Damn, die lijken echt op die van mij...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef Helsie het volgende:
[afbeelding]
Onze helden
(De kleinste (rechts) hebben we gister gehaald.
Ik heb nog wel tips voor het ouderschapquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:43 schreef Frazz het volgende:
Pas maar op JD, eigen huisje, over 9 maanden straks een kleine kuukie of jdtje
Blijf je hier nog een paar jaar doorposten dan?quote:
Zo zag de onze er ook uit, toen ie jonger was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef _krizip_ het volgende:
Ah, toch eentje gevonden.
Geen recente alleen. Deze is een jaar oud ongeveer, toen hij 6 weken oud was.
[afbeelding]
Hij kan lief zijn ja. Maar soms is het echt een monstertje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:06 schreef Clauw het volgende:
Lief!
Goed gezien!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:07 schreef Kuukske het volgende:
Zwart ook.
hem kennende heeft die weer teveel mixen voor 2 euro staan drinken in het Keteltje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:27 schreef Swiffer het volgende:
huh wat bedoel jij nou???
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef bassieVL het volgende:
[..]
hem kennende heeft die weer teveel mixen voor 2 euro staan drinken in het Keteltje.
ja mijn valkparkiet kan ook heel hard bijten als ie wilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Hij kan lief zijn ja. Maar soms is het echt een monstertje.
Inmiddels ook een stuk groter trouwens
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:12 schreef Ritchie het volgende:
de vulling is echt een ontzettende paupertoko.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Blijf je hier nog een paar jaar doorposten dan?
Schattig!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef Clauw het volgende:
Als iedereen zijn/haar huisdier laat zien dan hier de mijne![]()
[afbeelding]
niks tegen de ketel daar zuip ik ook altijdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef bassieVL het volgende:
[..]
hem kennende heeft die weer teveel mixen voor 2 euro staan drinken in het Keteltje.
er is inderdaad niks mis met goedkoop drinken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:18 schreef Swiffer het volgende:
[..]
niks tegen de ketel daar zuip ik ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |