BekenD. Met een D. En wat duurde dat allemaal lang dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Algemeen bekent
Ik maak ook eens een vautjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
BekenD. Met een D. En wat duurde dat allemaal lang dan.
Ik heb besloten dat dit de dag is waarop ik je plaag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:45 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik maak ook eens een vautje
Ik mag jou niet meer
Jij ook alquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat dit de dag is waarop ik je plaag..
Alleen is de andere helft niet in Breda maar in Zegveldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
* DevilsAndDust stemt volledig in met de TT.
Ik nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
* DevilsAndDust stemt volledig in met de TT.
Het probleem hier is juist dat de andere helft in Breda zit dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:55 schreef Frazz het volgende:
[..]
Alleen is de andere helft niet in Breda maar in Zegveld
Ik liep ook in de stadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het probleem hier is juist dat de andere helft in Breda zit dus.. Maar ik weet niet hoe lang nog...
Afgelopen zaterdag vroeg opgestaan om jullie centrum wat te bekijken, leuk! Geweldig aanbod lingeriewinkels..
. En zaterdagmiddag gevaren door de Biesbosch, heerlijk!
Ze sloot niet uit dat ze ooit naar Breda zou verhuizen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het probleem hier is juist dat de andere helft in Breda zit dus.. Maar ik weet niet hoe lang nog...
Afgelopen zaterdag vroeg opgestaan om jullie centrum wat te bekijken, leuk! Geweldig aanbod lingeriewinkels..
. En zaterdagmiddag gevaren door de Biesbosch, heerlijk!
Nee de andere helft komt dan naar Groningen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:05 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ze sloot niet uit dat ze ooit naar Breda zou verhuizen!
Ik zal nooit naar Zegveld willen dat weet ik wel. En als zij wel naar Breda wil zou dat keitof zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee de andere helft komt dan naar Groningen..
Haha ja wie weet Kuukske, in welke winkels ben je geweest?.
Jazeker! Op zich lijkt Breda me supertof om te wonen hoor, maar ik heb er nogal wat meer moeite mee om alles hier in het noorden achter te laten dan vriendlief lijkt te hebben andersom.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik zal nooit naar Zegveld willen dat weet ik wel. En als zij wel naar Breda wil zou dat keitof zijn
De Boekenvoordeel en ehm.. Etos in de Barones en H&M. Dat was het.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee de andere helft komt dan naar Groningen..
Haha ja wie weet Kuukske, in welke winkels ben je geweest?.
Ik was als eerste in de H&M, om half 10 meteen al.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De Boekenvoordeel en ehm.. Etos in de Barones en H&M. Dat was het.
Nou eigenlijk zijn we niet eens officieel samen maar ik zou zeggen sinds gisteren eigenlijk!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jazeker! Op zich lijkt Breda me supertof om te wonen hoor, maar ik heb er nogal wat meer moeite mee om alles hier in het noorden achter te laten dan vriendlief lijkt te hebben andersom.
Zijn jullie al lang samen, eigenlijk?
Haha, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:20 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zijn we niet eens officieel samen maar ik zou zeggen sinds gisteren eigenlijk!
Hè. Jammerlijk. Maar Jambelle is dat inderdaad, die is wel vrij prijzig maar ze hebben goede spullen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was als eerste in de H&M, om half 10 meteen al.. Daarna naar de Bijenkorf, nog wat dameskledingwinkels, en vrij lang in die beenmodewinkel, Jambelle of zo? Geweldige kousen gekocht.
.
Maar dan lijkt de kans me klein ja..
Dankje.quote:
Dat is wel waar, maar het maakt dingen ook wel wat lastiger. Vooral omdat ik ook in het weekend werk, en we dus alleen de zondagen hebben de komende tijd. Als je dan 3,5 uur heen en terug moet reizen, is dat gewoon kut.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dankje.
Ik vind het wel iets hebben zon verre liefde. Dan lijkt het alsof je meer geniet van elk moment dat je samen bent
Ja dat ken ik. Ik moet ook altijd zaterdag werken en zij soms zondag en avonddiensten. Dus dan kunnen we eigenlijk alleen zondag en maandag afspreken en dan doen haar ouders nog eens moeilijk dat we te snel gaan. Maar goed uiteindelijk is het het allemaal waard als ik haar weer ziequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar het maakt dingen ook wel wat lastiger. Vooral omdat ik ook in het weekend werk, en we dus alleen de zondagen hebben de komende tijd. Als je dan 3,5 uur heen en terug moet reizen, is dat gewoon kut.
Van mij mag ie wel bijna deze kant opkomen..
Dat zeker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef Frazz het volgende:
[..]
Maar goed uiteindelijk is het het allemaal waard als ik haar hem weer zie
Ik was eergister al 10 jaar met mijn vrouw (toen nog vriendinquote:
Ja, ineens vond ik mijn ouders heul niet streng. "Pap, mam. JD en ik gaan samenwonen." "OOHH DAN GAAN WE NÚ NAAR DE PRAXIS VERF HALEN" enzo. Geweldig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef Helsie het volgende:
Ouders te moeilijk??? Hoe oud....
Zolang je van die ouders hebt die niet voor je willen bepalen welke kleur verf enzo... wel jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ineens vond ik mijn ouders heul niet streng. "Pap, mam. JD en ik gaan samenwonen." "OOHH DAN GAAN WE NÚ NAAR DE PRAXIS VERF HALEN" enzo. Geweldig..
Beide 22. En het leukste is dat haar ouders oude kennissen zijn van de mijne.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef Helsie het volgende:
Ouders te moeilijk??? Hoe oud....
[..]
Ik was eergister al 10 jaar met mijn vrouw (toen nog vriendin) samen (nu 3 jaar en 2 maanden getrouwd).
Dat is echt van die crap waar alleen mensen die anderhalf uur voor hun geliefde in de trein moeten mee aankomenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef Frazz het volgende:
Dan lijkt het alsof je meer geniet van elk moment dat je samen bent
Lekker bot.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:43 schreef JDude het volgende:
Dat is echt van die crap waar alleen mensen die anderhalf uur voor hun geliefde in de trein moeten mee aankomen.
Ja, been there, done that, beviel niet.
Ik weet ook niet wat me overkwamquote:
Ik heb je besmet.quote:
Ik vond het leuk om naar de geliefde te reizen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is echt van die crap waar alleen mensen die anderhalf uur voor hun geliefde in de trein moeten mee aankomen.
Ja, been there, done that, beviel niet.
ikke! 13-28 augustusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:12 schreef Swiffer het volgende:
heej wie is er eind augustus op vakantie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |