Ben weer aan het werk hè. Dus. Jep.quote:
Klopt, heb 'm vanochtend maar aangeschaft. Nu kan ik tenminste doorlopen 's ochtendsquote:
Goed bezig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:01 schreef JDude het volgende:
Klopt, heb 'm vanochtend maar aangeschaft. Nu kan ik tenminste doorlopen 's ochtends.
Frats, zing dit voor haar, dit past wel bij jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Tsja. Euhm. Neuk 'r dan.
Waar het hart vol van is ...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo. Gekkie.
Tijd maken om te neuken. Altijd!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo om te neuken? Altijd? Húúú.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:59 schreef Frazz het volgende:
Tijd maken om te neuken. Altijd!
Ik niet. Sorry. Ik hoorde wel dat je gewillig iemand doet, die ik zou aanwijzen. Voor een krat bier.quote:
Korte en krachtige naam.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:04 schreef Frazz het volgende:
Dat meisje in mn FoBo!
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Frats, zing dit voor haar, dit past wel bij je![]()
Jij bent mijn kloonquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Toevallig. Ik kom terug en jij ook. Je bent mijn kloon!
Wel fokkenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:16 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga niet zitten Hyven op m'n werk hoor.
Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan,quote:
Ik kijk volgende week wel weer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:41 schreef Frazz het volgende:
Wel fokken
En je bent wel nieuwsgierig hoe ze heet en hoe ze er uit ziet
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan,
Dat zijn de beste vrienden, die je maar kunt wensen
...
blablabla
Gaarne.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Bier, seks en pizza.
Jij wil frituur. Geen pizza.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:10 schreef JDude het volgende:
Gaarne.
bij ons liggen er al 2 weken shirtjesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:46 schreef Ritchie het volgende:
Zeg.. heeft er hier iemand al zo'n Breda Bier tshirt?
Zijn ze eigenlijk al te krijgen?
Ja hoor!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik onder je bureau zitten?
*Kruipt onder bureau. Gheyl.quote:
Dudette, Dudequote:
Ah, dat scheeltquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:43 schreef Swiffer het volgende:
euh ja aan de kant van de molstraat dusantwerpenstraat,
allemaal koop, geen zooi enzo
Dat het koop is wil niks zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:43 schreef Swiffer het volgende:
euh ja aan de kant van de molstraat dusantwerpenstraat,
allemaal koop, geen zooi enzo
WSz.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
Dat het koop is wil niks zeggen.
Ook in de antwerpenstraat woont gajes!
Maar idd ... andere kant is nog erger ja
Heb ooit in de Brusselstraat gewoond. Dat ging ook hard achteruit de laatste 2 jaar dat ik daar woonde...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? woon je er zelf dan?:+... in deze flats wonen oude mensen, of jongere stellen die beiden werken. anders kan je de hypotheek niet opbrengen, simple as that. Kijk zelf maar eens een keer op de naambordjes van die flats als je begrijpt wat ik bedoel.. valt nogal mee namelijk..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:52 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het collega gedeelte.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:29 schreef Frazz het volgende:
En dan niet even spieken op mijn hyves. Tssk!
En ik jou.quote:
Boeimeer is heul geen gajeswijk. Veldmuis woont daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef Swiffer het volgende:
Maar zo heb je ook hoeken in tuinzigt en haagse beemden,boeimeer waar je niet gezien wilt worden.
Ja, klopt. Maar daar zitten alleen oudere mensen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:56 schreef Swiffer het volgende:
@ Kuuk: das ook nog stukje boeimeer eigelijk
@ Ritchie: gesjien!!!
Ik heb er gewoond ja, vandaar dat ik vind dat ik er wel over mee kan praten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:30 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens? woon je er zelf dan?:+... in deze flats wonen oude mensen, of jongere stellen die beiden werken. anders kan je de hypotheek niet opbrengen, simple as that. Kijk zelf maar eens een keer op de naambordjes van die flats als je begrijpt wat ik bedoel.. valt nogal mee namelijk..
Boemeer is oke ole ole .....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boeimeer is heul geen gajeswijk. Veldmuis woont daar.
Gajes woont wél in de Heuvel. Van die lui die 's nachts luid gaan staan kleppen na afloop van een feestje en meer van die onzin.
WKzquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben het met Spek eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |