Welneen, ik lurck gewoon de helft van de tijd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef Frazz het volgende:
Damn. Als K. Seks!! roept gaat er bij jou een belletje af of nie?
Dat wordt druk in bed.quote:
Ik moest haar gisteren smsen omdat ze zo kort op msn was, binnen het half uur had zij mij gesmst dat het haar speet dat ze zo snel weg was en dat we donderdag langer op msn konden praten. Ik had gisteren nog wel kunnen zeggen dat ik wilde afspreken omdat we het nu zo gezellig hadden en daar was ze het heel erg mee eens!quote:
Ganz toll Frats!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Frazz het volgende:
Ik moest haar gisteren smsen omdat ze zo kort op msn was, binnen het half uur had zij mij gesmst dat het haar speet dat ze zo snel weg was en dat we donderdag langer op msn konden praten. Ik had gisteren nog wel kunnen zeggen dat ik wilde afspreken omdat we het nu zo gezellig hadden en daar was ze het heel erg mee eens!
Stiekem is iedereen in dit topic mijn kloon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:42 schreef Frazz het volgende:
Face it. Er zijn meer posters dan alleen Kuukske op fok
Ja baasquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen in dit topic mijn kloon.
Mooi toch.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef Frazz het volgende:
Ik heb het idee dat dit meise het enige meisje sinds mn ex is die oprecht geinterreseerd is in me en dolgraag met me wil kletsen en tijd met me door wil brengen
Waar ga je wonen en wat is je biermerk?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga volgend jaar (2008, dus niet volgend schooljaar) in Breda studeren (St. Joost)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waar ga je wonen en wat is je biermerk?
GMTAquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:46 schreef Frazz het volgende:
Vraag van Kuukske, Waar ga je wonen en wat is je favoriete biermerk?
quote:
Klinkt veelbelovendquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik moest haar gisteren smsen omdat ze zo kort op msn was, binnen het half uur had zij mij gesmst dat het haar speet dat ze zo snel weg was en dat we donderdag langer op msn konden praten. Ik had gisteren nog wel kunnen zeggen dat ik wilde afspreken omdat we het nu zo gezellig hadden en daar was ze het heel erg mee eens!
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef Frazz het volgende:
Eigenlijk kan ik ook een spammert zijn
Kuukske ben ik dan toch een kloon van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |