Leuke foto's.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:53 schreef Frazz het volgende:
Net gevonden op Google: http://www.clerx-genealogie.nl/stadbreda.htm
Misschien iets voor de OP!
Volgende keer weer stappen in Bredaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:02 schreef bassieVL het volgende:
Mijn laatste keer stappen in Sao Paulo.
Allang niet meerquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:19 schreef Dalamar het volgende:
Maarre... Kuuk... hoe gaat het eigenlijk met je geheelonthouding? Houd je het nog vol?
Dat is nog een understatementquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef JDude het volgende:
Ik wil graag nog een keer naar Griekenland, maar om dan naar Chersonissos te gaan. Dat is zo ongeveer het Renesse van Griekenland, toch?
Ik ben in Berlijn geweest net na de val van de muur, ook zo'n contrastrijke situatiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:10 schreef Dalamar het volgende:
Dat is nog een understatement![]()
Zelf ook in New York geweest, verder nog in Israel, maar dat was in een periode dat het redelijk rustig was (8 jaar geleden).
Man wat een verschil tussen Israelisch en Palestijns gebied... Echt letterlijk van de moderne tijd naar een grauw achtergebleven gebied.
Inderdaad wel jammer dat er zoveel van die oude meuk gesloopt is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:22 schreef JDude het volgende:
Wat een toffe fotoreportage.
Die tramrails. Was tof geweest als we nu nog een tram hadden.
En die poorten hadden van mij ook mogen blijven staan, jammer dat dat allemaal weg is.
Hormonen denk ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:42 schreef JDude het volgende:
Nesteldrang, Kuuk?
Tof! Wij hebben ook een zwarte kat. Eens kijken of ik hier nog een foto heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef Helsie het volgende:
[afbeelding]
Onze helden
(De kleinste (rechts) hebben we gister gehaald.
Wa'n poppetje hè? Over paar jaartjesquote:
Die wordt al gepakt door die kat van JD.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:33 schreef Frazz het volgende:
Kijk maar uit dat ie je bot niet uit je Avatar pakt Kuuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |