in Breda. Dit festival en het park zijn een perfecte locatie voor een geslaagde fok!meeting en daarom gekozen om een meeting te houden. Vanwege fok!kers die wat verder moeten reizen zal de begintijd van de meeting om 13:00 uur zijn, eindtijd is afhankelijk naar eigen keuze.

Breda barst is een festival met landelijke en regionale bands en dit jaar voor het eerst een dance tent. Voor meer informatie over het festival kun je kijken op:

Het programma van het Breda barst festival is inmiddels bekend.
Het festival begint om een uur of 12:30 en duurt tot ongeveer 22:30.
Er zijn 3 podia tijdens het festival en een dancetent.
Informatie over de groepen die optreden en de precieze tijden per podia staan online, zie hiervoor het

Verder is er het plan om rond een uur of 6 met zijn allen te gaan eten, een restaurant hiervoor is al uitgezocht en besproken, de keuze is gevallen op:

een gezellig restaurant op wederom 2 minuten loopafstand van het park. De kosten voor het eten bedragen F37,50 per persoon, het gaat hierbij wel om een 3 gangen menu.

Klik op om deze online te bekijken.

Vermeld bij de inschrijving even of je mee gaat eten, we moeten dit namelijk van te voren bespreken en vermelden om hoeveel personen het gaat. Ook kan ik dan beter inplannen hoe het verder allemaal te regelen.

Het valkenberg park ligt op circa 2 minuten loopafstand van het Centraal Station en het centrum, dus is heel gemakkelijk bereikbaar. Hieronder een plattegrond waarop de route van het station naar het valkenberg park staat aangegeven:

Voor verdere vragen, op- en aanmerkingen of suggesties ben ik te bereiken op ICQ: 83885493, of per mail op alter1ego@hotmail.com. Ook ben ik zeer regelmatig aanwezig in de fok! chat, waar je me ook aan kunt spreken. Alle meetinggangers kunnen ook per mail of icq mijn mobiele telefoonnummer opvragen. Zeker voor mensen die voor de eerste keer op een meeting komen is het aan te bevelen om telefoonnummers uit te wisselen met andere meetinggangers, mocht men dan de groep niet kunnen vinden dan kun je een andere fok!ker bellen en heb je elkaar zo gevonden.

Geef jezelf op voor de meeting in dit topic, gegarandeert dat het een te gekke dag gaat worden!

[Dit bericht is gewijzigd door ALTER-EGO op 02-06-2001 23:55]

Freestyle
pi_942645
Hier een overzicht van degenen die komen op de meeting en mee-eten en een lijst met de mensen die mischien komen:

Komen: ( = eten zeker mee )

ALTER-EGO
Anton
Armageddon
Atrimar
bfm
Brechtje
Chandler
Detlev
dr Beavis
Fannetje
Gellarboy
G-spotter
Isabeau
Iteejer
Jip
Jungleman
Kleintje
LB
Logos
-Mellowdy-
Merel
Micha
Morpheus
Mr. Orange
Scarefreak
Sjoerd
Skymaster
Svart Rose
Sweetie
TARAraboemdijee
Tardis
Ted
Texelonia
Tha_Butcha
Thurminator
VixenFromHell
YPPY
Yvonne
Zuurtje


komen mischien:

Cynix
Dagootje
DIGGER
Ellen
Goldfish
HenkieSpankie
Jojogirl
Lex
Miertje
Puckzzz
Qarinx
Ripley
Twi
Wousje
Zanderrr
zovty

[Dit bericht is gewijzigd door Sjoerdje op 29-06-2001 16:20]

Is het te volgen nog? :* Isabeau
pi_942652
* G-spotter2001 meld zich aan voor het "Misschien" lijstje
pi_942688
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 22:06 schreef G-spotter2001 het volgende:
* G-spotter2001 meld zich aan voor het \"Misschien\" lijstje
ok tnx g
jij bent de eerste
Is het te volgen nog? :* Isabeau
pi_942712
okey ik doe echt me best om te komen op de meeting
Just say hi!
pi_942841
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 22:08 schreef Chandler het volgende:
okey ik doe echt me best om te komen op de meeting
Ja wat moet ik daar nu mee?
je komt gewoon
Is het te volgen nog? :* Isabeau
pi_943196
Even een vermelding over Sjoerd(je) zijn lijstje, die is niet compleet, er missen daar een hoop namen op, die wij nu ook zo gauw even niet uit ons hoofd weten.
Als je je dus al wel eerder opgegeven had, check dan even het lijstje of je naam erbij staat, zoniet, meldt het dan even.
Freestyle
pi_943254
ik blijf nog steeds komen , neem nog steeds sweetie mee , blijf nog steeds slapen , eten en lol hebben
pi_943270
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik blijf nog steeds komen , neem nog steeds sweetie mee , blijf nog steeds slapen , eten en lol hebben
Oja
*edit*
Is het te volgen nog? :* Isabeau
pi_943299
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 22:12 schreef Sjoerdje het volgende:

[..]

Ja wat moet ik daar nu mee?
je komt gewoon


en als ik nou op de fiets moet
Just say hi!
pi_943352
waarom word ik nou nooit gevraagd
pi_943405
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 22:37 schreef Sjoerdje het volgende:

[..]

Oja
*edit*


ja
pi_943762
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 22:41 schreef Its_me_important het volgende:
waarom word ik nou nooit gevraagd
Bij deze:
Kom je ook Its_me_important?
Je bent van harte welkom!
Please, zeg ja!
Freestyle
  vrijdag 1 juni 2001 @ 00:47:45 #14
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_944895
Ik verwacht nog wel steeds dat jullie héél erg mooi weer bestellen
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  vrijdag 1 juni 2001 @ 00:57:49 #15
2860 ALTER-EGO
Otherstyle
pi_944962
quote:
Op vrijdag 01 juni 2001 00:47 schreef Ted het volgende:
Ik verwacht nog wel steeds dat jullie héél erg mooi weer bestellen
Terecht verwacht je dat!

Maar daar hebben Jip en ik al voor gezord, we zijn van de week naar het park geweest om de weergoden daar heel vriendelijk te verzoeken om stralend weer.
Let maar op 1 juli Ted, ze zullen de zon in je bolletje zien weerkaatsen.

De organisatie heb ik heel vriendelijk verzocht vooral genoeg bier in te slaan, vanwege een fok!ker met last van de vallende bier ziekte.

Freestyle
  vrijdag 1 juni 2001 @ 01:15:18 #16
331 Merel
Be here now.
pi_945054
Ted en ik komen hoor


TED! Zomaar mijn post veranderen!!! Dat mag niet jah!! Ik ga het tegen Danny zeggen hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Merel op 01-06-2001 08:36]

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 1 juni 2001 @ 03:00:28 #17
2860 ALTER-EGO
Otherstyle
pi_945427
In het vorige meetingtopic had ik de spaarzame foto's van het Valkenberg park die ik online kon vinden gepost.
Om een beetje een idee van het park te geven plaats ik de (mini) foto's hier weer:

=========== ===========

Freestyle
pi_945636
ik kwam ook
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  vrijdag 1 juni 2001 @ 10:01:21 #19
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_945993
En Gellar en ik dan?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 1 juni 2001 @ 10:03:24 #20
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_946001
hey!

Ik zou ook komen feesten, eten, en met wat mazzel slapen (waar dan Altertje??)

* Atrimar wil terug op het "komt" lijstje!

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_946173
Zoals Morpheus al zei, ik ben ook van de partij!
pi_946183
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 22:06 schreef G-spotter2001 het volgende:
* G-spotter2001 meld zich aan voor het \"Misschien\" lijstje
Misschien?
pi_946330
gewoon komen spotje
pi_946347
Als ik tijd + zin heb kom ik ook.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 1 juni 2001 @ 12:05:18 #25
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_946648
Ik zou komen, maar aangezien ik dan niet weet waar ik zal wonen (Groningen of nog steeds A'dam) en dan ws ook niet veel geld zal hebben, wil ik nu graag op het misschien lijstje
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')