Welneen, ik lurck gewoon de helft van de tijd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:35 schreef Frazz het volgende:
Damn. Als K. Seks!! roept gaat er bij jou een belletje af of nie?
Dat wordt druk in bed.quote:
Ik moest haar gisteren smsen omdat ze zo kort op msn was, binnen het half uur had zij mij gesmst dat het haar speet dat ze zo snel weg was en dat we donderdag langer op msn konden praten. Ik had gisteren nog wel kunnen zeggen dat ik wilde afspreken omdat we het nu zo gezellig hadden en daar was ze het heel erg mee eens!quote:
Ganz toll Frats!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Frazz het volgende:
Ik moest haar gisteren smsen omdat ze zo kort op msn was, binnen het half uur had zij mij gesmst dat het haar speet dat ze zo snel weg was en dat we donderdag langer op msn konden praten. Ik had gisteren nog wel kunnen zeggen dat ik wilde afspreken omdat we het nu zo gezellig hadden en daar was ze het heel erg mee eens!
Stiekem is iedereen in dit topic mijn kloon.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:42 schreef Frazz het volgende:
Face it. Er zijn meer posters dan alleen Kuukske op fok
Ja baasquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stiekem is iedereen in dit topic mijn kloon.
Mooi toch.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:44 schreef Frazz het volgende:
Ik heb het idee dat dit meise het enige meisje sinds mn ex is die oprecht geinterreseerd is in me en dolgraag met me wil kletsen en tijd met me door wil brengen
Waar ga je wonen en wat is je biermerk?quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ik ga volgend jaar (2008, dus niet volgend schooljaar) in Breda studeren (St. Joost)
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waar ga je wonen en wat is je biermerk?
GMTAquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:46 schreef Frazz het volgende:
Vraag van Kuukske, Waar ga je wonen en wat is je favoriete biermerk?
quote:
Klinkt veelbelovendquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:41 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik moest haar gisteren smsen omdat ze zo kort op msn was, binnen het half uur had zij mij gesmst dat het haar speet dat ze zo snel weg was en dat we donderdag langer op msn konden praten. Ik had gisteren nog wel kunnen zeggen dat ik wilde afspreken omdat we het nu zo gezellig hadden en daar was ze het heel erg mee eens!
Ja.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:50 schreef Frazz het volgende:
Eigenlijk kan ik ook een spammert zijn
Kuukske ben ik dan toch een kloon van jou?
Oh tieft op met die kutkloonquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:01 schreef Citronella het volgende:
Ik kom in het topic en iedereen is weg. Jullie hebben een hekel aan mij he
RIP aan de nabestaanden!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:46 schreef Kuukske het volgende:
Húú ik moet verhuizen naar achter de balie.
Skatjuuuuuhquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef veldmuis het volgende:
Het is 'de topic'.
Ik vind van niet!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:08 schreef veldmuis het volgende:
Het is 'de topic'.
Jah. Citroen is mijn shopvriendinnetje. En ik vind het niet erg ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:28 schreef Treinkopper het volgende:
Maar zeg eh, Frats? Zit je nu bij Citroen in de friend-zone?.
Je HOEFT niet te posten als je niets te zeggen hebt!quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:28 schreef Kuukske het volgende:
BURP.
Jawel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:31 schreef Frazz het volgende:
Je HOEFT niet te posten als je niets te zeggen hebt!
Ja. Ik kan het niet helpen. Sorry,..quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:40 schreef Frazz het volgende:
Is het zo erg die drang om te posten?
Kleding. Waarom denk je anders dat ik een vrouw mee sleur om te gaan winkelen. En H. heeft het er te druk voor! Dus dan is er altijd nog Citroentjequote:Op woensdag 4 juli 2007 12:43 schreef Kuukske het volgende:
Wat gaan jullie kopen?
Vrouwen hebben kijk op dat soort dingen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef JDude het volgende:
Kleding shoppen is al erg, maar om dan ook nog eens een vrouw mee te sleuren.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef JDude het volgende:
Puick.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:31 schreef veldmuis het volgende:
Alleen als jullie weer internet hebben!
BIJNA hequote:Op woensdag 4 juli 2007 13:48 schreef Frazz het volgende:
Een swiffer met een sik. Dat wil ik wel eens zien!
Ik hém.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:52 schreef Frazz het volgende:
Sleurt ie jou nooit mee dan?
quote:In Etten-Leur moesten winkels in het Winkelhart dicht door wateroverlast.
Alweer?quote:
Zoeen wijsheid!quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:14 schreef JDude het volgende:
Ik moet nog kijken voor woonruimtequote:Op woensdag 4 juli 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waar ga je wonen en wat is je biermerk?
Zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:34 schreef Ritchie het volgende:
zeg.. ruim 12 uur geen bericht hier.. dat moet een record zijn...
Vakantie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:52 schreef Ritchie het volgende:
vakantietijd in Breda volgens mij..
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:12 schreef Swiffer het volgende:
maar waar zijn spekkie, rizz, veldmuis, clauw, frazz en alle andere lui's???
Kijk ... jij snapt het !!quote:
Jamaar ik moet nog:quote:
Jij bent ook nog wel even bezig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:53 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Jamaar ik moet nog:
- beleidsplan schrijven
- checklist veiligheid maken
- checklist gezondheid maken
- bewijs van goed gedrag
- naar de Kvk
- naar de gemeente
- website maken
- folder maken (3 soorten)
- regelement oudercommissie maken
- regelement klachtenprocedure maken
- algemene voorwaarden maken
- contracten maken
- facturen maken
- briefpapier maken
- en
- en
- en vast nog veeeel en veeel meer
(en hier heb ik 3 weken de tijd voor)
ja, kleinschalige kinderopvangbureau + bemiddeling tussen vraagouders en gastoudersquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:03 schreef Ritchie het volgende:
ga jij je eigen kinderopvangdinges beginnen ?
ik zal tzt de link pm-emquote:
kom er nu dagelijks langsquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef Ritchie het volgende:
dat is waar.
We wonen nu in Zwijndrecht..
Als analist bij het Laboratorium van het Havenziekenhuis in Rotterdam!quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:32 schreef Swiffer het volgende:
wat voor werk dan?? (of ik heb het even niet gevolgd )
Ik heb ooit eens op het lab van het Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg stage gelopen. Heb je toevallig ook MLO/ HLO gedaan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:56 schreef Clauw het volgende:
is ook wel!
Het is alleen vergeleken met mn stage ( Albert Schweitzer @ Dordrecht)
een kleiner ziekenhuis, kleiner lab en daardoor minder patienten. En ik ben dus meer buizen gewend op een dag.
MLO jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:56 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op het lab van het Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg stage gelopen. Heb je toevallig ook MLO/ HLO gedaan?
Ik doe er nu zelf helemaal niets meer mee, maar het was best een leuke opleiding (zelf HLO gedaan, maar dat boeit niet).quote:
In Tilburg weet ik niet, maar in Dordrecht hebben ze ook interessante apparaten staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:48 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik doe er nu zelf helemaal niets meer mee, maar het was best een leuke opleiding (zelf HLO gedaan, maar dat boeit niet).
Zeker op zo'n ziekenhuislab hebben ze best interessante apparaten staan.
Ik wou dat we kondenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:30 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar Kos met je kippetje
Da's een belofte waar we je aan gaan houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Frazz het volgende:
Al stelletje heb ik nog geen foto. Binnenkort
moeten wij iets weten frazz??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:42 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Da's een belofte waar we je aan gaan houden.
Succes!
Normalitair doe ik deze dingen niet meer maar voor jullie maak ik een uitzonderingquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:53 schreef Kuukske het volgende:
Anyhow. Er staan nieuwe foto's in het topique du huis van JD en moi. Dussehm, leef je uit.
Rizz, mag ik jou een dezer dagen wellicht benaderen voor de installatie van ons internet-netwerkdingetje indien zeer nodig? Ik betaal met bier en een lift naar Etten.Leur.
Is toch keileuk werk, mensen helpen met hun computer!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:50 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Normalitair doe ik deze dingen niet meer
Nee, een paar keer gedaan bij een paar mensen... liever niet meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is toch keileuk werk, mensen helpen met hun computer!
Hoezo "de kans"???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:12 schreef Frazz het volgende:
Ik hoef helemaal niets te vertellen. Tis alleen dat zeer binnenkort we afspreken en dan is de kans er dat er een foto gemaakt wordt waar we beiden opstaan
Regelen die foto ja!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:18 schreef Frazz het volgende:
Al stelletje heb ik nog geen foto. Binnenkort
Ik weet nog niet eens wat we gaan doen. Denk je dat ik me nu druk ga maken over een foto? Op zon dag wil ik het liefste alles spontaan laten gebeuren en niet steeds zitten van, o ik moet nog een foto maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:15 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Hoezo "de kans"???
[..]
Regelen die foto ja!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:16 schreef Dalamar het volgende:
M'n eerste kwartet ever :
Als het een lekker wijf is wel jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is toch keileuk werk, mensen helpen met hun computer!
Je gaat er helemaal raar van typen, Frats!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef Frazz het volgende:
Nou ze denkt dus precies hetzelfde over mij als ik over haar!
Ze vind het super met elkaar omgaan en wil dol graag in het echt afspreken.
Voor de rest vind ze het nog te vroeg om echt te zeggen of ze denkt dat het wat wordt (precies wat ik dus ook denkt).
't lijkt wel R&P hierquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef Frazz het volgende:
Voor de rest vind ze het nog te vroeg om echt te zeggen of ze denkt dat het wat wordt (precies wat ik dus ook denkt).
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:28 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als ik je zo zie typen denk ik dat je een ernstige variant van borderline hebt!
Go Frazzquote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:09 schreef Frazz het volgende:
Goeiemiddag vanuit een zonnig Breda!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:43 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen vanuit een zonnig Zwijndrecht!
Wat jij zegt!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik vond de vorige mooier eigenlijk kuuk, sorry
maar HALLOOOO!! allemaal en welkom nieuwelingen
Hebben jullie een tekentafel in jullie nieuwe house?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:29 schreef JDude het volgende:
Ik vrees dat de OP terug moet naar de tekentafel, Kuuk.
Wel twee bureau's met elk een PC.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:30 schreef veldmuis het volgende:
Hebben jullie een tekentafel in jullie nieuwe house?
Ik kom niet verder dan 1 bureau met 2 PC's. Oh oh wat heb ik het slechtquote:
Ik heb 1 bureau met 1 PC, met 2 monitors.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:42 schreef Dalamar het volgende:
Ik kom niet verder dan 1 bureau met 2 PC's. Oh oh wat heb ik het slecht![]()
Luxe!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:42 schreef Dalamar het volgende:
Ik kom niet verder dan 1 bureau met 2 PC's. Oh oh wat heb ik het slecht![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:42 schreef Dalamar het volgende:
Maarre, het bevalt allemaal dus wel in het nieuwe huis?
2 PC's met 1 monitorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb 1 bureau met 1 PC, met 2 monitors.
Jaaaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:42 schreef Dalamar het volgende:
Maarre, het bevalt allemaal dus wel in het nieuwe huis?
Beetje internet helpt wel natuurlijkquote:
quote:
Nog niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef Dalamar het volgende:
![]()
Is het huis al "ingewijd" of ga ik nu te ver?![]()
Snel genoeg om te fok!ken dus.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:46 schreef JDude het volgende:
Hm, ik ben nu van 12 Mbit ADSL gedeeld met 2 man, naar 2 Mbit kabel gegaan.
Maar het werkt, en downloaden als een gek doe ik toch niet meer.
Kuukske+Bier+Geheugen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef Kuukske het volgende:
Oh, het is al wel ingewijd.
Precies. Het is best leuk zo met z'n tweetjes je eigen ding doen, maar toch beetje samen zitten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef JDude het volgende:
Dat. En bier. Thuis.
Ik kan echt genieten van alleen hier rondlopen en alles voor de zoveelste keer bekijken.
Als het eens echt zomer wordt gaan we wel weer richting stad, terrassen etc.
HAD DAN GEWOON THE BREDATOPIQUE UITGENODIGD!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:33 schreef Frazz het volgende:
Feestje was gezellig. Jammer dat niet iedereen er was.
MediaMarkt personeel alleenquote:Op zondag 8 juli 2007 00:34 schreef JDude het volgende:
[..]
HAD DAN GEWOON THE BREDATOPIQUE UITGENODIGD!
Ik zou bijna naar je toe komen!quote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef Kuukske het volgende:
Wij hebben nog vier blikjs.
Ik denk dat dat eerder aan de drinker(s) in kwestie ligt.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:40 schreef Frazz het volgende:
Beetje triest dat zuipen op kosten van de baas minder bier doet drinken dan het feit dat je weer internet hebt in huis.
En o avondwinkel, ik wil ook nog wel meer bier
Ik reed mee met mensen met een auto omdat ik niet wist waar het wasquote:Op zondag 8 juli 2007 00:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder aan de drinker(s) in kwestie ligt.
Hij zag jóu.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:07 schreef veldmuis het volgende:
Keigoed, Kuukske!
En JD tofheid en wie zag je wtf bbq??!?!?!?
Heus wel.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Alcohol is zeker bij jullie nog niet uitgewerkt
Nogal.quote:Op zondag 8 juli 2007 12:36 schreef Helsie het volgende:
http://www.bndestem.nl/breda/article1621134.ece
Goed dat onze burgervader optreedt tegen werkschuw langharig tuig. Maar de manier waarop is misschien weer eens een beetje te ver doorgeschoten...
Bij mij iig nietquote:Op zondag 8 juli 2007 11:05 schreef tha_rizzo het volgende:
Alcohol is zeker bij jullie nog niet uitgewerkt
Het lijkt mij dat dan juist de toeristen er zo weinig mogelijk van moeten merken... Maar goed, ik zie dit meer als een fout in de aanpak van de politie dan van de gemeente. Burgemeester verbiedt terecht die streetrave. Maar de politie slaagt er dan weer eens niet in om op een subtiele manier de boel onder controle te houden. Ik ben altijd voor surveillanten en de ME gewoon 10 straten verderop parkeren. Die surveillanten kunnen dan altijd snel de ME inschakelen als er ergens iets gebeurt. Maar de manier waarop die dan weer prominent midden in het Valkenberg, op een mooie dag als gister toch 1 van de parels van het centrum, gaan staan, is echt te zot voor woorden....quote:De burgemeester: “Uit overleg met de politie en justitie is mij gebleken dat het met name vanwege aspecten van openbare orde onverstandig zou zijn om deze streetrave in Breda toe te laten; zeker op een door toeristen drukbezochte zaterdag in de zomervakantie”.
Nee.quote:Op zondag 8 juli 2007 13:18 schreef JDuukske het volgende:
Riep iemand om een kloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |