Volgende week.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:16 schreef falloutboy het volgende:
Goedemorgen!
Wat leuk, een Breda Topique. .eigenlijk nog nooit gezien *schaam, doh, dom*.
Maar goed, ik rijd dus parttime taxi in o.a. Breda en woon er in de buurt.. Dus kom er best vaak..
Wanneer gaat de haven trouwens open?
Jézus, ben je blind. Ik zei toch dat je d'r binnenkort een keer in komt te staan. Dat gifje staat niet op m'n werk pc enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:13 schreef Swiffer het volgende:
neuh is geen tvp.. ik sta niet in de OP!!!
wii rulesquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:59 schreef Ritchie het volgende:
wiiiiii
Nog even geduld Swifquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:26 schreef Swiffer het volgende:
jezus het is lekker weer, ik mag dat toch jammer vinden??
WJDz.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef JDude het volgende:
Mooie gele kikker @ OP trouwens!
Ochja! Het is al bijna eind juni. Damn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef Ritchie het volgende:
Komend weekend!
OP is aangepast.quote:
Oké, ik zal zo wel even een appel gaan scoren in de kantine.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:53 schreef Frazz het volgende:
Mooi uitzicht hier in Xplora.
Owh Kuuk ik zit bij tafel 170
Ben bééézig.quote:
Dank uquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Kuukske het volgende:
Gefeli met je P!!
Binnenkort bier op mijn birfday. Frazz kom jij ook?
We hebben het wel in huis, maar zelf drink ik niet dat soort bierquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:10 schreef Swiffer het volgende:
zal toch gezellig worden dan
altijd he met bier..
heeft iemand dat breda bier al geprobeerd??? hoe is da?
Welk meisje van Florijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Kuukske het volgende:
Jij, Misschien Frazz?, ik, JD, Meisje van het Florijn en aanhang wellicht en dan nog 2 dinnetjes + aanhang. Hoop ik..
Nee, meisje uit mijn oude klasje.quote:
Toch niet.....quote:
Me Myself and I?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef Swiffer het volgende:
ppff houd IK mijn eigen feestje welmet ALLL mijn vrienden
ik wil wel komen hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef Swiffer het volgende:
ppff houd IK mijn eigen feestje welmet ALLL mijn vrienden
met veel meer bier en andere alcoholische versnaperingenquote:
meer andere alcoholische versnaperingen dan bier!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
met veel meer bier en andere alcoholische versnaperingen![]()
das idd beter jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:03 schreef Clauw het volgende:
[..]
meer andere alcoholische versnaperingen dan bier!![]()
Aangelengd zwembadwater, nee bedanktquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
en lusten mannen geen wodka meer??
Als je nu JD overhaalt kom ik wel naar jullie feestje jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
jij bent toch bij kuukskes feestje neem ik aan JD, dus met jou hoeven we geen rekening te houden....
Uhm ... swiffer, doe wegens gebrek aan ruimte en aanwezigheid mams maar bij jou dan.
boswandeling is zo gemaakt en ook heerlijk!!!!
nee hoor, hoe kom je daar nou bij?? we vieren gewoon 2 feestjes!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef Frazz het volgende:
[..]
Als je nu JD overhaalt kom ik wel naar jullie feestje ja
Maar moet het ook echt op de verjaardag van Kuuk gevierd worden dan jullie feestje?
zijn we terug op de basisschool?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
alleen als ik op kuukskes feestje mag komen anders mag ze ook niet op ons feestje
ja tochquote:
kom je vanmiddag met mijn barbies spelen dan?quote:
Ik speel alleen met legotreintjes eejquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
kom je vanmiddag met mijn barbies spelen dan?
bestond die dan? ik weet niet waar mn flippo's zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef Frazz het volgende:
Alleen als je een goude flippo hebt!
ohh snoepzakjequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Swiffer het volgende:
[..]
ja gewoon een ander feestje, n dan krijgen jullie een snoepzakje op t eind
Jups, als je die vond tussen je chippies won je een geldprijs ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Clauw het volgende:
[..]
bestond die dan? ik weet niet waar mn flippo's zijn![]()
Bah Rizzquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Wil er iemand met mijn Ken spelen?
Wel iemand af dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:16 schreef JDude het volgende:
Oh en Ik trek heus niemand voor.
Zeker welquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
]quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef JDude het volgende:
Ja Kuuk hier; wat een gesteggel om m'n verjaardag zeg. Rizzo ken ik al dik 5 jaar irl en Frazz ken ik ook beter dan de rest. Sorry for that hm.
De rest is uitgenodigd op de housewarming danwel Breda-meeting bij JD en mij thuis.
Nu weer lief zijn
De Breda Fokkersquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef Swiffer het volgende:
pppff Frazz doetter iets aan joh!! geef r een gouwe flippo!
maar hoeveel mensen komen er naar het feestje van spekkie en mij dan ik heb niet zoveel geld:+
katten of honden hebben wij dus nooit gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik heb een hekel aan dieren,
Mijn grootste hekel gaat uit naar die nutteloze k-katten.
@ClauwGEFELICITEERD
Dat vraagt om bier
en je hebt een blikje bier met de grote kerk en met Breda erop!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef bassieVL het volgende:
Bredabier is ook alleen goed omdat je daar de Grote Kerk mee steunt.
En inderdaad als souvenir.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:31 schreef Clauw het volgende:
[..]
en je hebt een blikje bier met de grote kerk en met Breda erop!
Bij AH krijg je 1 of 2 glazen bij een trayquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:34 schreef Ritchie het volgende:
Let op. ik las ergens dat je een Breda Bier tshirt kreeg bij een tray Breda Bier!
Dat maakt het natuurlijk wel interessant
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Bij AH krijg je 1 of 2 glazen bij een tray
Die beesten mag ik ook niet echtquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:58 schreef Clauw het volgende:
[..]
katten of honden hebben wij dus nooit gehad
wel cavia's en vogels en vissen.
Jij vraagt altijd om bier![]()
Wodkaquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
duuhhh dat staat bij elke appie keigroot bij die traysquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:34 schreef Ritchie het volgende:
Let op. ik las ergens dat je een Breda Bier tshirt kreeg bij een tray Breda Bier!
Dat maakt het natuurlijk wel interessant
Oh ja. Dat ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:35 schreef Ritchie het volgende:
Feli Clauw!
Wat staat er op het programma?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:17 schreef Asics het volgende:
gaan we dit weekeinde nog naar de havenfeesten?
Niet eens!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:30 schreef Frazz het volgende:
Ik ben dit weekend niet eens in Breda!
ja maar jij komt ook helemaal uit Braziliequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:33 schreef bassieVL het volgende:
Ik ben er ook maar heel eventjes.
Ik woon ook in Bredaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef Clauw het volgende:
[..]
ja maar jij komt ook helemaal uit Brazilie
Frazz woont in Breda
Si! Ik ben er zaterdagavond te vindenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:17 schreef Asics het volgende:
gaan we dit weekeinde nog naar de havenfeesten?
Komende zaterdag.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef Clauw het volgende:
Ben je alweer terug dan!
Gisterenavond waren we zelfs niet eens thuis!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef tha_rizzo het volgende:
pfff
K. en JD zitten weer thuis zonder internet en dit topique bloed weer deaud ;')
het havengdoequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:17 schreef bassieVL het volgende:
de wodka party of het havengedoe?
Den Bosch is nog best okay. Tilburg, dát is pas ergquote:
Daar loopt in de zomer toch half Breda rond!??quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:31 schreef Swiffer het volgende:
nou das ook niet waar..
Chersonissos is ook leuk!
Dan kun je toch ook op de camping in Oosterhout gaan zitten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef Swiffer het volgende:
hier isie weg
ik ga MET half breda op vakantie.. sulletje
en waarom is t hier zo stil!!??!!
Ah kijk! Dat scheelt al een stukquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:36 schreef Swiffer het volgende:
ja in de zomervakantie heb je alle grut daar.. wij zijn op 21 mei gegaan een weekje, nou dan is t heerlijk hoor tussen de oude lijken en leeftijdsgenoten die ook WERKEN... dan dus geen last van scholiertjes
Turkije hoeft toch niet duur te zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:05 schreef Swiffer het volgende:
naaaaah dawilikooK!! Maar maai boojfrent wil niet dat vindtie te duur
Ik vond het anders heerlijk! Ik zou nog wel naar Amerika willen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Turkije
Het spijt me, maar dat is echt één van de kanslooste vakantieoorden,
Ik zou nog eens graag naar Italië gaan en Down Under (ja, deze is dubbelzinnig![]()
)
Leuke foto's.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:53 schreef Frazz het volgende:
Net gevonden op Google: http://www.clerx-genealogie.nl/stadbreda.htm
Misschien iets voor de OP!
Volgende keer weer stappen in Bredaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:02 schreef bassieVL het volgende:
Mijn laatste keer stappen in Sao Paulo.
Allang niet meerquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:19 schreef Dalamar het volgende:
Maarre... Kuuk... hoe gaat het eigenlijk met je geheelonthouding? Houd je het nog vol?
Dat is nog een understatementquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:34 schreef JDude het volgende:
Ik wil graag nog een keer naar Griekenland, maar om dan naar Chersonissos te gaan. Dat is zo ongeveer het Renesse van Griekenland, toch?
Ik ben in Berlijn geweest net na de val van de muur, ook zo'n contrastrijke situatiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:10 schreef Dalamar het volgende:
Dat is nog een understatement![]()
Zelf ook in New York geweest, verder nog in Israel, maar dat was in een periode dat het redelijk rustig was (8 jaar geleden).
Man wat een verschil tussen Israelisch en Palestijns gebied... Echt letterlijk van de moderne tijd naar een grauw achtergebleven gebied.
Inderdaad wel jammer dat er zoveel van die oude meuk gesloopt is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:22 schreef JDude het volgende:
Wat een toffe fotoreportage.
Die tramrails. Was tof geweest als we nu nog een tram hadden.
En die poorten hadden van mij ook mogen blijven staan, jammer dat dat allemaal weg is.
Hormonen denk ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:42 schreef JDude het volgende:
Nesteldrang, Kuuk?
Tof! Wij hebben ook een zwarte kat. Eens kijken of ik hier nog een foto heb.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef Helsie het volgende:
[afbeelding]
Onze helden
(De kleinste (rechts) hebben we gister gehaald.
quote:
Wa'n poppetje hè? Over paar jaartjesquote:
Die wordt al gepakt door die kat van JD.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:33 schreef Frazz het volgende:
Kijk maar uit dat ie je bot niet uit je Avatar pakt Kuuk!
quote:
Damn, die lijken echt op die van mij...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef Helsie het volgende:
[afbeelding]
Onze helden
(De kleinste (rechts) hebben we gister gehaald.
Ik heb nog wel tips voor het ouderschapquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:43 schreef Frazz het volgende:
Pas maar op JD, eigen huisje, over 9 maanden straks een kleine kuukie of jdtje
Blijf je hier nog een paar jaar doorposten dan?quote:
Zo zag de onze er ook uit, toen ie jonger was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef _krizip_ het volgende:
Ah, toch eentje gevonden.
Geen recente alleen. Deze is een jaar oud ongeveer, toen hij 6 weken oud was.
[afbeelding]
Hij kan lief zijn ja. Maar soms is het echt een monstertje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:06 schreef Clauw het volgende:
Lief!
Goed gezien!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:07 schreef Kuukske het volgende:
Zwart ook.
hem kennende heeft die weer teveel mixen voor 2 euro staan drinken in het Keteltje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:27 schreef Swiffer het volgende:
huh wat bedoel jij nou???
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef bassieVL het volgende:
[..]
hem kennende heeft die weer teveel mixen voor 2 euro staan drinken in het Keteltje.
ja mijn valkparkiet kan ook heel hard bijten als ie wilquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:19 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Hij kan lief zijn ja. Maar soms is het echt een monstertje.
Inmiddels ook een stuk groter trouwens
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:12 schreef Ritchie het volgende:
de vulling is echt een ontzettende paupertoko.
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Blijf je hier nog een paar jaar doorposten dan?
Schattig!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:44 schreef Clauw het volgende:
Als iedereen zijn/haar huisdier laat zien dan hier de mijne![]()
[afbeelding]
niks tegen de ketel daar zuip ik ook altijdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:30 schreef bassieVL het volgende:
[..]
hem kennende heeft die weer teveel mixen voor 2 euro staan drinken in het Keteltje.
er is inderdaad niks mis met goedkoop drinken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:18 schreef Swiffer het volgende:
[..]
niks tegen de ketel daar zuip ik ook altijd
Welkom terug in Breda!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |