Volgende week.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:16 schreef falloutboy het volgende:
Goedemorgen!
Wat leuk, een Breda Topique. .eigenlijk nog nooit gezien *schaam, doh, dom*.
Maar goed, ik rijd dus parttime taxi in o.a. Breda en woon er in de buurt.. Dus kom er best vaak..
Wanneer gaat de haven trouwens open?
Jézus, ben je blind. Ik zei toch dat je d'r binnenkort een keer in komt te staan. Dat gifje staat niet op m'n werk pc enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:13 schreef Swiffer het volgende:
neuh is geen tvp.. ik sta niet in de OP!!!
wii rulesquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:59 schreef Ritchie het volgende:
wiiiiii
Nog even geduld Swifquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:26 schreef Swiffer het volgende:
jezus het is lekker weer, ik mag dat toch jammer vinden??
WJDz.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:05 schreef JDude het volgende:
Mooie gele kikker @ OP trouwens!
Ochja! Het is al bijna eind juni. Damn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:29 schreef Ritchie het volgende:
Komend weekend!
OP is aangepast.quote:
Oké, ik zal zo wel even een appel gaan scoren in de kantine.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:53 schreef Frazz het volgende:
Mooi uitzicht hier in Xplora.
Owh Kuuk ik zit bij tafel 170
Ben bééézig.quote:
Dank uquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:03 schreef Kuukske het volgende:
Gefeli met je P!!
Binnenkort bier op mijn birfday. Frazz kom jij ook?
We hebben het wel in huis, maar zelf drink ik niet dat soort bierquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:10 schreef Swiffer het volgende:
zal toch gezellig worden dan
altijd he met bier..
heeft iemand dat breda bier al geprobeerd??? hoe is da?
Welk meisje van Florijn?quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:08 schreef Kuukske het volgende:
Jij, Misschien Frazz?, ik, JD, Meisje van het Florijn en aanhang wellicht en dan nog 2 dinnetjes + aanhang. Hoop ik..
Nee, meisje uit mijn oude klasje.quote:
Toch niet.....quote:
Me Myself and I?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef Swiffer het volgende:
ppff houd IK mijn eigen feestje welmet ALLL mijn vrienden
ik wil wel komen hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef Swiffer het volgende:
ppff houd IK mijn eigen feestje welmet ALLL mijn vrienden
met veel meer bier en andere alcoholische versnaperingenquote:
meer andere alcoholische versnaperingen dan bier!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
met veel meer bier en andere alcoholische versnaperingen![]()
das idd beter jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:03 schreef Clauw het volgende:
[..]
meer andere alcoholische versnaperingen dan bier!![]()
Aangelengd zwembadwater, nee bedanktquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
en lusten mannen geen wodka meer??
Als je nu JD overhaalt kom ik wel naar jullie feestje jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
jij bent toch bij kuukskes feestje neem ik aan JD, dus met jou hoeven we geen rekening te houden....
Uhm ... swiffer, doe wegens gebrek aan ruimte en aanwezigheid mams maar bij jou dan.
boswandeling is zo gemaakt en ook heerlijk!!!!
nee hoor, hoe kom je daar nou bij?? we vieren gewoon 2 feestjes!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:25 schreef Frazz het volgende:
[..]
Als je nu JD overhaalt kom ik wel naar jullie feestje ja
Maar moet het ook echt op de verjaardag van Kuuk gevierd worden dan jullie feestje?
zijn we terug op de basisschool?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
alleen als ik op kuukskes feestje mag komen anders mag ze ook niet op ons feestje
ja tochquote:
kom je vanmiddag met mijn barbies spelen dan?quote:
Ik speel alleen met legotreintjes eejquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
kom je vanmiddag met mijn barbies spelen dan?
bestond die dan? ik weet niet waar mn flippo's zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef Frazz het volgende:
Alleen als je een goude flippo hebt!
ohh snoepzakjequote:Op woensdag 27 juni 2007 15:51 schreef Swiffer het volgende:
[..]
ja gewoon een ander feestje, n dan krijgen jullie een snoepzakje op t eind
Jups, als je die vond tussen je chippies won je een geldprijs ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:52 schreef Clauw het volgende:
[..]
bestond die dan? ik weet niet waar mn flippo's zijn![]()
Bah Rizzquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:53 schreef tha_rizzo het volgende:
Wil er iemand met mijn Ken spelen?
Wel iemand af dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:16 schreef JDude het volgende:
Oh en Ik trek heus niemand voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |