Zeker welquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
en lusten mannen geen wodka meer??
]quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef JDude het volgende:
Ja Kuuk hier; wat een gesteggel om m'n verjaardag zeg. Rizzo ken ik al dik 5 jaar irl en Frazz ken ik ook beter dan de rest. Sorry for that hm.
De rest is uitgenodigd op de housewarming danwel Breda-meeting bij JD en mij thuis.
Nu weer lief zijn
De Breda Fokkersquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:15 schreef Swiffer het volgende:
pppff Frazz doetter iets aan joh!! geef r een gouwe flippo!
maar hoeveel mensen komen er naar het feestje van spekkie en mij dan ik heb niet zoveel geld:+
katten of honden hebben wij dus nooit gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik heb een hekel aan dieren,
Mijn grootste hekel gaat uit naar die nutteloze k-katten.
@ClauwGEFELICITEERD
Dat vraagt om bier
en je hebt een blikje bier met de grote kerk en met Breda erop!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:18 schreef bassieVL het volgende:
Bredabier is ook alleen goed omdat je daar de Grote Kerk mee steunt.
En inderdaad als souvenir.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:31 schreef Clauw het volgende:
[..]
en je hebt een blikje bier met de grote kerk en met Breda erop!
Bij AH krijg je 1 of 2 glazen bij een trayquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:34 schreef Ritchie het volgende:
Let op. ik las ergens dat je een Breda Bier tshirt kreeg bij een tray Breda Bier!
Dat maakt het natuurlijk wel interessant
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Bij AH krijg je 1 of 2 glazen bij een tray
Die beesten mag ik ook niet echtquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:58 schreef Clauw het volgende:
[..]
katten of honden hebben wij dus nooit gehad
wel cavia's en vogels en vissen.
Jij vraagt altijd om bier![]()
Wodkaquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
en lusten mannen geen wodka meer??
duuhhh dat staat bij elke appie keigroot bij die traysquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:34 schreef Ritchie het volgende:
Let op. ik las ergens dat je een Breda Bier tshirt kreeg bij een tray Breda Bier!
Dat maakt het natuurlijk wel interessant
Oh ja. Dat ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:35 schreef Ritchie het volgende:
Feli Clauw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |