Ja ik heb je niet gezien denk ik!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
owja .... clauw niet vergeten te meeten vandaag!!
succes je laatste AH-dagje!
Ga terug naar Groningen danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:04 schreef Sebasser het volgende:
Raar topic, wat is dit?
Breda?
Groningen ftw
Ik had net een enorm bos roze bloemen gekregen ja dat was ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
das mooi rizzo!!
clauw ik was er om 18:06
heb nog bij de kassa's gekeken maar zag niks dat op je leek.
Misschien fietste je net met een bos bloemen weg toen ik aankwam??
dan heb ik je gespot !!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:57 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik had net een enorm bos roze bloemen gekregen ja dat was ik![]()
Piere Karter nietquote:
ja ben je nu weer in nieuw-lekkerland?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:49 schreef Frazz het volgende:
Hebbie um weer weg gepest, in Nieuw-Lekkerland schijnt ie wel hoor
Mag je wel op zondag internetten in Nieuw-Lekkerland?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:49 schreef Frazz het volgende:
Hebbie um weer weg gepest, in Nieuw-Lekkerland schijnt ie wel hoor
Het verbaast me meer DAT er internet is in Nieuw-Lekkerlandquote:Op zondag 1 juli 2007 17:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mag je wel op zondag internetten in Nieuw-Lekkerland?
Jij ook weer hier?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef veldmuis het volgende:
Kei!
Nog toffe fotos gemaakt?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef veldmuis het volgende:
Kei!
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:09 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Ik kom even onze nieuwe aanwinst showen:
[afbeelding]
Dat is 't 'm juistquote:Op maandag 2 juli 2007 11:48 schreef bassieVL het volgende:
en wat doet dit mooie stukje software?
Schattig... En helemaal geïntegreerd hè, zo'n taart met Nederlandsse vlaggetjes eropquote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef Frazz het volgende:
Wie trouwens een 3,5 jarige Frazz wil zien moet ff in mn FoBo kijken!
En Frazz zn vriendinnetje uit die tijd
Buiten niet nee, daarom zet ik 'm ook binnen in de kelder onder het stationquote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef Swiffer het volgende:
maar garantie dat je fiets er over een maand nog staat heb je niet hoor :|
Bij Frats binnenkort niet meerquote:Op maandag 2 juli 2007 18:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier is het nu even droog
11 euroquote:Op maandag 2 juli 2007 16:22 schreef JDude het volgende:
Over iets meer dan een half uur weer naar Breda.
Weet iemand wat een maandkaart voor de stationsfietsenstalling (bewaakt) kost?
Die van mij staat ook droog en veilig in die kelderquote:Op maandag 2 juli 2007 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Buiten niet nee, daarom zet ik 'm ook binnen in de kelder onder het station.
Tot nu toe ging ik met d'n BBA, maarDan moet ik al om half acht de deur uit ipv iets voor acht
Vorige week viel'ie twee van de vijf dagen gewoon uit
Vandaag staken ze
Fietsen is gezonder
Dus.
Ben weer aan het werk hè. Dus. Jep.quote:
Klopt, heb 'm vanochtend maar aangeschaft. Nu kan ik tenminste doorlopen 's ochtendsquote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Klopt, heb 'm vanochtend maar aangeschaft. Nu kan ik tenminste doorlopen 's ochtends.
Frats, zing dit voor haar, dit past wel bij jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Tsja. Euhm. Neuk 'r dan.
Waar het hart vol van is ...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo. Gekkie.
Tijd maken om te neuken. Altijd!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo om te neuken? Altijd? Húúú.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:59 schreef Frazz het volgende:
Tijd maken om te neuken. Altijd!
Ik niet. Sorry. Ik hoorde wel dat je gewillig iemand doet, die ik zou aanwijzen. Voor een krat bier.quote:
Korte en krachtige naam.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef Frazz het volgende:
Dat meisje in mn FoBo!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Frats, zing dit voor haar, dit past wel bij je![]()
Jij bent mijn kloonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Toevallig. Ik kom terug en jij ook. Je bent mijn kloon!
Wel fokkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niet zitten Hyven op m'n werk hoor.
Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan,quote:
Ik kijk volgende week wel weer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:41 schreef Frazz het volgende:
Wel fokken
En je bent wel nieuwsgierig hoe ze heet en hoe ze er uit ziet
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan,
Dat zijn de beste vrienden, die je maar kunt wensen
...
blablabla
Gaarne.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Bier, seks en pizza.
Jij wil frituur. Geen pizza.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:10 schreef JDude het volgende:
Gaarne.
bij ons liggen er al 2 weken shirtjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef Ritchie het volgende:
Zeg.. heeft er hier iemand al zo'n Breda Bier tshirt?
Zijn ze eigenlijk al te krijgen?
Ja hoor!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik onder je bureau zitten?
*Kruipt onder bureau. Gheyl.quote:
Dudette, Dudequote:
Ah, dat scheeltquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:43 schreef Swiffer het volgende:
euh ja aan de kant van de molstraat dusantwerpenstraat,
allemaal koop, geen zooi enzo
Dat het koop is wil niks zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:43 schreef Swiffer het volgende:
euh ja aan de kant van de molstraat dusantwerpenstraat,
allemaal koop, geen zooi enzo
WSz.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
Dat het koop is wil niks zeggen.
Ook in de antwerpenstraat woont gajes!
Maar idd ... andere kant is nog erger ja
Heb ooit in de Brusselstraat gewoond. Dat ging ook hard achteruit de laatste 2 jaar dat ik daar woonde...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? woon je er zelf dan?:+... in deze flats wonen oude mensen, of jongere stellen die beiden werken. anders kan je de hypotheek niet opbrengen, simple as that. Kijk zelf maar eens een keer op de naambordjes van die flats als je begrijpt wat ik bedoel.. valt nogal mee namelijk..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het collega gedeelte.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Frazz het volgende:
En dan niet even spieken op mijn hyves. Tssk!
En ik jou.quote:
Boeimeer is heul geen gajeswijk. Veldmuis woont daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef Swiffer het volgende:
Maar zo heb je ook hoeken in tuinzigt en haagse beemden,boeimeer waar je niet gezien wilt worden.
Ja, klopt. Maar daar zitten alleen oudere mensen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:56 schreef Swiffer het volgende:
@ Kuuk: das ook nog stukje boeimeer eigelijk
@ Ritchie: gesjien!!!
Ik heb er gewoond ja, vandaar dat ik vind dat ik er wel over mee kan praten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? woon je er zelf dan?:+... in deze flats wonen oude mensen, of jongere stellen die beiden werken. anders kan je de hypotheek niet opbrengen, simple as that. Kijk zelf maar eens een keer op de naambordjes van die flats als je begrijpt wat ik bedoel.. valt nogal mee namelijk..
Boemeer is oke ole ole .....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boeimeer is heul geen gajeswijk. Veldmuis woont daar.
Gajes woont wél in de Heuvel. Van die lui die 's nachts luid gaan staan kleppen na afloop van een feestje en meer van die onzin.
WKzquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben het met Spek eens.
Hèhè, je bent het eens met jezelf. Da's logischquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:08 schreef Spekkiemonster het volgende:
WKz
ik wou gewoon mijn net-nieuw-aangeleerde-slowchat-term eens gebruikenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hèhè, je bent het eens met jezelf. Da's logisch.
nee he ...quote:
wie wat wanneer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik heb je gezien ritchie!
Kutkoters?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:28 schreef Spekkiemonster het volgende:
vraagje.... iemand tussendoor die een leuke naam weet voor een kinderdagopvang?
Uhm ...quote:
de bengelclub ....quote:
dan durven de kinsjes niet ....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
De drakentuin.
Dat zou kunnenquote:
Welneen, tegen die tijd pimpen we een grote villa in Ruitersbos.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:05 schreef Kuukske het volgende:
Niet om er dan te wonen hoop ik?
Puickquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef JDude het volgende:
Welneen, tegen die tijd pimpen we een grote villa in Ruitersbos.
Jij wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:06 schreef Kuukske het volgende:
Leuk plan wel. Mag ik dan wel af en toe bij veldmuis slapen?
Wat gaan we doen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:08 schreef Kuukske het volgende:
Whoepie!! Doe je dan ook mee?
E-L staat blanker dan Bredaquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
Breda doet ook aardig mee qua blankstaan.
Met die auto van je. Heheh.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:58 schreef tha_rizzo het volgende:
E-L staat blanker dan Breda
Maargoed, met dit tempo kan ik naar huis kanoën
En wat is wel de goede manier van nat op je werk aan komen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Stukje van auto naar school maakte mij enigszins nattig. En niet op de goede manier.
Erhmz.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:24 schreef Frazz het volgende:
En wat is wel de goede manier van nat op je werk aan komen?
Dan had je meer onder het bureau gezeten dan er voor!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Achteraf maar goed ook. Al die geile verkeerskundigen daar. Dat had ik niet aangekund.
Werknemerquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:29 schreef Frazz het volgende:
Als student of werknemer?
Héél slecht. Wél gheyl. Nu wil ik seks. JD!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:30 schreef Frazz het volgende:
Dan had je meer onder het bureau gezeten dan er voor!
zo slecht
Ik wil het ook. H.!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Héél slecht. Wél gheyl. Nu wil ik seks. JD!!
Je weet me te vinden!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
Samenwoonneukertje van me.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:34 schreef JDude het volgende:
Je weet me te vinden!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef Frazz het volgende:
Damn. Als K. Seks!! roept gaat er bij jou een belletje af of nie?
Nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef Frazz het volgende:
Of zit je weer onder zijn naam te posten K.?
Dat wordt dus wat tussen jullie?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:33 schreef Frazz het volgende:
Ik wil het ook. H.!!
Owh wacht die is pas 17.00 klaar met werken en dan ben ik weer 2 uurtjes bezig
Ik ook, maar ik hou me ook inquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
M'n kwartet. Wat doe je.quote:
Van Fok!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:37 schreef Frazz het volgende:
Waar haal je dat soort vriendinnen?
Geen slechte grappen over hoeren nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |